Hij mag me gewoon niet zo, geloof ik. Maar ik heb nog nooit zo gelachen om een modquote:Op woensdag 6 juni 2007 22:18 schreef RealZeus het volgende:
Die opmerkingen van DirkH.
Het is dat Dirk als man geregistreerd staat anders zou ik denken dat het een vrouw is die aan de rooie klats is.
Niks van aantrekken joh, hij had je vader kunnen wezen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:20 schreef WurM het volgende:
[..]
Hij mag me gewoon niet zo, geloof ik. Maar ik heb nog nooit zo gelachen om een mod
Ik trek me er ook niet veel van aan hoorquote:Op woensdag 6 juni 2007 22:23 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Niks van aantrekken joh, hij had je vader kunnen wezen.
Pas maar op, straks doet ie je een onzedelijk voorstel!quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:23 schreef WurM het volgende:
[..]
Ik trek me er ook niet veel van aan hoor
Dan vraag ik of jij mee wilt doenquote:Op woensdag 6 juni 2007 22:24 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Pas maar op, straks doet ie je een onzedelijk voorstel!![]()
quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:20 schreef WurM het volgende:
[..]
Hij mag me gewoon niet zo, geloof ik. Maar ik heb nog nooit zo gelachen om een mod
Ja?quote:
Hm. Nee.quote:
Die heb ik wel, ja.quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:12 schreef wolfrolf het volgende:
Ladidadida, heb je niet even een geile bikini foto ofzo?
omg wat ben jij een homoquote:Op woensdag 6 juni 2007 23:04 schreef Cyaa het volgende:
[..]
ik kan elke post die jij maakt binnen een uur nog editten....jeweets![]()
)quote:
Heb je het over mij?quote:Op donderdag 7 juni 2007 00:18 schreef Havoc het volgende:
Is die hoer nou nog niet verzopen?
Blijkbaar moettie je nietquote:
Naar elkaars blote enkels kijken?quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:24 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Pas maar op, straks doet ie je een onzedelijk voorstel!![]()
Tof! Zet je 'em ff in je fotoboek?quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:31 schreef Ladidadida het volgende:
Die heb ik wel, ja.
Dat dan weer nietquote:
Neequote:Op donderdag 7 juni 2007 15:50 schreef SlimShady het volgende:
[..]
je kweekt hier geile pubernerdjes, wist je dat.
En liefquote:
klopt, meisjes...quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:12 schreef eQuaL het volgende:
Wat is dat toch allemaal met die ladidadida![]()
Niks persoonlijks hoor, maar er lopen hier zoveel meisjes rond![]()
Ja..quote:
Nee, dat was je moederquote:Op donderdag 7 juni 2007 16:30 schreef Mr.Noodle het volgende:
Die Ladidadida he? Dat was toch zo'n wulpse deerne die nakend door het groene landschap huppelt?
Graag gedaan!quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:59 schreef Afwazig het volgende:
Ik kom net thuis van een dag hard werken, maar ik wil toch even iedereen bedanken voor het goedmaken van mijn dag.
quote:
quote:Op donderdag 7 juni 2007 20:05 schreef The_Langolier het volgende:
Oh, wat is het toch knap,
Dat een academicus als ik,
Deze topic voor geen meter snap.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |