Indeed, back ontopic!quote:Op donderdag 7 juni 2007 14:22 schreef S-Two het volgende:
Niveautje weer.
quote:
Ja klopt, hoop dat hij eindelijk weer eens wat kan laten zienquote:Op donderdag 7 juni 2007 14:39 schreef Cordoba32 het volgende:
Moet zeggen, dat ik benieuwd ben hoe Maduro het gaat doen aankomend EK. Zou het toch zonde vinden als ook hij naar de concurrent vertrekt.
Wat moeten wij met mongool kroon-delie?quote:'Krohn-Dehli keert terug naar Ajax'
Michael Krohn-Dehli zal volgend seizoen in het shirt van Ajax te bewonderen zijn, zo meldt Voetbal International. De middenvelder werd sinds de winterstop verhuurd aan Sparta Rotterdam.
Naar alle waarschijnlijkheid zal de Deen echter deze zomer weer terugkeren bij de Amsterdammers. In de eerste seizoenshelft kwam de international weinig aan spelen toe, hij kwam niet verder dan een drietal invalbeurten.
Krohn-Dehli is niet de enige huurling die wordt teruggehaald. Ook Robbert Schilder (Heracles), Donovan Slijngard (FC Groningen) en Jan Vertonghen (RKC) keren terug in Amsterdam.
Mooi nieuws toch?quote:Op donderdag 7 juni 2007 14:58 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Wat moeten wij met mongool kroon-delie?
Nee lekker verhuren of verkopen ik wil niet dat ajax geld kwijt isn aan loon voor zon mongool .quote:
Ruim tien jaar geleden zei Louis van Gaal ongeveer hetzelfde over Iván César Gabrich, déjà vu.quote:"Ik wil een spits die er inklapt, oorlog maakt. We hebben nu geen alternatieven om naar een meer opportunistische speelstijl te switchen als we in het laatste kwartier iets moeten forceren."
Bron: ajax.nlquote:Ajax breekt contract Anita open
Amsterdam, 07 jun 2007
Ajax heeft het contract met middenvelder Vurnon Anita opengebroken en verlengd tot 1 juli 2011. De vorige overeenkomst met Anita zou aflopen op 1 juli 2008.
De 18-jarige Anita speelt sinds 1999 bij Ajax. Hij begon in de E1. Anita kwam dit seizoen 2 maal uit voor Ajax 1. Vorig seizoen maakte hij zijn debuut op 19 maart 2006 in de uitwedstrijd tegen FC Groningen (3-2).
Anita, die wordt toegevoegd aan de A-selectie, heeft een duidelijk doel voor ogen voor de komende tijd. ,,Ik ga er keihard tegenaan”, zegt hij. ,,En hoop op die manier komend seizoen zoveel mogelijk speelminuten te bemachtigen. Op de lange termijn hoop ik natuurlijk uit te groeien tot basisspeler.”
Technisch directeur Martin van Geel is tevreden dat Anita langer bij Ajax blijft. ,,Vurnon is een zeer talentvolle speler. Met het nieuwe contract kan hij zich in alle rust ontwikkelen bij Ajax. Hij moet de laatste stap naar de top nog maken, maar wij hebben er alle vertrouwen in dat dat gaat lukken.”
Verhuur hem gewoon weer lekker dan...quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:21 schreef twi het volgende:
Doe effe normaal man, wie z'n fout is het nou dat hij bij Ajax zit? Die van hem of die van Ajax?
Wat een ontzettende kuttitel weer van VI jaquote:Op donderdag 7 juni 2007 15:29 schreef Cyberia18 het volgende:
''Anita (18) kan twaalf jaar Ajacied blijven''
Ik gebruik coke, geen speed...ik ben PizzaSalami geen echte ajacied?quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:20 schreef PizzaSalami het volgende:
Reserveringsformulier voor een seizoenskaart Willem 2 in de bus gehad, terwijl ik die hoerige clubcard nooit heb ontvangen.
Het moet wél rijmen.quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:37 schreef Superheld het volgende:
[..]
Ik gebruik coke, geen speed...ik ben PizzaSalami geen echte ajacied?
Mag ik van jou, van de clubcardsquote:Op donderdag 7 juni 2007 17:37 schreef Superheld het volgende:
[..]
Ik gebruik coke, geen speed...ik ben PizzaSalami geen echte ajacied?
Mick's rijmwoordenboek.quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:51 schreef Superheld het volgende:
Paas me je rijmwoordenboek dan
De kleuren zijn inderdaad meestal hetzelfde jahquote:Op donderdag 7 juni 2007 21:15 schreef Mr-Sander het volgende:
Zijn die niet gewoon elk jaar het zelfde?
Soort van dan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |