quote:Op maandag 11 juni 2007 21:27 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Kon altied een ton better!
Vanmiddag spuit in de knie gehad, nu behoorlijk auw![]()

Lijkt me inderdaad vrij kut, een blessure aan je knie of been. Roycoooo heeft er inderdaad al aardig lang last vanquote:Op maandag 11 juni 2007 21:34 schreef rulerofdeath het volgende:
ojah hmmz klinkt allemaal niet zo heel fijn.
heb anderhalf jaar gelede keer n been gebroken en toen kon ik nix tot weinig met mn knie enzo dat was vrij vervelend

Jah, half jaar fysio (met electroden) gehad wat geen flikker helpt. Als het goed is moet het beter gaan met die spuit, mocht het iets helpen douwen ze er nog 1 in. Helpt het helemaal niet dan wordt het operatief verwijderd.quote:Op maandag 11 juni 2007 21:33 schreef Blawh het volgende:
[..]
Spuit in de knie ja? Weten ze al wat ze nu verder gaan doen (operatie ofzo) of moet het zo zijn dat het na die spuit weer beter gaat met je knie? Sterkte er in ieder geval mee
Edit: Je was me voor met je reactie.

Mogguhquote:

ja oke.. Misschien hardnekkiger maar minder pijnlijk lijkt me!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 08:47 schreef rulerofdeath het volgende:
nou die van mij is over. die van jou is een stuk hardnekkiger

T is een irriterende pijn. Beetje een zeurende pijn, focking irritantquote:Op dinsdag 12 juni 2007 08:56 schreef rulerofdeath het volgende:
tjah ik weet niet in hoeverre het bij jou zeer doet.
maar bij mij was alleen de periode dat je uit het ziekenhuis komt af en toe pijnlijk maar verders viel het nog wel mee.

Hier, hej onze Peking-ganger ook welquote:

mogguhquote:

Kruisje rechtsbovenin je scherm.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:09 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
mogguh
enne ik zit nu op stage/afstuderen. iemand tips om je te kunnen concentreren om een verslag te maken?

Zit je niet bij een bedrijf dan of doe je t thuis?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:16 schreef rulerofdeath het volgende:
haha. ik ga daar vanavond mee bezig. wou gisteravond ook maar helemaal niets geworden

Actie/bloed-->comedyquote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:19 schreef ReMcOrE het volgende:
gisteravond om half 9 nog maar ff besloten om naar de film te gaan met kameraad... dus we zijn naar Deathproof geweest, Cinestar Enschedeiets van 25 mensen in de zaal, maar de film was echt geniaal, had dikke actie en veel bloed verwacht, maar met name na de pauze leek het meer op een comedy
![]()
echt een top film, heel mooi geschoten door Quentin Tarantino

ik zit nu op het bedrijf.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:18 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Zit je niet bij een bedrijf dan of doe je t thuis?

Welk bedrijf zit je dan?quote:

Geen idee.. Als t een aanradertje is wil ik hem best hebben (lees: downloaden) of een keer in de bios zien!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |