awwwwww da's gemeenquote:Op woensdag 6 juni 2007 12:33 schreef the_critic het volgende:
voor sara een spandoek... Bakker, dit jaar geen gebak! We hebben al een oude taart !
Gegarandeerd op de zere plek bij moeders![]()
quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:33 schreef the_critic het volgende:
voor sara een spandoek... Bakker, dit jaar geen gebak! We hebben al een oude taart !
Gegarandeerd op de zere plek bij moeders![]()
maar laat ons jou eens helpenquote:
Metal, ben jij een alto?quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:59 schreef rulerofdeath het volgende:
bij lucky hebben ze ook wel eens goeie metal avonden. ben er helaas nog nooit geweest
absoluut niet van het feit dat ze oud wordenquote:Op woensdag 6 juni 2007 13:19 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
maar laat ons jou eens helpen
waar houden je ouders van en waar absoluut niet van?
ben gewoon een metalheadquote:
mijn broertje is gewoon een metalhead, draagt wijde broek, grote schoenen en veel zwarte/donkere kledingquote:Op woensdag 6 juni 2007 14:10 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ben gewoon een metalhead
en niet alle metal liefhebbers zijn alto/emo/gothic/ weet ik wat voor generalisatie dr allemaal bestaan.
Aah okej.. Jij staat er dus tussen als ze met de vingertjes omhoog gaan en gaan headbangenquote:Op woensdag 6 juni 2007 14:10 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ben gewoon een metalhead
en niet alle metal liefhebbers zijn alto/emo/gothic/ weet ik wat voor generalisatie dr allemaal bestaan.
ik had altijd een vriendin die alto was... (lange leren jas enzoquote:Op woensdag 6 juni 2007 14:12 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
mijn broertje is gewoon een metalhead, draagt wijde broek, grote schoenen en veel zwarte/donkere kleding
hij heeft dan niet weer een lange leren jas, voor de rest is hij ook normaal qua kapsel en uitstralingquote:Op woensdag 6 juni 2007 14:17 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
ik had altijd een vriendin die alto was... (lange leren jas enzo)
was altijd lachen als we samen de stad in gingen... ik met blousjes (ja expres he) en zij met haar alto kleren... al die mensen die verbaasd omkijken, zooo grappig
of samen naar zo'n altokroeg... altijd dikke lol
Dolle boelquote:Op woensdag 6 juni 2007 14:17 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
ik had altijd een vriendin die alto was... (lange leren jas enzo)
was altijd lachen als we samen de stad in gingen... ik met blousjes (ja expres he) en zij met haar alto kleren... al die mensen die verbaasd omkijken, zooo grappig
of samen naar zo'n altokroeg... altijd dikke lol
wall of death enzoquote:Op woensdag 6 juni 2007 15:03 schreef rulerofdeath het volgende:
echt headbange vink maar nix. krijg je zere nek van. kuj beter een pit bouwen of bier drinken
de 4e regel van je signature is wel leukquote:
Whehe idd, slaan altijd nergens op. Maar o zoo leuk om te zeggenquote:Op woensdag 6 juni 2007 15:09 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
de 4e regel van je signature is wel leukzijn leuke gesprekken:
oh jah?
jah!
oh...
vooral na het nuttigen van teveel alcoholische versnaperingen, door zowel kameraad als jezelfquote:Op woensdag 6 juni 2007 15:15 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Whehe idd, slaan altijd nergens op. Maar o zoo leuk om te zeggen!
mijn vriendin woont op een agrarisch bedrijfquote:Op woensdag 6 juni 2007 15:18 schreef Roycoooooo het volgende:
Wie woont hier op een boerderij?
Om toch maar ff de generalisatie van tukkers compleet te maken![]()
Ikke niet btw, woon in een keurige woonwijk!
quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:21 schreef rulerofdeath het volgende:
tjah der stond eerst
3
4
en daar heb ik dus
bliksems
oja? - jah
van gemaakt. kon zo niets beters verzinnen
Agrarisch bedrijf, keurig verwoordquote:Op woensdag 6 juni 2007 15:19 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
mijn vriendin woont op een agrarisch bedrijfikzelf woon ook in een doodnormale woonwijk
boer = agrarisch managerquote:Op woensdag 6 juni 2007 15:26 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Agrarisch bedrijf, keurig verwoord!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |