Omwille van Erik zeg ik maar volmondig 'ja' op het laatste.quote:Op donderdag 7 juni 2007 14:38 schreef Thisbe het volgende:
Ja Lienekien. En hoewel ik het jammer vond, voelde ik wel dat het overduidelijk tijd was om te gaan. Iedereen met wie ik student ben geweest is immers afgestudeerd, of bezig met afstuderen.
Maar toch hè, de studententijd is de mooiste tijd van je leven.
Kut!quote:Op donderdag 7 juni 2007 14:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh, ik ben trouwens afgekeurd voor mijn kamer in utrecht, omdat ik een jongen ben.
Hospiteren is zo enorm kut. Heb je gehospiteerd?quote:Op donderdag 7 juni 2007 14:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh, ik ben trouwens afgekeurd voor mijn kamer in utrecht, omdat ik een jongen ben.
Dat is omdat er nog niet echt iets nieuws voor in de plaats is.quote:Op donderdag 7 juni 2007 14:43 schreef Thisbe het volgende:
Nou, ik meen het serieus. Weinig verantwoordelijkheden, veel vrijheid, nieuwe mensen ontmoeten, en vooral véél feest.
Ik hou op, dadelijk word ik depressief.![]()
Nou, het wasin een landhuis, waar een gezin in woont, en er zouden twee kamers vrij komen. Een vriendin van me ahd daar contacten en die had mij een kamer aangeboden, maar nu bleek dat de familie geen jongens wilde. Ze heeft ze nog geprobeerd om te overtuigen.quote:Op donderdag 7 juni 2007 14:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Hospiteren is zo enorm kut. Heb je gehospiteerd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 7 juni 2007 14:49 schreef Frollo het volgende:
Foei, je mag niet in stereotypes denken! Alsof alle homo's per definitie rustig en netjes zijn!Als die stereotypes in mijn voordeel zouden kunnen spreken, dan mag ik daar best gebruik vanmaken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |