Dus jij adviseert 2 witte bolletjes gezond? Met dus sla,kaas (die pleur ik eraf en vervang ik door mn 20+quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:52 schreef Mini_rulez het volgende:
Ook 2 broodjes zijn nog steeds beter dan patat. Misschien kun je er idd komkommer of tomaat bij eten, dan is het toch net wat bijzonderder. Afbakbroodjes zijn inderdaad een stuk slechter.
Wow, zo veel in een week Qwea, gefeliciteerd!
Ik heb geen flauw idee hoe,gezien ik van het weekend nog geBBQ'ed hebquote:Op woensdag 6 juni 2007 15:52 schreef Mini_rulez het volgende:
Wow, zo veel in een week Qwea, gefeliciteerd!
1 wit bolletje is volgens voedingscentrum ongeveer 130 kcal. Dus 260 kcal voor 2 bolletjesquote:Op woensdag 6 juni 2007 16:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dus jij adviseert 2 witte bolletjes gezond? Met dus sla,kaas (die pleur ik eraf en vervang ik door mn 20+) komkommer,tomaat en ham.
Hoeveel zitten er in 2 bolletjes? minder dan in patat?
Volgens calorielijst.nl zitten er in een zacht wit broodje 148 kcal. Het beste zou natuurlijk een gewone boterham zijn, met wat rauwkost erbij.quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dus jij adviseert 2 witte bolletjes gezond? Met dus sla,kaas (die pleur ik eraf en vervang ik door mn 20+) komkommer,tomaat en ham.
Ooh ja, ei zit er ook altijd op. Sla komkommer tomaat en ham zitten nou zoveel in he? Dus ik moet rekenen op 350 a 400 kcal voor beide belegde bolletjes? mooi,dat kan ik hebbenquote:Op woensdag 6 juni 2007 16:07 schreef Chicolate het volgende:
[..]
1 wit bolletje is volgens voedingscentrum ongeveer 130 kcal. Dus 260 kcal voor 2 bolletjes...
Patat is per opscheplepel 150 kcal ... en op een bord gaan volgens mij makkelijk 4 of 5 lepels, en dan heb je nog weinig ...
Ik zou gaan voor het bolletje gezondmet lekker veeeel sla, komkommer en tomaat. Oh, en als je nog iets van vleesachtig spul wil: gekookt eitje erop is ook erg lekker ...
Geen kaasquote:Op woensdag 6 juni 2007 16:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wellicht vocht verliesquote:Op woensdag 6 juni 2007 16:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee hoe,gezien ik van het weekend nog geBBQ'ed hebIk ben pas weer 3 dagen bezig
![]()
![]()
Dan hoef ik geen broodje gezondquote:
Dat is waarschijnlijk met een hard broodje, misschien wel formaat stokbroodje, en met vette kaas en misschien mayo. Bij zo'n calorieteller weet je nooit wat ze precies meten.quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dan hoef ik geen broodje gezondwel kaas dus. 20+ kaas mag best
Broodje gezond (ham/kaas/rauwkost) 2 één 640 kcal
Das 320 per broodjeen die kcalteller geeft aan dat een zak patat met mayo 560 is
dus dan zou 1 zak patat minder bevatten dan 2 broodjes
wtf
Ja, pizza is nog slechter dan patat. Helaas.quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:14 schreef Qwea het volgende:
pizza zit ook veel in he? we hebben heir zo'n snackbar die lekkere pizza's heb
oke,dan wordt het 2 bolletjes gezond met 20+ kaaaaasquote:Op woensdag 6 juni 2007 16:18 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Dat is waarschijnlijk met een hard broodje, misschien wel formaat stokbroodje, en met vette kaas en misschien mayo. Bij zo'n calorieteller weet je nooit wat ze precies meten.
quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:19 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ja, pizza is nog slechter dan patat. Helaas.
Jeej, nog meer goed nieuws!quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:24 schreef Zeeltje het volgende:
Jaah ik ben er weer en ik ben afgevallen eindelijk!!! weeg nu 68.9!!
2 broodjes met beleg 440quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:23 schreef Mini_rulez het volgende:
Qwea, misschien moet je gewoon een calorieëntabel aanschaffen. Dat is een boekje, kost een paar euro, en daar staat van alle mogelijke voedingsmiddelen in hoeveel kcal er in zit per bijv. 100 gram. Daarmee kun je een stuk nauwkeuriger rekenen.
www.calorietabel.nl is trouwens ook best handig, of de teller op www.valtaf.nl.
Hebben ze geen salades bij de snackbar? Broodje + salade lijkt me qua vulling, vitamientjes en calorieen beter dan 2 broodjes..quote:
quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:35 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Hebben ze geen salades bij de snackbar? Broodje + salade lijkt me qua vulling, vitamientjes en calorieen beter dan 2 broodjes..
Is maar een idee![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |