abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50159685
Hoi, ging net naar het toilet en toen zag ik een beestje die volgens mij wel heel veel op een kakkerlak leek. Ik heb nog nooit een kakkerlak gezien dus heb hem meteen in een potje gedaan en dan wacht ik even op mijn vriendje.

Hij was een beetje fladderig, bruinig lijfje, 4 pootjes en voelsprieten, zijn vleugels zijn langer dan zijn lijfje, de achterkant is beetje bronskleurig/goud achtig. Ik heb even gegoogeld en van de kakkerlak familie ljkt hij wel een beetje op de bruinbrandkakkerlak http://www.ppd.nl/ppd/det(...)inbandkakkerlak.html

Pootjes en voelstrieten zijn geel en hij heeft een bruine shild met zwarte gele vlekjes. Klein kopje

Ik had snel even foto's gemaakt maar nu kan ik de kabel voor het overzetten niet vinden.

Ik woon in Amsterdam, nu net een paar maanden in Oost. Ben super schoon, alleen het pand is niet zo fris; zo woont er op de 3e verdieping in een 3 kamer appartement een Turkse Familie van 8 personen! Het pand wordt volgend jaar gesloopt omdat het riool stuk is, stilstaand water/ stank.

Ga ik ondertussen mijn kabeltje zoeken....foto's binnen 10 min!
pi_50159745
Ja dat lijkt me een kakkerlak.
En nu?
Lurf is the message and the message is Lurf
pi_50159925
Ik ga nu de foto's posten
  woensdag 6 juni 2007 @ 12:49:58 #4
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_50160027

Ik zou em doodstampen...

Alhoewel ervaring uitwijst dat als je de kakkerlak 90 minuten tegen Edgar Davids laat voetballen, hij ook geheel onschadelijk wordt gemaakt...
Far better it is to dare mighty things, to win glorious triumphs even though checkered by failure, than to rank with those poor spirits who neither enjoy nor suffer much because they live in the gray twilight that knows neither victory nor defeat.
pi_50160280
Kut ik heb problemen met uploaden; Heb ze daarom even in mijn fotoboek gezet ( naam is carpediem23)
pi_50160565

pi_50160594
Oh Stak thanxs,
pi_50160610
volgens mij is het geen kakkerlak hoor
pi_50160645
Ziet er eerder uit als een vlindertje
Vroegah was alles beter, zelfs fok O-)
pi_50160698
Weet het namelijk ook niet, ben ondertussen druk aan het googelen, en zie hier en daar plaatjes maar niets lijkt er precies op. Wel voelsprieten, maar het lijfjes is niet even lang als de vleugels. En hij/zij/het heeft geen dikke schild.
pi_50160759
Stak heb je de 3e foto ook gezien? Ben namelijk zo bang dat het een kakkerlak is.......
pi_50160773
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 13:12 schreef carpediem23 het volgende:
Stak heb je de 3e foto ook gezien? Ben namelijk zo bang dat het een kakkerlak is.......
In mijn fotoboek
  woensdag 6 juni 2007 @ 13:46:26 #13
86072 thatsme
and That's you!
pi_50161962
nou volgens mij gewoon een een of ander vlindertje. nachtvlinders zijn meestal niet moeders mooiste
I never joke about my work!
1: Ik heb altijd gelijk
2: Zo niet dan treedt regel 1 vanzelf in werking.
pi_50162194
Niet echt een duidelijke foto, maar het lijkt mij niet echt een kakkerlak
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_50162693
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 13:12 schreef carpediem23 het volgende:
anders kom ik effe langs om te kijken
pi_50162715
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 14:08 schreef Stak het volgende:

[..]

anders kom ik effe langs om te kijken
Hhahha waar woon je dan?
pi_50162753
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 14:09 schreef carpediem23 het volgende:

[..]

Hhahha waar woon je dan?
hoofddorp
pi_50162930
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 14:09 schreef Stak het volgende:

[..]

hoofddorp
hahaha, maar denk je serieus dat het geen kakkerlak is. Waar moet ik hem nu weggooien?? Niet door het toilet, niet over het balkon? Hoe kan ik dat het beste doen?
pi_50163090
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 14:14 schreef carpediem23 het volgende:

[..]

hahaha, maar denk je serieus dat het geen kakkerlak is. Waar moet ik hem nu weggooien?? Niet door het toilet, niet over het balkon? Hoe kan ik dat het beste doen?
in ieder geval niet doodtrappen, neem maar het zekere voor het onzekere, hoe vaak heb je die beesten al gezien?
pi_50163105
schuif eens je koelkast opzij, zie je ze daar ook?
pi_50163202
dit is een kakkerlak:

ziet ie er zo uit?
pi_50163326
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 14:18 schreef Stak het volgende:

[..]

in ieder geval niet doodtrappen, neem maar het zekere voor het onzekere, hoe vaak heb je die beesten al gezien?
Nog nooit, ik woon hier sinds Februari en het is een oud pand. Woon op de 1e verdieping en door het kapotte riool(stil staand water ofzo) zijn er ook veel muggen. Echt heel irritant, maar het wordt volgend jaar gesloopt.

Dit is de eerste, hij zat op de muur in de badkamer. Kreeg hem met een glas en een papiertje heel makkelijk weg.
pi_50163370
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 14:23 schreef carpediem23 het volgende:

[..]

Nog nooit, ik woon hier sinds Februari en het is een oud pand. Woon op de 1e verdieping en door het kapotte riool(stil staand water ofzo) zijn er ook veel muggen. Echt heel irritant, maar het wordt volgend jaar gesloopt.

Dit is de eerste, hij zat op de muur in de badkamer. Kreeg hem met een glas en een papiertje heel makkelijk weg.
maak eens wat duidelijke foto's?
pi_50163415
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 14:20 schreef Stak het volgende:
dit is een kakkerlak:
[afbeelding]
ziet ie er zo uit?
Nee, andere kleur. Echt bruin/zwart soms een beetje geel. Het lijfje is ook veel korter. Op dit plaatje loopt met lijfje tot de vleugels door. Kijk maar op mijn foto's daar loopt met ljfje niet zo ver door. En de kleur is anders dus, en hij is niet zo dik.
pi_50163442
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 14:26 schreef carpediem23 het volgende:

[..]

Nee, andere kleur. Echt bruin/zwart soms een beetje geel. Het lijfje is ook veel korter. Op dit plaatje loopt met lijfje tot de vleugels door. Kijk maar op mijn foto's daar loopt met ljfje niet zo ver door. En de kleur is anders dus, en hij is niet zo dik.
nou gelukkig maar, kan ik nog wel langskomen eens?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')