abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50194965
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 11:22 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

OK, dan gaat het over. Minimaal 30 miljoen euro, we zijn de Aldi niet.
30 miljoen is inderdaad een mooi bedrag, hebben we onze 18 miljoen voor Sneijder en 12 miljoen voor Babel is meer dan zat. Als De Mul gaat voor 4 miljoen, Perez voor 2,5 en misschien Lindenbergh/Krohn Deli/Mitea voor 3,5 in totaal hebben we toch zo'n 40 miljoen extra inkomesten, waarvan waarschijnlijk dan 25miljoen in spelers wordt gestoken. 25 miljoen voor een nieuwe linksbuiten/aanvallende middenvelder/verdediger lijkt me genoeg. Rest kan opgevuld worden met talenten.
  donderdag 7 juni 2007 @ 11:32:13 #152
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_50194971
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 11:30 schreef PyTh het volgende:
Babel heeft toch een gelimiteerde transfersom van 8 miljoen euro in z'n contract?

Als je 25 miljoen euro vangt voor Sneijder en Babel samen dan mag je in de handjes klappen denk ik.
Nee, man.

Wesley Sneijder is 20 miljoen waard en Ryan Babel zeker 10 miljoen, totaal dus minimaal 30 miljoen.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  donderdag 7 juni 2007 @ 11:33:59 #153
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_50195045
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 11:32 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Nee, man.

Wesley Sneijder is 20 miljoen waard en Ryan Babel zeker 10 miljoen, totaal dus minimaal 30 miljoen.
Babel kan waard zijn wat ie wil als hij een gelimiteerde transfersom van 8 miljoen euro in z'n contract heeft krijg je er geen stuiver meer voor
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
  donderdag 7 juni 2007 @ 11:34:12 #154
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_50195052
Ja kom laten we meteen de halve selectie in de uitverkoop doen!

Flikker toch op, tief op met dat geld, ik wil kampioen worden.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  donderdag 7 juni 2007 @ 11:34:33 #155
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_50195065
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 11:15 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Sowieso is het de mooiste club in de PL, daarbij zijn ze héél ambitieus!
De mooiste club is subjectief natuurlijk, maar mooier dan drie top 4 clubs is 'ie zeker. Er zijn alleen wel meer clubs ambitieus, en met alle respect zie ik geen van die clubs heel ambitieus zich mengen in de huidige top 4 van Engeland.
pi_50195117
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 11:33 schreef PyTh het volgende:

[..]

Babel kan waard zijn wat ie wil als hij een gelimiteerde transfersom van 8 miljoen euro in z'n contract heeft krijg je er geen stuiver meer voor
En hoe weet jij dat zo zeker, volgens mij is dat niet zo namelijk.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_50195293
Volgens de media had Sneijder ook een gelimiteerde transfersom in zijn contract. Echter, dit bleek dus ook niet waar te zijn.
  donderdag 7 juni 2007 @ 11:42:25 #158
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_50195333
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 11:36 schreef F1Bas het volgende:

[..]

En hoe weet jij dat zo zeker, volgens mij is dat niet zo namelijk.
Babel wilde destijds alleen z'n contract verlengen bij ajax als hij een gelimiteerde transfersom in z'n contract opgenomen kreeg.
quote:
'Babel kost minder dan tien miljoen'
In het nieuwe contract van Ryan Babel is een gelimiteerde transfersom van onder de tien miljoen euro opgenomen, zo weet Voetbal International.
  donderdag 7 juni 2007 @ 11:44:42 #159
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_50195405
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 11:42 schreef PyTh het volgende:
Babel wilde destijds alleen z'n contract verlengen bij ajax als hij een gelimiteerde transfersom in z'n contract opgenomen kreeg.
Jij kent 'm persoonlijk? Het is alleen van horen zeggen. Ik zeg niet dat het niet zo is trouwens, maar waarom zou ik speculaties van Ajax Netwerk geloven?
pi_50195441
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 11:42 schreef PyTh het volgende:

[..]

[..]
Maar je kunt nooit zeker weten dat dat 9 miljoen is. Misschien is het wel 12. De pers God niet
  donderdag 7 juni 2007 @ 11:47:03 #161
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_50195489
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 11:44 schreef twi het volgende:

[..]

Jij kent 'm persoonlijk? Het is alleen van horen zeggen. Ik zeg niet dat het niet zo is trouwens, maar waarom zou ik speculaties van Ajax Netwerk geloven?
Gelukkig niet.

Ik ga ook maar alleen af op wat ik gelezen heb in de media....

En verder met alle respect voor Babel maar vinden jullie hem dan serieus meer waard dan 8 miljoen euro?
Hij lijkt af en toe een bal nog niet eens fatsoenlijk aan te kunnen nemen.....
  donderdag 7 juni 2007 @ 11:48:16 #162
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_50195538
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 11:47 schreef PyTh het volgende:

[..]

Gelukkig niet.

Ik ga ook maar alleen af op wat ik gelezen heb in de media....

En verder met alle respect voor Babel maar vinden jullie hem dan serieus meer waard dan 8 miljoen euro?
Hij lijkt af en toe een bal nog niet eens fatsoenlijk aan te kunnen nemen.....
Vind jij Aissati meer waard dan 8 miljoen? Voor andere clubs is hij echt geen 8 miljoen waard, maar PSV zou wel gestoord zijn wanneer ze hem voor 8 miljoen verkopen. Misschien snap je het met die vergelijking?
pi_50195581
quote:
KNVB en PSV geven Ajax dag langer de tijd

De wedstrijd om de Johan Cruijff Schaal is met één dag vervroegd. Landskampioen PSV en bekerwinnaar Ajax treffen elkaar nu op zaterdag 11 augustus in de Amsterdam Arena.
De KNVB, PSV en de gemeente Amsterdam hadden geen bezwaar tegen het verzoek van Ajax om het duel te verschuiven. De Amsterdammers willen eerder speelden omdat ze mogelijk woensdag 14 augustus al in de voorronde van de Champions League moeten aantreden.
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
  donderdag 7 juni 2007 @ 11:51:08 #164
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_50195616
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 11:48 schreef twi het volgende:
Vind jij Aissati meer waard dan 8 miljoen? Voor andere clubs is hij dat echt niet, maar PSV zou wel gestoord zijn wanneer ze hem voor 8 miljoen verkopen. Misschien snap je het met die vergelijking?
Nou zal ik wel weer een PSV-bril ophebben maar ik vind inderdaad dat Aissati meer waard is dan Babel.
Ik snap je vergelijking overigens wel.

Verder denk dat het voor beide spelers (Babel bij ajax en Aissati bij PSV) beter is om zeker nog een paar jaar in Nederland te blijven.
pi_50195684
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 11:32 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Nee, man.

Babel 10 miljoen waard??? Leuke acties, maar hij heeft 0,0 rendement. Af en toe een leuke wedstrijd er tussendoor, maar 4 van de 5 wedstrijden zijn gewoon een drama van hem.
Ik weet ook niet echt wat Babel nou eigenlijk is. Het is geen spits, want hij kan geen kansen afmaken. Maar het is ook geen buitenspeler, want hij heeft een belabberde voorzet.
  donderdag 7 juni 2007 @ 11:54:10 #166
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_50195739
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 11:51 schreef PyTh het volgende:

[..]

Nou zal ik wel weer een PSV-bril ophebben maar ik vind inderdaad dat Aissati meer waard is dan Babel.

Verder denk dat het voor beide spelers (Babel bij ajax en Aissati bij PSV) beter is om zeker nog een paar jaar in Nederland te blijven.
Dat laatste sowieso, maar Ryan Babel is in potentie een wereldtopper, zeker in een ander systeem en als hij beter leert afwerken. Tien miljoen vind ik dan nog altijd weinig, maar goed.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_50195743
Ze moeten meer vragen dan 25 mil.
AFC AJAX
pi_50195783
Onzekere tijden breken aan voor De Ridder
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op donderdag, 7 juni om 11:44

Daniël de Ridder hoopt de komende weken op het EK onder 21 de zorgen van zich weg te spelen. De speler van Jong Oranje heeft een aflopend contract bij Celta de Vigo, dat zaterdag tegen Atlético Madrid bovendien kan degraderen uit de Primera División.

“Mijn contract loopt af bij Celta”, vertelde de vleugelspeler. “Als we degraderen, moet er bezuinigd worden. Bovendien is er een nieuwe trainer aangesteld (Hristo Stoichkov, red.) en ben ik een groot deel van het seizoen geblesseerd geweest. Dus ik weet niet hoe mijn toekomst er uitziet.''

De Ridder gaat na het einde van de Spaanse competitie, waar hij het overigens zeer naar zijn zin heeft, met de club om de tafel zitten. De oud-Ajacied hoopt op een basisplaats zondag in het EK-duel tegen zijn tweede vaderland Israël maar op de training van gisteren zat hij niet bij de partij met de 'hesjes'.

“Of ik veel van Israël weet? Ik ben geboren en getogen in Nederland. Ik ga alleen in de zomervakantie twee weken naar Israël. De spelers ken ik allemaal niet. Maar ze moeten wel goed zijn. Ze hebben in de kwalificatie onder meer Frankrijk uitgeschakeld. Volgens de trainer zijn ze defensief sterk en krachtig”, aldus De Ridder.
  donderdag 7 juni 2007 @ 11:56:53 #169
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_50195853
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 11:54 schreef BonJovi het volgende:
Ze moeten meer vragen dan 25 mil.
Minimaal 50 miljoen!!!!
  donderdag 7 juni 2007 @ 11:57:49 #170
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_50195872
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 11:51 schreef PyTh het volgende:

[..]

Babel is veel minder constant dan Aissati, maar dat heeft natuurlijk met zijn positie en functie in het veld te maken. Babel is geen wereldspeler, maar je ziet dat als hij een aan zijn constantheid en afwerking werkt, dat hij dan een verschrikkelijk goede aanvaller kan worden, in de stijl van Henry. Of dat op het niveau van Henry is hangt denk ik alleen af van de keuzes die Babel maakt en de ontwikkeling van zijn zwakke kanten.
  donderdag 7 juni 2007 @ 12:01:27 #171
121310 venomsnake
El Saltador
pi_50195991
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 11:56 schreef PyTh het volgende:

[..]

Minimaal 50 miljoen!!!!
80!!!
Tis de lidl niet..!
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  donderdag 7 juni 2007 @ 12:03:26 #172
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_50196070
Sneijder is realistisch gezien rond de 15 miljoen waard, Babel zo'n 5 miljoen. Maar daar moet Ajax natuurlijk nooit voor verkopen, vandaar die hogere bedragen hier.
pi_50196073
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 11:55 schreef patrickt37 het volgende:

Onzekere tijden breken aan voor De Ridder
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op donderdag, 7 juni om 11:44

Daniël de Ridder hoopt de komende weken op het EK onder 21 de zorgen van zich weg te spelen. De speler van Jong Oranje heeft een aflopend contract bij Celta de Vigo, dat zaterdag tegen Atlético Madrid bovendien kan degraderen uit de Primera División.

“Mijn contract loopt af bij Celta”, vertelde de vleugelspeler. “Als we degraderen, moet er bezuinigd worden. Bovendien is er een nieuwe trainer aangesteld (Hristo Stoichkov, red.) en ben ik een groot deel van het seizoen geblesseerd geweest. Dus ik weet niet hoe mijn toekomst er uitziet.''

De Ridder gaat na het einde van de Spaanse competitie, waar hij het overigens zeer naar zijn zin heeft, met de club om de tafel zitten. De oud-Ajacied hoopt op een basisplaats zondag in het EK-duel tegen zijn tweede vaderland Israël maar op de training van gisteren zat hij niet bij de partij met de 'hesjes'.

“Of ik veel van Israël weet? Ik ben geboren en getogen in Nederland. Ik ga alleen in de zomervakantie twee weken naar Israël. De spelers ken ik allemaal niet. Maar ze moeten wel goed zijn. Ze hebben in de kwalificatie onder meer Frankrijk uitgeschakeld. Volgens de trainer zijn ze defensief sterk en krachtig”, aldus De Ridder.
Hopelijk blijft hij of gaat hij naar een andere club, ik mag die gast wel
AFC AJAX
pi_50196337
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 12:03 schreef BonJovi het volgende:

[..]

Hopelijk blijft hij of gaat hij naar een andere club, ik mag die gast wel
Dat zijn de enige 2 keuzes die hij heeft, dus hopen hoeft niet, dat zal gebeuren of hij moet stoppen met voetbal....
pi_50196372
De Ridder terughalen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')