Ik ontken alles en die van mij is toch mooierquote:Op woensdag 6 juni 2007 02:10 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Deze dus Bellah
Zou ze hem gejat hebben van sheepof heeft sheep een identiteistcrisis
![]()
Ik kloon heel onopvallend jaquote:Op woensdag 6 juni 2007 02:13 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Er staat niet voor niks een '©sheep' rechts onderin... En kan me niet voorstellen dat sheep zo opvallend kloont.Bovendien had die kloon, geheel in stijl, dan 'Dolly' moeten heten
Wat goed dat je dat na 3 posts al door hebtquote:Op woensdag 6 juni 2007 19:41 schreef Etcetera het volgende:
oh nee het is ironie
nieuwsgierig?quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:43 schreef Etcetera het volgende:
maar nu weet ik het nog niet
vanwaar de ironie
quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:47 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Het is zo'n fijne dag vandaag[afbeelding]
Klinkt best leuk als ik de beschrijving en de beoordelingen leesquote:Op woensdag 6 juni 2007 19:48 schreef Etcetera het volgende:
ik zit te twijfelen of ik Een kleine geschiedenis van bijna alles te kopen maar dan wil ik het liefst de hardcover maar die is 40 euroen ik weet niet zeker of ik het leuk ga vinden
Ook van mij!!quote:
Ik was in slaap gevallen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:25 schreef Etcetera het volgende:
lol
maar dan ben je ja geen klap opgeschoten met je hoofdstukken vanmmidddag
Oke, hij is haar even weg brengen. Dit was echt de raarste ervaring van deze week. Heel gek om je ex met iemand anders te zien.quote:de groeten aan de nieuwe viendin![]()
daar heb ik niks aanquote:Op woensdag 6 juni 2007 19:51 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Klinkt best leuk als ik de beschrijving en de beoordelingen lees
* naam van boek neerkrabbelt
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |