Lijkt wel of ze steeds jonger worden, de winnaars. Maduro was twee jaar terug toch, toen speelde hij al bij Ajax 1. Of zat er nog iemand tussen?quote:Siem de Jong is tijdens de Vanenavond op de Toekomst uitgeroepen tot talentvolste Ajacied uit de jeugdopleiding. De speler van Ajax A1, volgend seizoen Jong Ajax, kreeg daarviir de bijbehorende Sjaak Swart Trofee uitgereikt. De Jong mag zich opvolger noemen van, onder meer, John Heitinga, Wesley Sneijder en Hedwiges Maduro. Vorig jaar ging de prijs naar Donovan Slijngard.
Totally Spies komt er dan op jaquote:Op woensdag 6 juni 2007 15:51 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Kerel, het is woensdag.. Is er iets anders boeiends te doen? Nee! Laat mij dan maar even een potje (kut)voetbal kijken!
quote:6/6/2007 - 'Ajax daadwerkelijk in onderhandeling over Krkic'
(Gepost door RvN)
Volgens Voetbal International is Ajax momenteel daadwerkelijk met Barcelona in onderhandeling over de mogelijke huur van het grote talent Krkic. 'Barcelona staat er zeer voor open spelers bij Ajax onder te brengen' aldus Van Geel in de nieuwe editie van VI over de mogelijkheid jonge spelers te huren van Barcelona.
Ik blijf er bij, die jongen is te jong om iets toe te voegen aan Ajax 1quote:
Ach, het kan geen kwaad toch?quote:Op woensdag 6 juni 2007 18:52 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ik blijf er bij, die jongen is te jong om iets toe te voegen aan Ajax 1
Neemt niet weg dat ik na volgend seizoen graag op deze uitspraak terugkom
De verhalen in de VI over Ajax over het algemeen ook.quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:19 schreef Freak187 het volgende:
Die 1000000 doelpunten in 3 seizoenen was in elk geval uit de lucht gegrepen.
400 aanslagen per minuut babyquote:Op woensdag 6 juni 2007 19:49 schreef Suijk het volgende:
Heb ik een kortere zin, ben ik nog te laat.
Kijk eens een paar posts boven jequote:Op woensdag 6 juni 2007 19:57 schreef patrickt37 het volgende:
'Ajax toch in onderhandeling met Barça over Krkic'
Gepubliceerd op 06-06-07 om 18:55 door Stefan Ashouwer
Eerder werd er nog gemeld dat Krkic, een zeer groot talent van Barcelona, niet de overstap zou gaan maken naar de Nederlandse competitie. Zowel Ajax als PSV zouden interesse hebben om de zestienjarige aanvaller voor één seizoen te huren. Er werd toen gesuggereerd dat Krkic voor één seizoen zou vertrekken naar het Franse Saint Etienne.
In de Voetbal International van deze week staat een interview met Martin van Geel, technisch directeur van Ajax. “Barcelona staat er zeer voor open spelers bij Ajax onder te brengen”, zei de technisch directeur van Ajax doelend op Krkic. Op dit moment zou Ajax in onderhandeling zijn met de Catalanen om Krkic alsnog voor één seizoen te huren.
Die gingen niet weg na 1 seizoen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:15 schreef BonJovi het volgende:
Seedorf, Aissati, Ronaldo waren ook zo jong. We kunnen er nog niks over zeggen, van Geel weet heus wel waar hij mee bezig is.
quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:27 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Sowieso hoop ik dat er van dat hele samenwerkingsverband niets waar is. Mocht dat wel zijn mag de directie wmb zo snel mogelijk ontslagen worden.
Had ik gezien, maar dit was het volledige verhaal. :-)quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:00 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Kijk eens een paar posts boven je.
Oké.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:47 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Had ik gezien, maar dit was het volledige verhaal. :-)
Spelers als Gabri zeg ik geen nee tegen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:27 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Sowieso hoop ik dat er van dat hele samenwerkingsverband niets waar is. Mocht dat wel zijn mag de directie wmb zo snel mogelijk ontslagen worden.
A1...quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:56 schreef MaxC het volgende:
Waar moet die Krkic dan spelen?
Die kunnen we ook krijgen zonder een samenwerkingsverband.quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:45 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Spelers als Gabri zeg ik geen nee tegen.
Ik denk dat Barcelona eerder naar Ajax kijkt in het geval van zon samenwerkingsverband. Hoewel Barcelona nog steeds de volle pond moet gaan betalen voor onze ster spelers.quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:08 schreef dantes_inferno86 het volgende:
[..]
Die kunnen we ook krijgen zonder een samenwerkingsverband.
Dat is het probleem dus. In ruil voor talenten die bij Ajax 1 seizoen mogen aankloten zullen ze wel 1e opties en dergelijke willen op onze talenten. Zeer kwalijke zaak dus die alleen maar nadelen voor ons kent. Daarnaast worden we een of ander sattelietclubje. Weg ambities, weg eer en weg ziel.quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:10 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Ik denk dat Barcelona eerder naar Ajax kijkt in het geval van zon samenwerkingsverband. Hoewel Barcelona nog steeds de volle pond moet gaan betalen voor onze ster spelers.
Wat lul je manquote:Op woensdag 6 juni 2007 22:21 schreef dantes_inferno86 het volgende:
[..]
Dat is het probleem dus. In ruil voor talenten die bij Ajax 1 seizoen mogen aankloten zullen ze wel 1e opties en dergelijke willen op onze talenten. Zeer kwalijke zaak dus die alleen maar nadelen voor ons kent. Daarnaast worden we een of ander sattelietclubje. Weg ambities, weg eer en weg ziel.
Hopelijk weet de ledenraad er nog iets tegen te doen.
Een samenwerkingsverband wil niet meteen zeggen dat Ajax voortaan FC Barcelona Amsterdam heet hoor. Je overdrijft het een beetjequote:Op woensdag 6 juni 2007 22:21 schreef dantes_inferno86 het volgende:
[..]
Dat is het probleem dus. In ruil voor talenten die bij Ajax 1 seizoen mogen aankloten zullen ze wel 1e opties en dergelijke willen op onze talenten. Zeer kwalijke zaak dus die alleen maar nadelen voor ons kent. Daarnaast worden we een of ander sattelietclubje. Weg ambities, weg eer en weg ziel.
Gezien de berichten die er over zijn verwacht ik zoiets wel. Barcelona zal er ook wel iets voor terug willen. Daarnaast moet Ajax het gewoon op eigen kracht doen en niet afhankelijk worden van anderen. En zeker niet van een club waar je op termijn weer mee wilt concurreren.quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:25 schreef jna het volgende:
[..]
Een samenwerkingsverband wil niet meteen zeggen dat Ajax voortaan FC Barcelona Amsterdam heet hoor. Je overdrijft het een beetje![]()
Paranoia gastquote:Op woensdag 6 juni 2007 22:31 schreef dantes_inferno86 het volgende:
[..]
Gezien de berichten die er over zijn verwacht ik zoiets wel. Barcelona zal er ook wel iets voor terug willen. Daarnaast moet Ajax het gewoon op eigen kracht doen en niet afhankelijk worden van anderen. En zeker niet van een club waar je op termijn weer mee wilt concurreren.
Barcelona krijgt een speler met meer ervaring terug.quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:31 schreef dantes_inferno86 het volgende:
[..]
Gezien de berichten die er over zijn verwacht ik zoiets wel. Barcelona zal er ook wel iets voor terug willen. Daarnaast moet Ajax het gewoon op eigen kracht doen en niet afhankelijk worden van anderen. En zeker niet van een club waar je op termijn weer mee wilt concurreren.
quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:21 schreef dantes_inferno86 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |