abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50226575
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 13:52 schreef Bhai het volgende:

[..]

Dit heb ik ook wel eens. Dan word ik wakker en kan ik niks: mn nieren zijn moe, mn lever en al mn andere organen. Doordat mn hersens moe zijn kan ik niet helder nadenken en mn hart klopt ook soms niet meer, omdat die gewoon uitgeput is
dude! mn lever is moe, hoe verzin je dat nou?
voor die espresso van jou kom ik van de maan naar je toelopen!
  vrijdag 8 juni 2007 @ 08:48:00 #52
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_50227094
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 13:52 schreef Bhai het volgende:

[..]

Dit heb ik ook wel eens. Dan word ik wakker en kan ik niks: mn nieren zijn moe, mn lever en al mn andere organen. Doordat mn hersens moe zijn kan ik niet helder nadenken en mn hart klopt ook soms niet meer, omdat die gewoon uitgeput is

Misschien is er een oplossing om alles snachts stop te zetten, zodat ze de volgende dag niet zo moe zijn? Zou het kruidenvrouwtje het weten?
RIP....

Je overdrijft een beetje denk ik...
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_50238412
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 08:48 schreef Ticootje het volgende:

[..]

RIP....

Je overdrijft een beetje denk ik...
Uiteraard doet hij dat. Zoiets noem je sarcasme.
  zondag 10 juni 2007 @ 18:36:08 #54
1239 Singa
Fear me!
pi_50304278
Hoe komt het toch dat 'wij' vaak toch zo arrogant overkomen? Misschien moeten wij wat meer openstaan voor dingen niet double blind gerandomiseerd gestaafd zijn en waarvan de resultaten vaak vele malen herhaald zijn op andere locaties/door anderen en de nodige meta-analyses op los zijn gelaten. Soms is een case-studie met N=1, waarbij de onderzoeker, patient en behandelaar één en dezelfde zijn, ook best goed hoor!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')