In mijn fotoboekquote:Op woensdag 6 juni 2007 13:12 schreef carpediem23 het volgende:
Stak heb je de 3e foto ook gezien? Ben namelijk zo bang dat het een kakkerlak is.......
anders kom ik effe langs om te kijkenquote:Op woensdag 6 juni 2007 13:12 schreef carpediem23 het volgende:
Stak heb je de 3e foto ook gezien? Ben namelijk zo bang dat het een kakkerlak is.......
hahaha, maar denk je serieus dat het geen kakkerlak is. Waar moet ik hem nu weggooien?? Niet door het toilet, niet over het balkon? Hoe kan ik dat het beste doen?quote:
in ieder geval niet doodtrappen, neem maar het zekere voor het onzekere, hoe vaak heb je die beesten al gezien?quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:14 schreef carpediem23 het volgende:
[..]
hahaha, maar denk je serieus dat het geen kakkerlak is. Waar moet ik hem nu weggooien?? Niet door het toilet, niet over het balkon? Hoe kan ik dat het beste doen?
Nog nooit, ik woon hier sinds Februari en het is een oud pand. Woon op de 1e verdieping en door het kapotte riool(stil staand water ofzo) zijn er ook veel muggen. Echt heel irritant, maar het wordt volgend jaar gesloopt.quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:18 schreef Stak het volgende:
[..]
in ieder geval niet doodtrappen, neem maar het zekere voor het onzekere, hoe vaak heb je die beesten al gezien?
maak eens wat duidelijke foto's?quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:23 schreef carpediem23 het volgende:
[..]
Nog nooit, ik woon hier sinds Februari en het is een oud pand. Woon op de 1e verdieping en door het kapotte riool(stil staand water ofzo) zijn er ook veel muggen. Echt heel irritant, maar het wordt volgend jaar gesloopt.
Dit is de eerste, hij zat op de muur in de badkamer. Kreeg hem met een glas en een papiertje heel makkelijk weg.
Nee, andere kleur. Echt bruin/zwart soms een beetje geel. Het lijfje is ook veel korter. Op dit plaatje loopt met lijfje tot de vleugels door. Kijk maar op mijn foto's daar loopt met ljfje niet zo ver door. En de kleur is anders dus, en hij is niet zo dik.quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:20 schreef Stak het volgende:
dit is een kakkerlak:
[afbeelding]
ziet ie er zo uit?
nou gelukkig maar, kan ik nog wel langskomen eens?quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:26 schreef carpediem23 het volgende:
[..]
Nee, andere kleur. Echt bruin/zwart soms een beetje geel. Het lijfje is ook veel korter. Op dit plaatje loopt met lijfje tot de vleugels door. Kijk maar op mijn foto's daar loopt met ljfje niet zo ver door. En de kleur is anders dus, en hij is niet zo dik.
doe rustig aanquote:Op woensdag 6 juni 2007 14:29 schreef carpediem23 het volgende:
[..]
Is goed ik ga mijn camera even pakken en een poging wagen ze iets beter te maken.....moment
mmm ok.quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:38 schreef carpediem23 het volgende:
Ik kan geen betere maken, die in het fotoboek staan zijn het beste.
quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:19 schreef Boixos_Nois het volgende:
Zolang ze er nog niet zo uitzien:
[afbeelding]
zou ik me niet druk maken.
zien ze er echter wel zo uit, dan zou ik kijken of je een oefenwedstrijd tegen deze: [afbeelding]
kan regelen, dan zijn ze na afloop geheid allemaal stil, rustig en verdrietig
Ik denk niet dat je veel krijgt voor een dode kakkerlak.quote:Op maandag 17 november 2008 22:32 schreef RandomMoron het volgende:
oh paniek, als ik dat in mijn huis aantref,.. ik denk dat ik het per direct verkoop.
quote:Op maandag 17 november 2008 23:36 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je veel krijgt voor een dode kakkerlak.
quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:49 schreef D1 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou em doodstampen...
Alhoewel ervaring uitwijst dat als je de kakkerlak 90 minuten tegen Edgar Davids laat voetballen, hij ook geheel onschadelijk wordt gemaakt...
De meest voorkomende kakkerlak is de Duitse kakkerlak en die is een stuk kleiner (believe me, I knowquote:Op dinsdag 18 november 2008 01:47 schreef Devilnl het volgende:
[..]
![]()
En nu iemand met een serieus antwoord![]()
Is dit eentje die "normaal" voorkomt in NL of is deze een verstekeling geweest vanuit Tenerife
Zou het niet zo zijn met tropische soorten dat ze (nog wel) wat moeite hebben het in dit klimaat vol te houden?quote:Op dinsdag 18 november 2008 02:32 schreef Morwen het volgende:
[..]
De meest voorkomende kakkerlak is de Duitse kakkerlak en die is een stuk kleiner (believe me, I know) Hopelijk heb je gelijk met deze een uitbraak tegengehouden. Moet er niet aan denken om hier in Nederland een plaag aan tropische kakkerlakken te krijgen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |