hier: [EK-21] Fantasy Football (UEFA.com)quote:Op maandag 11 juni 2007 22:47 schreef Messenga het volgende:
[..]
Waar zit die predictor? ik zie em niet
Gedaanquote:Op maandag 11 juni 2007 22:49 schreef WeebI het volgende:
[..]
hier: [EK-21] Fantasy Football (UEFA.com)
Dankje.quote:Op maandag 11 juni 2007 22:49 schreef WeebI het volgende:
[..]
hier: [EK-21] Fantasy Football (UEFA.com)
quote:Best leagues
League Managers Average
FOK! VBL 38 48.2
quote:Curci replaced by Waterman
Motta replaced by Drenthe
Aissati replaced by Fellaini
Ben Shushan replaced by Pazzini
Bij 'My Team' op het gele pijltje drukken, dan gaat die speler op de bank en komt de reservespeler in het veld. De formatie wordt vanzelf gewijzigd. Als je bijvoorbeeld een verdediger eruit haalt, komt je spits het veld in. Dat betekent dus automatisch dat je in een 3-4-3 formatie gaat spelen.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:39 schreef andre347 het volgende:
Hoe kan ik opstelling veranderen, speel nu 4-4-2 ??
Oke, maar ik heb al vaker dan 3 keer getransferd.. kan ik nu niet meer ?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:26 schreef WeebI het volgende:
[..]
Bij 'My Team' op het gele pijltje drukken, dan gaat die speler op de bank en komt de reservespeler in het veld. De formatie wordt vanzelf gewijzigd. Als je bijvoorbeeld een verdediger eruit haalt, komt je spits het veld in. Dat betekent dus automatisch dat je in een 3-4-3 formatie gaat spelen.
Waarom? Hij slaat sowieso Portugal over.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:45 schreef AminBen het volgende:
Twijfel nog of ik Aissati erin houdt
Jawel, ik heb sowieso een keer of 7 gewisseld. Is je budget nog wel toereikend?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:43 schreef andre347 het volgende:
[..]
Oke, maar ik heb al vaker dan 3 keer getransferd.. kan ik nu niet meer ?
Ja dat had ik ook gelezen, kreeg de indruk had hij misschien nog speelklaar zou kunnen zijnquote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:04 schreef WeebI het volgende:
[..]
Waarom? Hij slaat sowieso Portugal over.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |