je kunt het ook een irritante film vinden, door de manier van filmen... en er ziet niet echt een groot/diep verhaal is, eigenlijk is best simpelquote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:35 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Geen idee.. Als t een aanradertje is wil ik hem best hebben (lees: downloaden) of een keer in de bios zien!![]()
Ach als ik straks tijd genoeg heb fix ik wel paar van die films. Mooi chillenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:42 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
je kunt het ook een irritante film vinden, door de manier van filmen... en er ziet niet echt een groot/diep verhaal is, eigenlijk is best simpel
maar als het aan mij ligt: dikke aanrader
zit bij Tentije Industriele automatiseringquote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:30 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Welk bedrijf zit je dan?
Ga je nu toch bezig met je verslag?
@ReM: Zal me benieuwen!
Zal t je nog sterker vertellen: zegt mij helemaal niksquote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:08 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
zit bij Tentije Industriele automatisering
zal je denk k niet zoveel zeggen
tjah ik zie wel. eerst nog ff tekeningetje maken![]()
3fm ftwquote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:28 schreef ReMcOrE het volgende:
I Just Died In Your Arms Tonight!!!
ik drink geen koffiequote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:39 schreef LilDutchPrincess het volgende:
goedemorgen!!!!!!
en inderdaad... dat kruisje rechtsboven in je scherm verhoogt de concentratie...
of jezelf verplichten om een uur bezig te gaan en niet afgeleid te raken... daarna mag je ff koffie met een koekjedan weer een uur!
Doe ik ook altijd als ik moet leren voor tentamens oid. Uur leren/uur niks doen/uur leren/uur niks doen etc.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:39 schreef LilDutchPrincess het volgende:
goedemorgen!!!!!!
en inderdaad... dat kruisje rechtsboven in je scherm verhoogt de concentratie...
of jezelf verplichten om een uur bezig te gaan en niet afgeleid te raken... daarna mag je ff koffie met een koekjedan weer een uur!
na dat uur niks doen zou ik dan totaal geen zin meer hebben in weer een uur lerenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:47 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Doe ik ook altijd als ik moet leren voor tentamens oid. Uur leren/uur niks doen/uur leren/uur niks doen etc.![]()
Jezelf dwingenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:47 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
na dat uur niks doen zou ik dan totaal geen zin meer hebben in weer een uur leren
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:48 schreef Roycoooooo het volgende:
Oh ja, goeiemorgen Princess![]()
ff vergeten![]()
zin heb ik sowieso al nooitquote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:47 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
na dat uur niks doen zou ik dan totaal geen zin meer hebben in weer een uur leren
doeidoeiquote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:52 schreef LilDutchPrincess het volgende:
nu ff naar school, vergadering :S yay
En jullie hebben nog wel de beste service van @ homequote:
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:58 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
PWND!!!!!
ontopic: mensen nog naar Hengevelde komend weekend??
Wat is daar te doen dan?? Lijkt me niet dat ik er te vinden benquote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:58 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
PWND!!!!!
ontopic: mensen nog naar Hengevelde komend weekend??
Gelukkig had ik de krant vannochtend nog niet gelezen toen ik wakker werd, daardoor viel het nog enigzins mee.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:58 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
En jullie hebben nog wel de beste service van @ home!
Wel poep en poepvervelend zonder internet!
Jan Smit, Nick & Simon, .... toch?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:00 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Wat is daar te doen dan?? Lijkt me niet dat ik er te vinden ben!
nee, ik ga naar DefQon.1quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:59 schreef Blawh het volgende:
En nee, ik ga niet naar Hengevelde. Jij wel dus neem ik aan
http://www.hengevelde.nl/hoftedagen/cms/index.php?option=com_content&task=view&id=26&Itemid=57quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:00 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Wat is daar te doen dan?? Lijkt me niet dat ik er te vinden ben!
dat is vrijdag, ik had het eigenlijk over zaterdagquote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:01 schreef Blawh het volgende:
[..]
Jan Smit, Nick & Simon, .... toch?
Edit: Ja dus, kwam net reclame hiervan voorbij op slam fm.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |