Heb jij bijdehandjes gegeten?quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:56 schreef bixister het volgende:
[..]
nee, vanuit daar stapt iedereen weer in z'n eigen auto.
20 ot 25 min schat ikquote:Op donderdag 7 juni 2007 23:05 schreef kims_mama het volgende:Maar lopend vanaf cs is zeker erg ver?
Ik kan dat ook hoorquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:08 schreef Brighteyes het volgende:
Hoewel... Yoni kan toch ook echt flink ouwehoeren!
* Macka hoopt op p*kkeweerquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:54 schreef Brighteyes het volgende:
Tssss, dat doet maar...
Maarreh... prima oplossing!
In principe dus de 29e, tenzij het p*kkeweer is, dan wordt gekeken voor de 5e.
bestaat die dan alquote:Op donderdag 7 juni 2007 23:46 schreef Ireth het volgende:
Zegge bussers... forget about lijn 3 richting Zuilen
Pak gewoon de trein naar halte Utrecht Zuilen
http://nl.wikipedia.org/wiki/Station_Utrecht_Zuilen
Daar zijn ze nu namelijk de laatste lampjes aan het indraaien! Spiksplinternieuw én op 2 minuten lopen afstand van het park!
Ik kreeg vandaag een geboortekaartje in de bus..quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:06 schreef Ynske het volgende:
[..]
bestaat die dan al
lol. dat krijg je als je niet meer met de trein reist
Volgens de ns-planner is het ook mogelijk om met de trein van utrecht cs naar utrecht zuilen te gaan. Vier minuutjes met de treinquote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:49 schreef pinquit het volgende:
bedenk me ineens dat het handigst is als ik met de bus ga naar utrecht, dus neem ik toch maar die lijn 3 erna.
Dat zou fijn zijnquote:Op donderdag 7 juni 2007 23:46 schreef Ireth het volgende:
Zegge bussers... forget about lijn 3 richting Zuilen
Pak gewoon de trein naar halte Utrecht Zuilen
http://nl.wikipedia.org/wiki/Station_Utrecht_Zuilen
Daar zijn ze nu namelijk de laatste lampjes aan het indraaien! Spiksplinternieuw én op 2 minuten lopen afstand van het park!
lijkt me natuurlijk hartstikke leuk maar ik woon in zo'n uithoek van het land dat ik altijd veel tijd kwijt ben met reizen (en daar heb ik dan vaak geen zin anquote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:51 schreef bixister het volgende:
kom je ook lil?
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:36 schreef Vicky het volgende:
Gezellig An!!
en de peutertjes/kleutertjes dus niequote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:55 schreef An24 het volgende:
[..]
Wil die dreumesjes wel weer eens op de plaat zetten....al was het alleen maar om de enthousiaste ouders
![]()
vanuit ons stationnetje is 't maar 4 minuutjes zie ik!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:46 schreef texelonia het volgende:
Sjezus wat rjden die treinen kut zeg. Waarom rijdt er nou weer geen trein van Utrecht Lunetten naar Zuilen?Als ik met de trein ga dan moet ik overstappen en ben ik bijna 40 minuten onderweg. En dat terwijl ik dan maar 2 keer 5 minuten in de trein zit
![]()
Echter als ik met de bus ga zal ik wel even lang onderweg zijn...
En dan woon ik ín Utrecht
Dus dit keer komen zowel Anna als Piet mee?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:25 schreef bixister het volgende:
[..]
vanuit ons stationnetje is 't maar 4 minuutjes zie ik!
Niks best doen, je MOET!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 10:19 schreef Moonah het volgende:
En er komen wel heel veel leuke mensen! Dus ik zal mijn best doen om tzt fut te maken!
* Macka hoopt nu ook op kutweerquote:Op zaterdag 9 juni 2007 10:19 schreef Moonah het volgende:
Nou, schijnbaar komen we 3 of 4 aug terug van vakantie hoorde ik van mijn schoonzus.
Ik zou dus (als het 29 juli kutweer is) nét kunnen! Als ik de fut heb...
![]()
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 10:41 schreef Macka66 het volgende:
[Op zaterdag 9 juni 2007 10:19 schreef Moonah het volgende:
Nou, schijnbaar komen we 3 of 4 aug terug van vakantie hoorde ik van mijn schoonzus.
Ik zou dus (als het 29 juli kutweer is ) nét kunnen! Als ik de fut heb... ]
* Macka hoopt nu ook op kutweer Moonah![]()
Zij wel, hoor...quote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:47 schreef Diaan73 het volgende:
* hoopt dat er toch echt weer een meet is in september. Zit de 29e aan het strand van Portugal...
*bestelling ingeleverd*quote:Op zondag 1 juli 2007 12:26 schreef Saffier het volgende:
Bestellen we allemaal een portie zon?
Wat nou? Ik wilde hem gewoon aan mijn boezem drukkenquote:
quote:Op zondag 1 juli 2007 21:02 schreef Vivi het volgende:
[..]
Wat nou? Ik wilde hem gewoon aan mijn boezem drukken
hard
Pletten tussen je tieten bedoel je?quote:Op zondag 1 juli 2007 21:02 schreef Vivi het volgende:
[..]
Wat nou? Ik wilde hem gewoon aan mijn boezem drukken
hard
Wat hij zegtquote:Op zondag 1 juli 2007 20:55 schreef freud het volgende:
Heb er enrom zin in!
In het Julianapark!quote:Op maandag 2 juli 2007 00:15 schreef Vivi het volgende:
Is het nu in het Wilhelmina of in het Juliana park
lijkt wel of ze ons er niet bij wil hebbenquote:
Bezoekers konden wel gaan denken dat het voor WIJ jonge ouders oid isquote:
Wie weet. Ik hou het in gedachten.quote:Op maandag 2 juli 2007 14:00 schreef Brighteyes het volgende:
Kom je ook nikky?
Heb je trouwens niet een Dana foto-update voor in de mail ofzo?
Dat zou leuk zijn Nikky, als je kunt komenquote:Op maandag 2 juli 2007 14:55 schreef nikky het volgende:
[..]
Wie weet. Ik hou het in gedachten.
Ja dat is goed alleen ik ben niet thuisKomt vanavond wel
.
quote:Op maandag 2 juli 2007 20:50 schreef Vivi het volgende:
Me too Nikky, ik wil Dana in nieuwe outfit piccaaaaaas!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |