Inderdaad, zker van het grofvuil gehaald ofzow ?quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:20 schreef SuperRogier het volgende:
Hij is wel graflelijk, net een mislukte strijkplankom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik ga hem maar niet bestellen, is mij teveel moeite als ze hem weer terugwillen enzo..om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Yes. Alleen op deze site zijn er geen leveringsvoorwaarden. We gaan ze kapotmaken. Muhuhhahahahahquote:Op woensdag 6 juni 2007 15:32 schreef .iM het volgende:
Was zoiets ook niet met Wehkamp? Ik lees 't wel op de frontpage.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:36 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Yes. Alleen op deze site zijn er geen leveringsvoorwaarden. We gaan ze kapotmaken. Muhuhhahahahahom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Denk het wat ik krijg: Directory Listing Deniedquote:Op woensdag 6 juni 2007 15:40 schreef Secretus het volgende:
Krijg een 403 forbidden, ben ik de enige ?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop