Aangeboden:
Een Home Cinema set van JVC (TH-M45) met een 5 DVD wisselaar, speelt CD/DVD/DVD-R/CD-R/CD-RW/VCD/SVCD/MP3/JPEG. Heeft ook een tuner.
quote:
# Ultra high performance 1-chip AV decoder with Adaptive Geometrical Chroma Mapping
# Dolby Digital, DTS, and Dolby Prologic II decoders built-in
# All Channel Stereo
Subwoofer 120 Watt RMS
Speakers links & rechts 120 Watt RMS (x2)
Centerspeaker 80 Watt RMS
Surroundspeakers 80 Watt RMS (x2)
De subwoofer is actief versterkt, de 5 surroundspeakers worden ook aangesloten op de subwoofer.
Bij elkaar 600 Watt echt vermogen, destijds het setje met de zwaarste, diepste en hardste bas in de winkel, gekocht voor 355 euro in de aanbieding. (normale prijs was 599 euro)
![]()
Meer info:
http://www.jvc.com/product.jsp?modelId=MODL026991&pathId=30&page=1&archive=trueAlles compleet, inclusief kabels, afstandsbediening, gebruiksaanwijzing is helaas zoek.
Richtprijs: 100 euro
Het setje is nog geen 3 maanden gebruikt, op zolder in de doos belandt, in afwachting van verbouwing van mijn kamer. (die door omstandigheden steeds is uitgesteld)
Waarom zo'n lage prijs? De verpakking heeft brand/rook/roetschade. Het setje stond dus op zolder opgeslagen, alwaar de wasdroger in de fik heeft gestaan.
Verpakking weggooien, vochtig doekje over het apparaat en de speakers, en het setje is weer als nieuw.
Waarom houd ik het setje niet zelf? Ik luister meestal muziek met een koptelefoon. Ook heb ik geen zin om na de verbouwing van mijn kamer, het interieur aan het speakersetje aan te passen, ivm de opstelling en de kabels.
Kortom: Het setje staat in de weg.
Alleen ophalen. (in Vianen)