Uit onderzoek is gebleken dat als er meer vrouwen op de tribunes zijn mannen zich over het algemeen minder aggressief gedragen, dus dat is een pluspunt. En meer vrouwen op de tribunes betekent meer inkomsten uit kaartverkoop. Plus het is een genot voor het oog, sommigen dan. Genoeg redenen dus BonJovi haalde een goed punt aanquote:
quote:Op donderdag 7 juni 2007 12:56 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Nee man, Ik vind zijn haren wel vet. Maar dat heeft niks met homo ofzo te maken
Heb jij ook gezien dat Sneijder juist in die wedstrijden dat het er om gaat verdwijnt? Of zien "jullie" Ajacieden dat weer niet?quote:Op donderdag 7 juni 2007 12:47 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
Heb jij de ontwikkeling van hem dit jaar ook gezien? Of zien wij Ajacieden die alleen?
Want vrouwen betalen meer? Als ze in de plaats komen voor mannen is het helemaal geen pluspunt.quote:Op donderdag 7 juni 2007 12:57 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
En meer vrouwen op de tribunes betekent meer inkomsten uit kaartverkoop. Plus het is een genot voor het ook, sommigen dan.
quote:Op donderdag 7 juni 2007 12:57 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Uit onderzoek is gebleken dat als er meer vrouwen op de tribunes zijn mannen zich over het algemeen minder aggressief gedragen, dus dat is een pluspunt. En meer vrouwen op de tribunes betekent meer inkomsten uit kaartverkoop. Plus het is een genot voor het ook, sommigen dan. Genoeg redenen dus BonJovi haalde een goed punt aan![]()
![]()
Waar heb jij het in godsnaam over? Geef maar voorbeelden.quote:Op donderdag 7 juni 2007 12:59 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Heb jij ook gezien dat Sneijder juist in die wedstrijden dat het er om gaat verdwijnt? Of zien "jullie" Ajacieden dat weer niet?
quote:Op donderdag 7 juni 2007 12:56 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Wat is dat voor onzin. Hij speelde tegen PSV,Feyenoord,AZ,Heerenveen uit, Twente uit heel aardig en maakte belangrijke goals..feyenoord thuis 3, psv uit een wereldgoal, az uit een wereldgoal...quote:Op donderdag 7 juni 2007 12:59 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Heb jij ook gezien dat Sneijder juist in die wedstrijden dat het er om gaat verdwijnt? Of zien "jullie" Ajacieden dat weer niet?
Auxerre, Kopenhagen, Werder Bremen, PSV, Willem 2, Playoffs waar hij geel krijgt, geschorst wordt voor de beslissende wedstrijd en na afloop doodleuk opmerkt: Jammer dat dat mn laatste wedstrijd was voor Ajax of iets in die trantquote:Op donderdag 7 juni 2007 13:00 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Waar heb jij het in godsnaam over? Geef maar voorbeelden.
Potentiele wereldvoetballer was dat btw. Dat doelpunt tegen Atleticoquote:Op donderdag 7 juni 2007 12:46 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Jij was zeker toen je klein was helemaal leip van Dani?![]()
Vet haar?quote:Op donderdag 7 juni 2007 12:56 schreef BonJovi het volgende:
[..]
jorienvdherik en Cart_man vermaken zich wel, tijdens hun ban!quote:
Kopenhagen speelde het hele team gewoon goed, maar verlies je dom. Werder Bremen speelde iedereen slecht dus kan je hem ook niet echt aanrekenen. Tegen PSV speelde hij gewoon goed. Willem II heb ik niet gezien. En in de play-offs scoort hij toch ook weer tegen AZ. Die gele kaart is dom ja, maar dat weten we zo langzamerhand wel.quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:03 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Auxerre, Kopenhagen, Werder Bremen, PSV, Willem 2, Playoffs waar hij geel krijgt, geschorst wordt voor de beslissende wedstrijd en na afloop doodleuk opmerkt: Jammer dat dat mn laatste wedstrijd was voor Ajax of iets in die trant!
quote:Op donderdag 7 juni 2007 12:03 schreef BonJovi het volgende:
Ze hebben in de kwalificatie onder meer Frankrijk uitgeschakeld. Volgens de trainer zijn ze defensief sterk en krachtig”, aldus De Ridder.
Wow vijf voorbeelden uit 5 jaar. En nog onzin voorbeelden ook.quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:03 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Auxerre, Kopenhagen, Werder Bremen, PSV, Willem 2, Playoffs waar hij geel krijgt, geschorst wordt voor de beslissende wedstrijd en na afloop doodleuk opmerkt: Jammer dat dat mn laatste wedstrijd was voor Ajax of iets in die trant!
Bullshit.quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:08 schreef TerroRobbie het volgende:
Dani is ook een keer per ongeluk goed tegen een bal aangelopen
En tegen Lodewijksquote:Op donderdag 7 juni 2007 13:08 schreef TerroRobbie het volgende:
Dani is ook een keer per ongeluk goed tegen een bal aangelopen
Dat kan je van iedere speler zeggen. Cristiano Ronaldo is beste speler van de Premier League maar toen ik hem zag ballen tegen AC Milan (2x) vroeg ik me echt af waarom.quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:03 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |