VoH, VdVaart (toch), Heitingaquote:Op woensdag 6 juni 2007 15:47 schreef rece het volgende:
Wie hebben er gescoord? Geen zin om terug te lezen.
6 min+blessuretijdquote:Op woensdag 6 juni 2007 15:49 schreef Damzkieee het volgende:
Hoelang nog?
Kosin Hathairattanakool is idd wel een goeie jaquote:Op woensdag 6 juni 2007 15:48 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Huillie.
Belangrijk: De delegatie van Feyenoord schijnt op de tribune te zitten!!!!!
Die zijn wedstrijden van dit niveau wel gewend ja...quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:48 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Huillie.
Voor de spits van Thailand of voor de ervaren verdedigende middenvelder?quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:48 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Huillie.
Hij staat ook op links, daar kan ie bijna niks.quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:47 schreef Cyberia18 het volgende:
Castelen, die is echt geen schim meer van wat ie was.
Hiermee beweert de KNVB dus ook dat Van Gaal (die een WK misliep) een betere bondscoach was dan Michels (die een EK won).quote:
Ja idd, slaat als een pik op een drumstel dit.quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:51 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Hiermee beweert de KNVB dus ook dat Van Gaal (die een WK misliep) een betere bondscoach was dan Michels (die een EK won).![]()
Dus gaat ie maar 10 niveau;s slechter voetballen? Zelfs alstie keeper staat moet een pass over 10 meter toch lukken.quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:50 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Hij staat ook op links, daar kan ie bijna niks.
Voor de spits, in hun ogen de ideale opvolger (Makaay) voor de toekomstige aankoop.quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:50 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Voor de spits van Thailand of voor de ervaren verdedigende middenvelder?
Wat een nare man!quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
http://www.volkskrantblog.nl/bericht/132241
boeiendquote:Op woensdag 6 juni 2007 15:52 schreef Reneuh het volgende:
Nog een blessuretijdtreffer zeker dalijk..
Daar komt volgens mij nog best tof geluid uit dan hoorquote:Op woensdag 6 juni 2007 15:51 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ja idd, slaat als een pik op een drumstel dit.
De passing van die spits is beter dan die van Castelen(die de voorzetten moet gevenquote:Op woensdag 6 juni 2007 15:52 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Voor de spits, in hun ogen de ideale opvolger (Makaay) voor de toekomstige aankoop.
Probeer het zou ik zeggenquote:Op woensdag 6 juni 2007 15:53 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Daar komt volgens mij nog best tof geluid uit dan hoor
quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:53 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Met de gouden pik van van Basten of met de gouden pik van Koeman? of toch maar de koperen van Louis?quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:53 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:43 schreef EnGCatjuh het volgende:
Huntie.
Ik heb niet zo'n lange.quote:
Wat weet jij allemaal wel niet?quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:55 schreef Damzkieee het volgende:
Die grote zwans van Melchiot moet lukken dunkt mij
Ik heb het eens geprobeerd, maar na de 1ste klap lag meteen mijn hele drumstel total-loss...quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:53 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Boeiendquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |