Ja maar ik bedoel naar een mooie club en niet naar een klote club, ik gun hem het bestequote:Op donderdag 7 juni 2007 12:11 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Dat zijn de enige 2 keuzes die hij heeft, dus hopen hoeft niet, dat zal gebeurenof hij moet stoppen met voetbal....
Zo duur zal hij niet zijn.quote:Op donderdag 7 juni 2007 12:12 schreef devv05 het volgende:
De Ridder terughalen.
Die De Ridder adoratie heb ik nooit begrepen.quote:Op donderdag 7 juni 2007 12:12 schreef devv05 het volgende:
De Ridder terughalen.
Edit.... Zn domheid heeft ie al proberen terug te draaien...quote:Op donderdag 7 juni 2007 12:03 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Hopelijk blijft hij of gaat hij naar een andere club, ik mag die gast wel![]()
quote:Op donderdag 7 juni 2007 12:12 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Ja maar ik bedoel naar een mooie club en niet naar een klote club, ik gun hem het beste
No thanks.quote:Op donderdag 7 juni 2007 12:12 schreef devv05 het volgende:
De Ridder terughalen.
Adoratie is wat overdreven, maar hij is beter dan wat we nu hebben lopen en als ie (vrijwel) niets kost..quote:Op donderdag 7 juni 2007 12:17 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Die De Ridder adoratie heb ik nooit begrepen.
Sneijder heeft niet zoveel te willen. Hij mag blij zijn dat een club als tottenham hem wil hebben.quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:13 schreef twi het volgende:
Maar wil Sneijder naar een eventuele eeuwige nummer 5 van de PL?
Tsja, van mij mag 'ie voor niks terugkomen. Hij kan linksbuiten, rechtsbuiten en eventueel op 10. Maargoed, een basisplaats zit er voor hem niet in natuurlijk.quote:Op donderdag 7 juni 2007 12:24 schreef devv05 het volgende:
Adoratie is wat overdreven, maar hij is beter dan wat we nu hebben lopen en als ie (vrijwel) niets kost..
Gelukkig ben jij heel objectief over Sneijder zijn kwaliteiten, oh alwetende voetbalgod.quote:Op donderdag 7 juni 2007 12:27 schreef Flashwin het volgende:
Sneijder heeft niet zoveel te willen. Hij mag blij zijn dat een club als tottenham hem wil hebben.
Vitesse is wel een leuke club voor hem... die zouden hem moeten vastleggen!quote:Op donderdag 7 juni 2007 12:03 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Hopelijk blijft hij of gaat hij naar een andere club, ik mag die gast wel![]()
Hij heeft gewoon nooit de kans gekregen, hij is ook wel een knappe gast komen meer vrouwen op af ookquote:Op donderdag 7 juni 2007 12:24 schreef devv05 het volgende:
[..]
Adoratie is wat overdreven, maar hij is beter dan wat we nu hebben lopen en als ie (vrijwel) niets kost..
En dat is van belang omdat?quote:Op donderdag 7 juni 2007 12:33 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon nooit de kans gekregen, hij is ook wel een knappe gast komen meer vrouwen op af ook![]()
Dat is verder niet zo van belang, maar ik mag hem en hoop dat hij ergens de kans krijgt om zich te bewijzen.quote:
Ja dat heb je inmiddels sterk weten te beargumenteren.... Trouwens sowieso sterk punt van je,,,,quote:Op donderdag 7 juni 2007 12:35 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Dat is verder niet zo van belang, maar ik mag hem en hoop dat hij ergens de kans krijgt om zich te bewijzen.
Volgens mij ben je gewoon homoquote:Op donderdag 7 juni 2007 12:33 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon nooit de kans gekregen, hij is ook wel een knappe gast komen meer vrouwen op af ook![]()
eh ja dat kloptquote:Op donderdag 7 juni 2007 12:27 schreef twi het volgende:
[..]
Tsja, van mij mag 'ie voor niks terugkomen. Hij kan linksbuiten, rechtsbuiten en eventueel op 10. Maargoed, een basisplaats zit er voor hem niet in natuurlijk.
[..]
Gelukkig ben jij heel objectief over Sneijder zijn kwaliteiten, oh alwetende voetbalgod.
Jij was zeker toen je klein was helemaal leip van Dani?quote:Op donderdag 7 juni 2007 12:33 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Mischien een leuke kijkerstip, ga eens wedstrijden van Ajax bekijken.quote:Op donderdag 7 juni 2007 12:45 schreef Flashwin het volgende:
[..]
eh ja dat kloptObjectiever dan fanboys in ieder geval.
Sneijder zal nooit uitgroeien (no phun intended) tot een wereldtopper. Dat ziet elke objectieve voetbalfan. Dat hij in Amsterdam als de nieuwe messias wordt gezien, zegt alles over Ajax en waar het momenteel staat.
Bij gebrek aan beter, kinderhand is snel gevuld etc etc
Heb jij de ontwikkeling van hem dit jaar ook gezien? Of zien wij Ajacieden die alleen?quote:Op donderdag 7 juni 2007 12:45 schreef Flashwin het volgende:
[..]
eh ja dat kloptObjectiever dan fanboys in ieder geval.
Sneijder zal nooit uitgroeien (no phun intended) tot een wereldtopper. Dat ziet elke objectieve voetbalfan. Dat hij in Amsterdam als de nieuwe messias wordt gezien, zegt alles over Ajax en waar het momenteel staat.
Bij gebrek aan beter, kinderhand is snel gevuld etc etc
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |