typischquote:Op woensdag 6 juni 2007 19:53 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ook van mij!!![]()
[..]
Ik was in slaap gevallen.![]()
[..]
Oke, hij is haar even weg brengen. Dit was echt de raarste ervaring van deze week. Heel gek om je ex met iemand anders te zien.Maar wel tof.
![]()
Ik raad het aan.quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:54 schreef Etcetera het volgende:
[..]
daar heb ik niks aanik wil zelf nog weten of het een leuk boek is wat jullie aanraden
Jaquote:Op woensdag 6 juni 2007 19:55 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ironie is toch dat je het niet meent
ja iddquote:Op woensdag 6 juni 2007 19:57 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ik raad het aan.
Nu blij?
Zou zo te zien wel veel eerder de geïllustreerde hardcover nemen, vooral die illustraties lijken me soms wel zo fijn bij zo'n boek.
ik haat ironie/sarcasme en weet ik veel watquote:Op woensdag 6 juni 2007 19:59 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ja
Maar dan weet je het dus nog hoor
wat jammer voor jequote:Op woensdag 6 juni 2007 20:00 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik haat ironie/sarcasme en weet ik veel wat
ik raak altijd in de war
Jij weet ook niet wat je wilquote:
quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:17 schreef Nesle het volgende:
ik ben mega goed met hw bezig geweest
Heb wiskunde, geschiedenis 1 en 3 helemaal af voor het jaar. Meteen al die vakken geleerd voor de pw-week![]()
18 juni dus ik ben lekker vroegquote:Op woensdag 6 juni 2007 21:18 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Jij weet ook niet wat je wil![]()
[..]
en wanneer is die pw-week?
Ik heb altijd geleerd dat 1 en 2 juist wel 3 wasquote:Op woensdag 6 juni 2007 21:19 schreef Nesle het volgende:
[..]
En ik bedoelde natuurlijk geschiedenis 1 en 2 niet 3
Wauwiequote:
Wij ook, maar dan compleet in gala! Zie je het voor je?quote:Op woensdag 6 juni 2007 18:48 schreef Etcetera het volgende:
wij zijn ooit na een wedstrijd in het kinderfeestjesgedeelt van de Mac gaan zittende rest was nogal vol enzo
En jij kruipt meteen achter fok? Romantischquote:Op woensdag 6 juni 2007 19:30 schreef iamredleader het volgende:
[..]
hoi!
Terug van het hoofdgerecht, Tinuviel is even een toetje aan het maken![]()
Rollade was![]()
lekker
![]()
![]()
quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:17 schreef Nesle het volgende:
Heb wiskunde, geschiedenis 1 en 3 helemaal af voor het jaar. Meteen al die vakken geleerd voor de pw-week![]()
Ik ben klaar met schoolquote:Op woensdag 6 juni 2007 21:17 schreef Nesle het volgende:
Sta je daar tussen al die ouders te wachtenquote:Op woensdag 6 juni 2007 21:49 schreef B.ertha het volgende:
Dan nog:
Ik mag morgen voor het eerst écht overdag oppassen bij mijn oppaskindjes, tot nu toe alleen 's avonds en de late middag. Morgen dus het dochtertje naar school brengen en ophalen en op het zoontje passen
jaquote:Op woensdag 6 juni 2007 21:52 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Sta je daar tussen al die ouders te wachten
quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:52 schreef geenaam het volgende:
Ik heb al sinds begin april geen lessen meer..
Lekkerquote:Op woensdag 6 juni 2007 22:03 schreef iamredleader het volgende:onze honeymoon is geboekt
1085,76 euro aan de vluchten en de ho(s)tels, nu nog de reizen tussen de steden en de maaltijden (deels).
Maar goed, er is nog genoeg over op de spaarrekening plus wat er eventueel tot die tijd nog bijkomt aan spaargeld![]()
Voor de geinteresseerden: we gaan naar Sevilla, Cordoba, Granada en Torremolinos in Spanje![]()
Tevensvoor de avond, we gaan lekker naar bed
![]()
lekkerquote:Op woensdag 6 juni 2007 22:03 schreef iamredleader het volgende:onze honeymoon is geboekt
1085,76 euro aan de vluchten en de ho(s)tels, nu nog de reizen tussen de steden en de maaltijden (deels).
Maar goed, er is nog genoeg over op de spaarrekening plus wat er eventueel tot die tijd nog bijkomt aan spaargeld![]()
Voor de geinteresseerden: we gaan naar Sevilla, Cordoba, Granada en Torremolinos in Spanje![]()
Tevensvoor de avond, we gaan lekker naar bed
![]()
óf je gaat gewoon naar bed en ziet wel wanneer je wakker wordt. Je bent niet voor niks moequote:Op woensdag 6 juni 2007 22:19 schreef Nesle het volgende:
ja dat kan ik wel doen maar ik heb morgen eerste drie uur vrij en dat betekent dat ik 3 uur later naar bed kan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |