The Princess Diaries.quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:08 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Tja, ik vind het gewoon echt leuke films; ik schaam me er ook niet voor ofzo (dat doe ik sowieso niet zo snel) - kan me ook wel ergere films bedenken om als drie volwassen mannen heen te gaan.
quote:
quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:31 schreef Zhenar het volgende:
[..]!!!!
Bijvoorbeeld![]()
Of Bridget JonesDaar mag je als man alleen heen met je vriendin, maar niet voor je plezier.
![]()
quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:31 schreef Zhenar het volgende:
[..]
!!!!
Bijvoorbeeld![]()
Of Bridget JonesDaar mag je als man alleen heen met je vriendin, maar niet voor je plezier.
![]()
Ik ken aardig wat mensen die hetzelfde doen met kinderen. Oh, wat wil hun neefje/nichtje toch graag naar de nieuwe Pixar film!quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:39 schreef MissBliss het volgende:
[..]Bridget Jones
Correctie: je mag er als man wel voor je plezier heen, maar alleen als je vriendin mee is als excuus
quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:49 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik ken aardig wat mensen die hetzelfde doen met kinderen. Oh, wat wil hun neefje/nichtje toch graag naar de nieuwe Pixar film!
Maar ken jij eigenlijk wel schaamte?quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:51 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Daar durf ik wel zonder schaamte en zonder kind naar toe
Oh jawel hoorquote:
In ieder geval meer dan Zhenar, vemoed ik.quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:54 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh jawel hoor
Maar niet zoveel als anderen misschien
Ik niet. Ik had het wel verwacht.quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:54 schreef rena het volgende:
Ik ben nog steeds verbaasd over hoe snel het hier gaat![]()
Ja duh, die gaat naar Harry Potterquote:Op woensdag 6 juni 2007 12:57 schreef LeBeau het volgende:
[..]
In ieder geval meer dan Zhenar, vemoed ik.
Ja. Voor jou niet dan? Snelheid in SC is tof!quote:
een gepaste snelheidquote:Op woensdag 6 juni 2007 13:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja. Voor jou niet dan? Snelheid in SC is tof!
quote:
of Brokeback Mountainquote:Op woensdag 6 juni 2007 12:11 schreef MissBliss het volgende:
The Princess Diaries.
Uhhh...quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:31 schreef Zhenar het volgende:
[..]
![]()
![]()
Meer dan de helft van ShowChat doet dat ook![]()
Waaronder Sven, de absolute koning van goede smaak![]()
![]()
![]()
Dat is toch helemaal geen slechte of kinderachtige filmquote:
Dat je Harry Potter tof vindt!quote:
nee, maar het was dan ook geen reactie op "noem een slechte of kinderachtige film" maar op:quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:44 schreef Zhenar het volgende:
Dat is toch helemaal geen slechte of kinderachtige film![]()
quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:08 schreef Zhenar het volgende:
Tja, ik vind het gewoon echt leuke films; ik schaam me er ook niet voor ofzo (dat doe ik sowieso niet zo snel) - kan me ook wel ergere films bedenken om als drie volwassen mannen heen te gaan.
Nee, ik kijk de films ook wel, maar nog nooit in de bioscoop.quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:45 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat je Harry Potter tof vindt!![]()
![]()
Of lees je alleen de boeken?![]()
![]()
Toch:quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:31 schreef Zhenar het volgende:
[..]
![]()
![]()
Meer dan de helft van ShowChat doet dat ook![]()
Waaronder Sven, de absolute koning van goede smaak![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |