Ja hier heb ik zo'n HEKEL aan. Kunstof kozijnen/dakkapel etc zien er na een jaar of 6-8 niet meer uit zul je bedoelen (verweerd). Je kunt ze niet fatsoenlijk overschilderen. Hout kun je tenminste schilderen.quote:
Nou:quote:niemand die ziet dat het kunststof is. Voordeel is dat je niet hoeft te schilderen, je besteld het kozijn (dakkapel) gewoon op kleur.
Jaja, en waarom zijn er dan zoveel mensen die al geen bezichtiging van een huis willen als er kunstof kozijnen in zitten? Dat ben ik niet alleen, maar echt heel veel andere mensen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:13 schreef Madshark het volgende:
Kunststof wordt bij taxaties ook hoger getaxeerd, goed om in je achterhoofd te houden als je ooit je woning zou verkopen.
Hout ja hout.quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:07 schreef dr3ft het volgende:
He, mensen,
Bedankt voor al jullie reacties. Ik denk dat wij moeten gaan kiezen voor hout. Als ik alles zo hier en daar even goed lees. Vergt het hier en daar wat onderhoud (verf) maar is het mooier, beter te behandelen en heeft het een langere levensduur.
Is het verstandag de zijkanten dan wel van trespa of keralit? ofzo te doen? Zodat we met schilderen niet het dak op hoeven?
Red Wood komt uit west amerika en vergelijkbaar met Red Cedar. Red Wood is echter harder en duurzamer. Een groot deel van de bomen (Sequoia Sempervirens Gigantum) worden beschermt en enkele bomen waaronder het grootste levende organisme op aarde zijn heuse toeristische attracties.quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:32 schreef RoofingBurner het volgende:
Je bedoelt 'Red Cedar' waarschijnlijk
Ik ken ze. Is toch een wonder he. Dan voel je je echt nietig bij zo iets inmens groots.quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:43 schreef tnimble het volgende:
[..]
Red Wood komt uit west amerika en vergelijkbaar met Red Cedar. Red Wood is echter harder en duurzamer. Een groot deel van de bomen (Sequoia Sempervirens Gigantum) worden beschermt en enkele bomen waaronder het grootste levende organisme op aarde zijn heuse toeristische attracties.
Om een idee te geven
[afbeelding]
even OT, het grootste organisme is een schimmel en niet sequoias (het was een schimmel die meerdere vierkante kilometers groot was....)quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:43 schreef tnimble het volgende:
[..]
Red Wood komt uit west amerika en vergelijkbaar met Red Cedar. Red Wood is echter harder en duurzamer. Een groot deel van de bomen (Sequoia Sempervirens Gigantum) worden beschermt en enkele bomen waaronder het grootste levende organisme op aarde zijn heuse toeristische attracties.
Om een idee te geven
[afbeelding]
Ook al bestrijkt een schimmel enkele km2 het is een heel dunne laag grond waarin het groeit en bestaat voornamelijk uit met aarde gevult open plekken de schimmel draden zijn uitsterdun en vederlicht.quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:49 schreef SP het volgende:
[..]
even OT, het grootste organisme is een schimmel en niet sequoias (het was een schimmel die meerdere vierkante kilometers groot was....)
Het hangt er maar vanaf hoe je meet:quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:41 schreef tnimble het volgende:
[..]
Ook al bestrijkt een schimmel enkele km2 het is een heel dunne laag grond waarin het groeit en bestaat voornamelijk uit met aarde gevult open plekken de schimmel draden zijn uitsterdun en vederlicht.
Van dit type sequoia is de grootste ca 1500m3 in volume meer dan 30 meter rond en bijna 100 meter hoog weegt naar schatting 1.400.000 kg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |