Thanx!quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:36 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Is geen enkel probleem joh. Ik zeg er eerlijk bij dat ik hem ook nog wel even wil laten staan. Het is een prima toestel en als niemand meer dan 15 euro biedt dan is het nog een prima reserve voor mezelf.
Have fun in London
Ik reageerde op Thrackanquote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:50 schreef mrSPLIFFY het volgende:
? ze had toch 45 geboden?
Genoteerd. Dank je welquote:Op zondag 10 juni 2007 21:03 schreef mrSPLIFFY het volgende:
mocht iedereen afhaken, mn 35 bod met ophalen staat dan nog steeds hoor
Ik was je nog niet vergetenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:36 schreef Thrackan het volgende:
* Thrackan nog wel, maar wacht netjes op twentemeisje
Ehhhmmm jaquote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:55 schreef twentemeisje het volgende:
Hi SpotlessMind00, ik ben dit weekend behoorlijk boven mijn budget uitgekomen dus moet het nog maar even met mijn huidige telefoon doen. Sorry! In ieder geval bedankt voor het wachten op mijn reactie!
Dat kan ik anders nergens terughalen. Je meldt eerst dat je maandag kijkt of je verder meebiedt en vervolgens gooi je je bod omhoog tot 45 euro. Het is wat mij betreft afgerond hiermee maar ik vind het niet netjes.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:19 schreef twentemeisje het volgende:
Omdat ik niet wist dat me dit weekendje Londen zoveel geld zou gaan kosten... Het spijt me, maar dat had ik al gezegd...
Ik had al gezegd dat het me spijt in de vorm van 'Sorry'... daar doelde ik op...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:22 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Dat kan ik anders nergens terughalen. Je meldt eerst dat je maandag kijkt of je verder meebiedt en vervolgens gooi je je bod omhoog tot 45 euro. Het is wat mij betreft afgerond hiermee maar ik vind het niet netjes.
Ah...nou zand erover. Volgende keer beter.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:14 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Ik had al gezegd dat het me spijt in de vorm van 'Sorry'... daar doelde ik op...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |