Wat zijn koeien dan?quote:

werknemersquote:Op woensdag 6 juni 2007 15:28 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Wat zijn koeien dan?
Viervoetige cashcowen?

quote:

quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:36 schreef rulerofdeath het volgende:
koeien = agrarisch kapitaal

mag ook wa metkuier'n Neul'nquote:Op woensdag 6 juni 2007 15:39 schreef Incolumis het volgende:
Twente Vrolijk Paard

K blijf nog ff tjes zittenquote:Op woensdag 6 juni 2007 15:52 schreef ReMcOrE het volgende:
ik trap hem al weer bijna aan voor vandaag, de teller staat op 8 minuten

jaa ga jij nog maar ff forel vangenquote:

Haha, k hou heul niet van vissenquote:Op woensdag 6 juni 2007 16:04 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
jaa ga jij nog maar ff forel vangenOuwe bruine beer dat je bent
![]()
ik woon trouwens ook gewoon in een woonwijk... leuke twee onder een kap... en aan de overkant zelfs rijtjeshuizen.... geen boerderij te bekennen bij ons in de buurt

Wij gaan daar ook nooit meer heen hoor.. Maar jeweettogg, vroeger, puber, stoerdoenerij. Na paar biertjes al dikke... Toen was t stoer om een drinkkeet te hebbenquote:Op woensdag 6 juni 2007 16:12 schreef LilDutchPrincess het volgende:
drinkkeet in hengelo? hmm niet dat ik weet
we drinken wel in de serre.. of in de huiskamer.. of of of...
vriendinnen van me hebben een vrij groot huis dus we kunnen eigenlijk altijd wel ergens terecht... scheelt weer..
bovendien begint iedereen nu zijn eigen stekkie te zoeken dus da's al helemaal handig...

hmm toen wij zo "oud" waren gingen we eigenlijk nooit voordrinken... da's meer van nu... aangezien we steeds vaker blut zijnquote:Op woensdag 6 juni 2007 16:14 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Wij gaan daar ook nooit meer heen hoor.. Maar jeweettogg, vroeger, puber, stoerdoenerij. Na paar biertjes al dikke... Toen was t stoer om een drinkkeet te hebben!
Nu ook, vantevoren ff pilsen en daarna heen stappen![]()
vertel vertel!quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:16 schreef Incolumis het volgende:
[..]
noh eempies dan moar, heb zo nen date in Ommen

ik zeg niets lolquote:Op woensdag 6 juni 2007 16:18 schreef LilDutchPrincess het volgende:
vertel vertel!

eerst ons nieuwsgierig maken en dan niets zeggen oniequote:

we gaan in Ommen een terrasje pakkenquote:Op woensdag 6 juni 2007 16:39 schreef LilDutchPrincess het volgende:
waar ken je d'r van?
wat gaan jullie doen?

een of andere datingsite ofzo?quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:40 schreef Incolumis het volgende:
[..]
we gaan in Ommen een terrasje pakken
waar ik haar van ken, dat laat ik nog effe achterwege(nee geen fok)

succes hequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |