de OP staat ook op een andere paginaquote:Op woensdag 6 juni 2007 16:49 schreef SiemeN het volgende:
Het adoreren is er niet echt van gekomen, hè..
quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:49 schreef SiemeN het volgende:
Het adoreren is er niet echt van gekomen, hè..
Misschien moet je eens naar buiten gaan en daar kijken naar poppige damesmeisjes met pronte borstjes en korte rokjes, in plaats van dat je digitaal achter iemand aanhobbelt die je waarschijnlijk toch nooit zult neuken.quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:51 schreef Cyaa het volgende:
[..]
alle niet-adoreerposts moeten weg, anders maak ik wel een nieuwe
okquote:Op woensdag 6 juni 2007 16:51 schreef Cyaa het volgende:
[..]
alle niet-adoreerposts moeten weg, anders maak ik wel een nieuwe
Havoc.quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:53 schreef Havoc het volgende:
[..]
Zeg maar Havoc. Die naam gebruik ik al 2000 jaar niet meer.
niet?quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:54 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Misschien moet je eens naar buiten gaan en daar kijken naar poppige damesmeisjes met pronte borstjes en korte rokjes, in plaats van dat je digitaal achter iemand aanhobbelt die je waarschijnlijk toch nooit zult neuken.
Oh wat een grap zeg, toen ik 12 was maakte ik die ook.quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:53 schreef Havoc het volgende:
[..]
Zeg maar Havoc. Die naam gebruik ik al 2000 jaar niet meer.
Altijd eerst even kijken tegen welke persoonlijkheid van cyaa je praat SiemeN, check foto boek.quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:54 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Misschien moet je eens naar buiten gaan en daar kijken naar poppige damesmeisjes met pronte borstjes en korte rokjes, in plaats van dat je digitaal achter iemand aanhobbelt die je waarschijnlijk toch nooit zult neuken.
kool ende tufquote:Op woensdag 6 juni 2007 16:55 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Oh wat een grap zeg, toen ik 12 was maakte ik die ook.
Grappig was ik toen hèh?
Ik ga zo denk ik nog maar even zo`n kwaliteitstopic maken, ik weet nu hoe ik een topic backfire kan forceren!
Neu, ik vind dit wel leuk topic eigelijkquote:Op woensdag 6 juni 2007 16:57 schreef Afwazig het volgende:
Boem, zwakzinnig persoon, je wordt gebashed, doe er wat aan.
Ik maak dan ook immer kwaliteitstopics.quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:58 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Neu, ik vind dit wel leuk topic eigelijk!
Whehe pwned.quote:
Accounts delen,quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:56 schreef Havoc het volgende:
[..]
Altijd eerst even kijken tegen welke persoonlijkheid van cyaa je praat SiemeN, check foto boek.
Schizo typje die Cyaa.
quote:
Je bent een echt wonderkindje, Corky.quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:55 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Oh wat een grap zeg, toen ik 12 was maakte ik die ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |