Uit onderzoek is gebleken dat als er meer vrouwen op de tribunes zijn mannen zich over het algemeen minder aggressief gedragen, dus dat is een pluspunt. En meer vrouwen op de tribunes betekent meer inkomsten uit kaartverkoop. Plus het is een genot voor het oog, sommigen dan. Genoeg redenen dus BonJovi haalde een goed punt aanquote:
quote:Op donderdag 7 juni 2007 12:56 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Nee man, Ik vind zijn haren wel vet. Maar dat heeft niks met homo ofzo te maken
Heb jij ook gezien dat Sneijder juist in die wedstrijden dat het er om gaat verdwijnt? Of zien "jullie" Ajacieden dat weer niet?quote:Op donderdag 7 juni 2007 12:47 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
Heb jij de ontwikkeling van hem dit jaar ook gezien? Of zien wij Ajacieden die alleen?
Want vrouwen betalen meer? Als ze in de plaats komen voor mannen is het helemaal geen pluspunt.quote:Op donderdag 7 juni 2007 12:57 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
En meer vrouwen op de tribunes betekent meer inkomsten uit kaartverkoop. Plus het is een genot voor het ook, sommigen dan.
quote:Op donderdag 7 juni 2007 12:57 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Uit onderzoek is gebleken dat als er meer vrouwen op de tribunes zijn mannen zich over het algemeen minder aggressief gedragen, dus dat is een pluspunt. En meer vrouwen op de tribunes betekent meer inkomsten uit kaartverkoop. Plus het is een genot voor het ook, sommigen dan. Genoeg redenen dus BonJovi haalde een goed punt aan![]()
![]()
Waar heb jij het in godsnaam over? Geef maar voorbeelden.quote:Op donderdag 7 juni 2007 12:59 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Heb jij ook gezien dat Sneijder juist in die wedstrijden dat het er om gaat verdwijnt? Of zien "jullie" Ajacieden dat weer niet?
quote:Op donderdag 7 juni 2007 12:56 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Wat is dat voor onzin. Hij speelde tegen PSV,Feyenoord,AZ,Heerenveen uit, Twente uit heel aardig en maakte belangrijke goals..feyenoord thuis 3, psv uit een wereldgoal, az uit een wereldgoal...quote:Op donderdag 7 juni 2007 12:59 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Heb jij ook gezien dat Sneijder juist in die wedstrijden dat het er om gaat verdwijnt? Of zien "jullie" Ajacieden dat weer niet?
Auxerre, Kopenhagen, Werder Bremen, PSV, Willem 2, Playoffs waar hij geel krijgt, geschorst wordt voor de beslissende wedstrijd en na afloop doodleuk opmerkt: Jammer dat dat mn laatste wedstrijd was voor Ajax of iets in die trantquote:Op donderdag 7 juni 2007 13:00 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Waar heb jij het in godsnaam over? Geef maar voorbeelden.
Potentiele wereldvoetballer was dat btw. Dat doelpunt tegen Atleticoquote:Op donderdag 7 juni 2007 12:46 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Jij was zeker toen je klein was helemaal leip van Dani?![]()
Vet haar?quote:Op donderdag 7 juni 2007 12:56 schreef BonJovi het volgende:
[..]
jorienvdherik en Cart_man vermaken zich wel, tijdens hun ban!quote:
Kopenhagen speelde het hele team gewoon goed, maar verlies je dom. Werder Bremen speelde iedereen slecht dus kan je hem ook niet echt aanrekenen. Tegen PSV speelde hij gewoon goed. Willem II heb ik niet gezien. En in de play-offs scoort hij toch ook weer tegen AZ. Die gele kaart is dom ja, maar dat weten we zo langzamerhand wel.quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:03 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Auxerre, Kopenhagen, Werder Bremen, PSV, Willem 2, Playoffs waar hij geel krijgt, geschorst wordt voor de beslissende wedstrijd en na afloop doodleuk opmerkt: Jammer dat dat mn laatste wedstrijd was voor Ajax of iets in die trant!
quote:Op donderdag 7 juni 2007 12:03 schreef BonJovi het volgende:
Ze hebben in de kwalificatie onder meer Frankrijk uitgeschakeld. Volgens de trainer zijn ze defensief sterk en krachtig”, aldus De Ridder.
Wow vijf voorbeelden uit 5 jaar. En nog onzin voorbeelden ook.quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:03 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Auxerre, Kopenhagen, Werder Bremen, PSV, Willem 2, Playoffs waar hij geel krijgt, geschorst wordt voor de beslissende wedstrijd en na afloop doodleuk opmerkt: Jammer dat dat mn laatste wedstrijd was voor Ajax of iets in die trant!
Bullshit.quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:08 schreef TerroRobbie het volgende:
Dani is ook een keer per ongeluk goed tegen een bal aangelopen
En tegen Lodewijksquote:Op donderdag 7 juni 2007 13:08 schreef TerroRobbie het volgende:
Dani is ook een keer per ongeluk goed tegen een bal aangelopen
Dat kan je van iedere speler zeggen. Cristiano Ronaldo is beste speler van de Premier League maar toen ik hem zag ballen tegen AC Milan (2x) vroeg ik me echt af waarom.quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:03 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Jeugd ek hequote:Op donderdag 7 juni 2007 13:10 schreef Longmen het volgende:
[..]
Heb ik iets gemist, Frankrijk ligt er niet uit toch?
![]()
vakkie_w maakt het trio compleetquote:Op donderdag 7 juni 2007 13:06 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Vet haar?
[..]
jorienvdherik en Cart_man vermaken zich wel, tijdens hun ban!![]()
Voor de vrouwtjes (deel 2) en voor de homo's.quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:14 schreef BonJovi het volgende:
http://www.dailymotion.co(...)y0y_daniel-de-ridder mooi filmpje voor de liefhebbers.
quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:27 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Voor de vrouwtjes (deel 2) en voor de homo's.![]()
Volgens mij is ie 20 of 21 ofzo wat ie een keer verteldequote:Op donderdag 7 juni 2007 13:35 schreef M0NTANA het volgende:
Kan er niet een minimum leeftijd komen op het FOK!forum? Of anders een minimum IQ?
geweldige gastquote:Op donderdag 7 juni 2007 13:33 schreef PyTh het volgende:
BonJovi jij kan je username beter veranderen in BonJoke.....man man wat een figuur
quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:35 schreef M0NTANA het volgende:
Kan er niet een minimum leeftijd komen op het FOK!forum? Of anders een minimum IQ?
Leuk, een forum zonder kakkerlakkenquote:Op donderdag 7 juni 2007 13:35 schreef M0NTANA het volgende:
Dan valt Jorien per direct af.quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:35 schreef M0NTANA het volgende:
En niet allleen Jorienquote:
quote:30/5/2007 - Ten Cate wil fysiek sterke spits met kopkracht
In de nieuwe uitgave van Voetbal International liet Henk ten Cate weten dat hij nog versterking wil van een controlerende en een diepgaande middenvelder en een fysiek sterke spits met kopkracht. 'Ik wil een spits die er inklapt, oorlog maakt. We hebben nu geen alternatieven om naar een meer opportunistische speelstijl te switchen als we in het laatste kwartier iets moeten forceren.'
quote:30/5/2007 - HLN: Ajax meldt zich voor Sterchele
Volgens de Belgische krant Het Laatste Nieuws heeft Martin van Geel bevestigd dat Ajax zich heeft gemeld voor François Sterchele. Van Geel wil zo snel mogelijk een afspraak met het bestuur van Germinal Beerschot én met Sterchele zelf. Eerder toonde Anderlecht en Heerenveen al belangstelling voor Sterchele. Germinal Beerschot zou 4 miljoen euro vragen voor de aanvaller.
Sterchele en vooral Krkic lijken me totaal niet geschikt voor die rol...quote:6/6/2007 - 'Ajax daadwerkelijk in onderhandeling over Krkic'
Volgens Voetbal International is Ajax momenteel daadwerkelijk met Barcelona in onderhandeling over de mogelijke huur van het grote talent Krkic. 'Barcelona staat er zeer voor open spelers bij Ajax onder te brengen' aldus Van Geel in de nieuwe editie van VI over de mogelijkheid jonge spelers te huren van Barcelona.
Inderdaad, berichten van 30 mei zijn hier de revue inderdaad nog niet gepasseerdquote:Op donderdag 7 juni 2007 14:10 schreef Radegast het volgende:
[..]
[..]
[..]
Sterchele en vooral Krkic lijken me totaal niet geschikt voor die rol...
Ja ik kan ook wel die opmerking van Ten Cate plaatsen en dan een bericht erbij dat Ajax intresse heeft in Melchiot om dan te zeggen dat Melchiot daar niet de juiste man voor isquote:Op donderdag 7 juni 2007 14:10 schreef Radegast het volgende:
Sterchele en vooral Krkic lijken me totaal niet geschikt voor die rol...
Ik ben een koopjequote:Op donderdag 7 juni 2007 14:07 schreef Enchanter het volgende:
't is niet echt een aanwinst voor Fok! die BonJovi
Maar daar zijn er wel meer van![]()
/ontopic de Ridder mag van mij wel terug komen , als Perez toch weg gaat
Indeed, back ontopic!quote:Op donderdag 7 juni 2007 14:22 schreef S-Two het volgende:
Niveautje weer.
quote:
Ja klopt, hoop dat hij eindelijk weer eens wat kan laten zienquote:Op donderdag 7 juni 2007 14:39 schreef Cordoba32 het volgende:
Moet zeggen, dat ik benieuwd ben hoe Maduro het gaat doen aankomend EK. Zou het toch zonde vinden als ook hij naar de concurrent vertrekt.
Wat moeten wij met mongool kroon-delie?quote:'Krohn-Dehli keert terug naar Ajax'
Michael Krohn-Dehli zal volgend seizoen in het shirt van Ajax te bewonderen zijn, zo meldt Voetbal International. De middenvelder werd sinds de winterstop verhuurd aan Sparta Rotterdam.
Naar alle waarschijnlijkheid zal de Deen echter deze zomer weer terugkeren bij de Amsterdammers. In de eerste seizoenshelft kwam de international weinig aan spelen toe, hij kwam niet verder dan een drietal invalbeurten.
Krohn-Dehli is niet de enige huurling die wordt teruggehaald. Ook Robbert Schilder (Heracles), Donovan Slijngard (FC Groningen) en Jan Vertonghen (RKC) keren terug in Amsterdam.
Mooi nieuws toch?quote:Op donderdag 7 juni 2007 14:58 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Wat moeten wij met mongool kroon-delie?
Nee lekker verhuren of verkopen ik wil niet dat ajax geld kwijt isn aan loon voor zon mongool .quote:
Ruim tien jaar geleden zei Louis van Gaal ongeveer hetzelfde over Iván César Gabrich, déjà vu.quote:"Ik wil een spits die er inklapt, oorlog maakt. We hebben nu geen alternatieven om naar een meer opportunistische speelstijl te switchen als we in het laatste kwartier iets moeten forceren."
Bron: ajax.nlquote:Ajax breekt contract Anita open
Amsterdam, 07 jun 2007
Ajax heeft het contract met middenvelder Vurnon Anita opengebroken en verlengd tot 1 juli 2011. De vorige overeenkomst met Anita zou aflopen op 1 juli 2008.
De 18-jarige Anita speelt sinds 1999 bij Ajax. Hij begon in de E1. Anita kwam dit seizoen 2 maal uit voor Ajax 1. Vorig seizoen maakte hij zijn debuut op 19 maart 2006 in de uitwedstrijd tegen FC Groningen (3-2).
Anita, die wordt toegevoegd aan de A-selectie, heeft een duidelijk doel voor ogen voor de komende tijd. ,,Ik ga er keihard tegenaan”, zegt hij. ,,En hoop op die manier komend seizoen zoveel mogelijk speelminuten te bemachtigen. Op de lange termijn hoop ik natuurlijk uit te groeien tot basisspeler.”
Technisch directeur Martin van Geel is tevreden dat Anita langer bij Ajax blijft. ,,Vurnon is een zeer talentvolle speler. Met het nieuwe contract kan hij zich in alle rust ontwikkelen bij Ajax. Hij moet de laatste stap naar de top nog maken, maar wij hebben er alle vertrouwen in dat dat gaat lukken.”
Verhuur hem gewoon weer lekker dan...quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:21 schreef twi het volgende:
Doe effe normaal man, wie z'n fout is het nou dat hij bij Ajax zit? Die van hem of die van Ajax?
Wat een ontzettende kuttitel weer van VI jaquote:Op donderdag 7 juni 2007 15:29 schreef Cyberia18 het volgende:
''Anita (18) kan twaalf jaar Ajacied blijven''
Ik gebruik coke, geen speed...ik ben PizzaSalami geen echte ajacied?quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:20 schreef PizzaSalami het volgende:
Reserveringsformulier voor een seizoenskaart Willem 2 in de bus gehad, terwijl ik die hoerige clubcard nooit heb ontvangen.
Het moet wél rijmen.quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:37 schreef Superheld het volgende:
[..]
Ik gebruik coke, geen speed...ik ben PizzaSalami geen echte ajacied?
Mag ik van jou, van de clubcardsquote:Op donderdag 7 juni 2007 17:37 schreef Superheld het volgende:
[..]
Ik gebruik coke, geen speed...ik ben PizzaSalami geen echte ajacied?
Mick's rijmwoordenboek.quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:51 schreef Superheld het volgende:
Paas me je rijmwoordenboek dan
De kleuren zijn inderdaad meestal hetzelfde jahquote:Op donderdag 7 juni 2007 21:15 schreef Mr-Sander het volgende:
Zijn die niet gewoon elk jaar het zelfde?
Soort van dan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |