Ik ookquote:Op woensdag 6 juni 2007 09:21 schreef Armageddon het volgende:
Ik heb gewoon door het slotje heen gepost. dem ij roel.
Het arme schaap is helemaal overdonderd en durft nu nooit meer te postenquote:Op woensdag 6 juni 2007 09:23 schreef Armageddon het volgende:
een vriend van me wilt naar nederland komen....hoe en wat???
![]()
![]()
Mooi scheelt weer een kutnewbie..quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:25 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Het arme schaap is helemaal overdonderd en durft nu nooit meer te posten.
Hele blije openingspostquote:Op woensdag 6 juni 2007 09:25 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Het arme schaap is helemaal overdonderd en durft nu nooit meer te posten.
Bier (in een champagneglas) en tieten voor meneer!quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:53 schreef HeatWave het volgende:
Vis en newbie bashen. Nu nog bier en tieten en het is compleet
.
mietje.quote:Op woensdag 6 juni 2007 10:08 schreef GI het volgende:
Oi, haal dat plaatje eens weg. Sommige mensen willen hun baan houden.
Ik doe het niet meer. Ze komen toch nooit opdagen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 10:17 schreef Jarno het volgende:
Die Nielsch wil even mini-meeten, Arma. Regel jij het ff?
Succesquote:Op woensdag 6 juni 2007 10:32 schreef UIO_AMS het volgende:
Net terug van de dokter. Met twee verwijzingen. Zo'n huisarts doet echt niets meer zelf.
Klopt. Iedereen kan huisarts worden eigenlijk.quote:Op woensdag 6 juni 2007 10:32 schreef UIO_AMS het volgende:
Net terug van de dokter. Met twee verwijzingen. Zo'n huisarts doet echt niets meer zelf.
Succes UIO.quote:Op woensdag 6 juni 2007 10:32 schreef UIO_AMS het volgende:
Sterkte man!quote:Op woensdag 6 juni 2007 10:32 schreef UIO_AMS het volgende:
T computerprogramma wat ze gebruiken geeft ook aan wat het kan zijn..quote:Op woensdag 6 juni 2007 10:33 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Klopt. Iedereen kan huisarts worden eigenlijk.
ij no.quote:Op woensdag 6 juni 2007 10:38 schreef Tally het volgende:
[..]
T computerprogramma wat ze gebruiken geeft ook aan wat het kan zijn..
Als je de juiste steekwoorden (dus iets medische achtergrond is handig) weet dan krijg je zo alles op je beeldschermpje te zien..
Asus P5K Retailquote:Op woensdag 6 juni 2007 10:43 schreef Armageddon het volgende:
HW! Doe mij eens de specs van je pc onderdelen die je hebt gekocht!? Merk en type. Ik wil ook een nieuwe pc bouwen.
quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Asus P5K Retail
Intel C2D E6600
Corsair TwinX CL4 PC 6400 2x1GB (88Mhz DDR2)
XFX Geforce 8800GTS 640MB
WD SE16 400GB Sata
Zalman 460W Silent modular voeding
Mooi bordje ook kan prima een Quadcore aan voor later, barst van de OC instellingen en heeft 2xPCI-E 16x voor Crossfire (ja, geen SLI dus).
Draait oblivion op 1900x1220 met HDR en 4xAA op 60FPS.
quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Asus P5K Retail
Intel C2D E6600
Corsair TwinX CL4 PC 6400 2x1GB (88Mhz DDR2)
XFX Geforce 8800GTS 640MB
WD SE16 400GB Sata
Zalman 460W Silent modular voeding
Mooi bordje ook kan prima een Quadcore aan voor later, barst van de OC instellingen en heeft 2xPCI-E 16x voor Crossfire (ja, geen SLI dus).
Draait oblivion op 1900x1220 met HDR en 4xAA op 60FPS.
Mobo 130quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:36 schreef boem-dikkie het volgende:
Als alles bij elkaar 800 euro was, hoe duur was die videokaart dan? Want dat valt dan toch ook wel mee?
350 vind ik nog wel meevallen eigelijk, dacht dat dat ding 500 euro ofzo wasquote:Op woensdag 6 juni 2007 11:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mobo 130
Proc 190
Ram 120
voeding 90
Video 350
OK, iets meer.
xfx kaartje is dan fors goedkoper dan de originele Nvidia want daar heb ik bij de introductie nog 650 euro voor gegevenquote:Op woensdag 6 juni 2007 11:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mobo 130
Proc 190
Ram 120
voeding 90
Video 350
OK, iets meer.
RAM heb je al via Internet voor rond de 90 maar is bijna nergens op voorraad.
Was net afgeprijsd, ik ging voor de 320MB versie van 329, die hadden ze niet. Deze was 399 maar kreeg hem voor 349 mee.quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:39 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
350 vind ik nog wel meevallen eigelijk, dacht dat dat ding 500 euro ofzo was.
Maar tof systeempje, maar wil je volgend jaar al een nieuwe videokaart? Deze gaat toch nog wel even mee?
Ik zit nog altijd met een 128 6800LE ding!
Mooi voor elkaar!quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Was net afgeprijsd, ik ging voor de 320MB versie van 329, die hadden ze niet. Deze was 399 maar kreeg hem voor 349 mee.
Ik zeg ook misschien. Ligt er tegen die tijd een beetje aan hoe DX10 spellen het doen op deze. Vooralsnog kan ik alles wel aan
.
Sega & PS2quote:
Tnxquote:
quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tnx.
Samen met mijn 24" TFT game't het lekker weg.
/patsmodus.
' Een cadeautje ' ?quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:49 schreef miss_bleu het volgende:
sow eens even cadeautje voor mijn ouders halen bij de mediamarkt. een nieuwe vaaaaatwasser!
Hey Nerd.quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:47 schreef Jarno het volgende:
Pc's zijn voor nerds!
Dell probeert me een dubbele 768 kaart aan te smeren... Das wel erg ovedreven denk ik zo.quote:Onderdelen
Intel® Core™ 2 Duo E6420 processor (2.13GHz, 1066MHz, 4MB cache)
Legitieme Windows Vista™ Business - English
4.096 MB [4 x 1.024] 677 MHz Dual Channel DDR2-geheugen
ÉÉN 768 MB nVidia® GeForce® 8800 GTX grafische kaart
Wij hebben een digitale camera gekocht voor mn schoonmoederquote:Op woensdag 6 juni 2007 11:49 schreef miss_bleu het volgende:
sow eens even cadeautje voor mijn ouders halen bij de mediamarkt. een nieuwe vaaaaatwasser!
Welk filmpje op zo'n computer beurs was dat ook alweer, dat die stand héél stoer hun dubbele superdeluxe videokaart showden in de pc. Maar waarvan er het maar 1 deed omdat er nog geen drivers waren die 2 van zulke videokaarten ondersteunden ! 'quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:50 schreef GI het volgende:
Ik krijg over een paar maandjes pas een nieuwe PC. Maar ik zit aan zoiets te denken :
[..]
Dell probeert me een dubbele 768 kaart aan te smeren... Das wel erg ovedreven denk ik zo.
Ja, das erg overkill, behalve als je echt op highres 100FPS wil overalquote:Op woensdag 6 juni 2007 11:50 schreef GI het volgende:
Ik krijg over een paar maandjes pas een nieuwe PC. Maar ik zit aan zoiets te denken :
[..]
Dell probeert me een dubbele 768 kaart aan te smeren... Das wel erg ovedreven denk ik zo.
Zijn inderdaad ook errugquote:
Moet heel eerlijk zijn, vaatwassers(en wasmachines) van Miele zijn ook bijna niet stuk te krijgen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:50 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
' Een cadeautje ' ?
Doet me meteen weer aan die stront reclame denken op de radio.
" Miele, er ís geen betere "
Microsoft_Flight_Simulator_X_Deluxe-Razor1911.part01.rar" (1/164)quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, das erg overkill, behalve als je echt op highres 100FPS wil overal. 1 GTX is al top. Alleen is in deze setup de CPU wel wat magertjes.
@Arma, zal eens kijken of ik het ergens kan vinden een keer.
4GB ram heeft alleen zin met een 64Bits OS op dit moment. een 32Bits systeem zal hooguit 3.5 herkennen. Maar op de 64Bits OS'sen is de driver support nog kut en er is nog niet echt veel nuttigs voor qua software ook.quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:53 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Welk filmpje op zo'n computer beurs was dat ook alweer, dat die stand héél stoer hun dubbele superdeluxe videokaart showden in de pc. Maar waarvan er het maar 1 deed omdat er nog geen drivers waren die 2 van zulke videokaarten ondersteunden ! '
één 768 lijkt me ruim voldoendeen 4 gig geheugen? damn.
Geef jij je moeder ook een zelfafgedrukte foto van Anna dan?quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:54 schreef Armageddon het volgende:
Inderdaad J. Ik zie me al aankomen met een vaatwasser op m'n nek.
Ook lief !quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:55 schreef Kuukske het volgende:
Mijn vader wordt 60, hij krijgt gewoon een stropdas ofzo hoor.
Ik zie bleu nu voor me zwoegen om een vaatwasser op te tillenquote:Op woensdag 6 juni 2007 11:54 schreef Armageddon het volgende:
Inderdaad J. Ik zie me al aankomen met een vaatwasser op m'n nek.
Ik wel. Gaat het helemaal worden in 2007.quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:55 schreef Havoc het volgende:
[..]
Geef jij je moeder ook een zelfafgedrukte foto van Anna dan?
Ik torrent wel een keerquote:Op woensdag 6 juni 2007 11:55 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Microsoft_Flight_Simulator_X_Deluxe-Razor1911.part01.rar" (1/164)
collection size: 8.45 GB, parts available: 13715 / 13715
- 84 rar files
Yenc-Post 2002 a.b.boneless 2d
Doos sigaren.quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:56 schreef Jarno het volgende:
Voor vaderdag maak ik gewoon een tekening ofzo.
quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:52 schreef Jarno het volgende:
WTF?
Ik geef m'n ma gewoon een bos bloemen en een zelfafgedrukte foto van Anna enzo.
Hij heeft al zoveel. Ik weet echt niet wat ik moet kopen.quote:
Geile Keus !quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:56 schreef GI het volgende:
Ik mag van de baas mezelf een keer in de drie jaar te buiten gaan aan een goede pc die drie jaar mee gaat. Mijn huidige PC heb ik nu 2.5 jaar. Dus ik zit vast te kijken naar de vervanging. De vorige was het topmodel van Dell in die tijd. ook een XPS. Huidige topmodel van dell is de XPS 720. Dual video kaart. 2TB raid en watergekoelt.
Ik ga voor de XPS 710 denk ik. 320 GB is zat een beetje herrie mag wel uit de machine komen en 768 MB Videokaart zou genoeg moeten zijn denk ik zo.
Ah.. 3FM?quote:
Is ook echt wel moeilijk altijd , cadeautjes kopenquote:Op woensdag 6 juni 2007 11:56 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hij heeft al zoveel. Ik weet echt niet wat ik moet kopen.
Een afdruk van je voet in gipsquote:Op woensdag 6 juni 2007 11:56 schreef Jarno het volgende:
Voor vaderdag maak ik gewoon een tekening ofzo.
Hmm ook maar even een foto van Anna scoren danquote:Op woensdag 6 juni 2007 11:56 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik wel. Gaat het helemaal worden in 2007.
FTD3?quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:55 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Microsoft_Flight_Simulator_X_Deluxe-Razor1911.part01.rar" (1/164)
collection size: 8.45 GB, parts available: 13715 / 13715
- 84 rar files
Yenc-Post 2002 a.b.boneless 2d
Goed punt, die staat nog laag. Die zal ik ook nog wel wat upgraden tegen de tijd dat ik ga bestellen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, das erg overkill, behalve als je echt op highres 100FPS wil overal. 1 GTX is al top. Alleen is in deze setup de CPU wel wat magertjes.
@Arma, zal eens kijken of ik het ergens kan vinden een keer.
2 GB is weliswaar genoeg voor nu. Maar ik krijg nu het hele bedrag voor die drie jaar. Tussentijds uitbreiden gaat er niet zo goed in.quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
4GB ram heeft alleen zin met een 64Bits OS op dit moment. een 32Bits systeem zal hooguit 3.5 herkennen. Maar op de 64Bits OS'sen is de driver support nog kut en er is nog niet echt veel nuttigs voor qua software ook.
Dus 2GB is nu wel ff genoeg..
Nou, gooi 'n mop in de ringquote:Op woensdag 6 juni 2007 11:58 schreef Jarno het volgende:
Ik kan echt niet meer meepraten over PC's geloof ik.
je bent gewoon een lutser geworden J.quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:58 schreef Jarno het volgende:
God hou op. KinkFM lag eruit gisteren, maar ff 3FM opgezet, wat een domme inhoudsloze kutmuziek zeg..quote:
Dude, jij hebt een mac. Bemoei je er niet meequote:Op woensdag 6 juni 2007 11:58 schreef Jarno het volgende:
Jups... Maar dat is tegenwoordig met zoveel reclame's he?quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:55 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ook lief !![]()
En ja n00c ik hoor wel meer over dat die Miele's zo geweldig zijn , maar de reclame is wel kut !
quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:59 schreef Havoc het volgende:
Ik kan morgenavond mijn Turion ML-37 ophalen om deze te vervangen met mijn huidige Sempron 3300+. Even laten zien aan Acer dat deze cpu swap wel mogelijk is.
Volg je het nog J?
Opzich is die ook wel te OC'en maar of je dat wil met een nieuwe PCquote:Op woensdag 6 juni 2007 11:59 schreef GI het volgende:
[..]
Goed punt, die staat nog laag. Die zal ik ook nog wel wat upgraden tegen de tijd dat ik ga bestellen.
[..]
2 GB is weliswaar genoeg voor nu. Maar ik krijg nu het hele bedrag voor die drie jaar. Tussentijds uitbreiden gaat er niet zo goed in.
Een Mac heeft wel leuke programma's standaard. Dat muziek programmaatje en Photo boothquote:Op woensdag 6 juni 2007 12:00 schreef GI het volgende:
[..]
Dude, jij hebt een mac. Bemoei je er niet mee
En vooral dat Rihanna... anna...anna ey yeah anna.... is echt te stompzinnig voor woorden.quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
God hou op. KinkFM lag eruit gisteren, maar ff 3FM opgezet, wat een domme inhoudsloze kutmuziek zeg..
Correct.quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:01 schreef Havoc het volgende:
En Windows Vista is natuurlijk het as van het kwaad he. Dat we allemaal wel even op 1 lijn zitten hiero.
Netwerk koelkastenquote:Op woensdag 6 juni 2007 12:02 schreef Joene het volgende:
Miele apparaten zijn Geyl en Goed. , Koelkasten met RJ45 aansluitingen zijn okay !
UAC uitzettenquote:Op woensdag 6 juni 2007 12:03 schreef GI het volgende:
Ow, en dan heb ik het nog niet over de op hol geslagen beveiliging.
Ik stop er een DVD in om iets te installeren. Moet ik gewoon 3 of 4 keer op " Ja dat wil ik doen" klikken voordat de autorun start. Dat start dan weer een andere exe file. En daar moet ik ook herhaaldelijk goedkeuring voor geven.
Stom os.
Mwah, Ultimate draait buitengewoon lekkerquote:Op woensdag 6 juni 2007 12:01 schreef Havoc het volgende:
En Windows Vista is natuurlijk het as van het kwaad he. Dat we allemaal wel even op 1 lijn zitten hiero.
We horen het wel als je over bent HW. En dan niet komen miepen hequote:Op woensdag 6 juni 2007 12:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, Ultimate draait buitengewoon lekker. Het is dat ik nog 200GB harddiskspace op een oud RAID kaartje heb hangen dat het onder Vista niet doet, anders was ik al over
.
Ja hoorquote:Op woensdag 6 juni 2007 12:05 schreef GI het volgende:
[..]
Gezondheid, ik heb me er niet in verdiept maar dat kan dus uit ?
Torn is een stuk beter aan te horen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:02 schreef Misstique het volgende:
Ja.
Ben al over hoorquote:Op woensdag 6 juni 2007 12:06 schreef Havoc het volgende:
[..]
We horen het wel als je over bent HW. En dan niet komen miepen he.
Jup onder control panel, user accounts heb je een optie om User Access Control uit te zetten. Keertje rebooten. Classic weergave kiezen en je hebt net XP maar die wel even nog het dubbele aan geheugen vreetquote:Op woensdag 6 juni 2007 12:05 schreef GI het volgende:
[..]
Gezondheid, ik heb me er niet in verdiept maar dat kan dus uit ?
Incorrecte aannamequote:Op woensdag 6 juni 2007 12:07 schreef Havoc het volgende:
[..]
Jup onder control panel, user accounts heb je een optie om User Access Control uit te zetten. Keertje rebooten. Classic weergave kiezen en je hebt net XP maar die wel even nog het dubbele aan geheugen vreet.
Nee hoor, anders zouden de recommend specs van Vista en XP gelijk zijn.quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Incorrecte aanname.
Vista heeft idd meer geheugen in gebruik als het niets doet, maar het doet er dan op de achtergrond dingen mee (caching etc). Zodra je App ram nodig heeft krijgt het dat gewoon.
gat in je hand ofzo?quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:56 schreef miss_bleu het volgende:
sow 330 euro lichter
Beetje een okee vaatwasser gevonden, Bleu?quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:56 schreef miss_bleu het volgende:
sow 330 euro lichter
Hehehehe.. Het was dan inderdaad een goed weekend!quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:59 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
Kennelijk een goed weekend geweest... zeker 20 personen in de rij voor de SOA-kliniek
b0h.... Mennn... Ik zit er trouwens nog aan te denken om een terminaltje op mijn toilet te bouwen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:02 schreef Joene het volgende:
Miele apparaten zijn Geyl en Goed. , Koelkasten met RJ45 aansluitingen zijn okay !
quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:11 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
b0h.... Mennn... Ik zit er trouwens nog aan te denken om een terminaltje op mijn toilet te bouwen.
Ik denk dat ze verliefd op me is.quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:04 schreef Jarno het volgende:
Brechtje vind ik ook best een oldbie trouwens.
Wie niet A. Wie niet..quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:29 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik denk dat ze verliefd op me is.
Straks wil ze samen gezellig met je 'leuke' plaatjes kijkenquote:
Lijkt me top....quote:
Whehe. En al die mensen vragen zich af waarom jij in gódsnaam zo tering lang op die wc zit.quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:32 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Lijkt me top....Hoef ik eindelijk eens niet mijn werklaptop mee het toilet op te nemen!
Mennnn.. .Of ik nu een blaadje of een boek lees, of dat ik op het toilet zit te fok!ken of beats te bouwen.... Waarom niet?quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:34 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Whehe. En al die mensen vragen zich af waarom jij in gódsnaam zo tering lang op die wc zit.
n00c, wat de hell doe je toch allemaal op die wc?
n00c: " WERKEEN!! "
Ik ookquote:Op woensdag 6 juni 2007 13:48 schreef Armageddon het volgende:
20 minuten?
Ik ben altijd in 1 minuut klaar.
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/901661.htmlquote:Hallo GeenStijl. Ik ben eigenaar van hotel Max in de Hemonylaan, midden in Amsterdam en ik heb een leuk filmpje voor jullie. Twee bokito's drongen deze week met een zigeunertruuk mijn hotel binnen en roofden een laptop en mobieltje. Misschien kunnen jullie het filmpje op GeenStijl zetten want ik word zo ontzettend ziek van dit soort godvergeten kutventjes. Wie ze kent, kan de namen aan mij doorgeven en ik zorg voor de rest... Deze gasten zijn alleen nog goed voor nierdonaties. En ik ben niet de enige. Godverdomme de hele binnenstad wordt geteisterd door jonge ventjes uit West en Zuid-Oost die elk hotel, elk kantoorpand binnenlopen om de boel leeg te roven. Niemand die wat doet, uit angst voor wraak, uit angst dat de politie je oppakt omdat je ze 'handmatig corrigeert'. Dus mede-Amsterdammers, schop iemand die wat probeert te stelen nou godverdomme gewoon eens met beleid in elkaar. Geen gelul, de taal van de keiharde correctie is het enige wat ze verstaan en is het enige wat helpt. Al iedereen bij mij in de straat dit zou doen, zou het binnen een paar dagen wél gedaan zijn met deze fucking irritante criminaliteit. Vergis je niet, ik heb een buitenlandse vrouw, Marokkaanse zwager en Turkse vrienden. En juist zij worden met de nek aangekeken omdat wij slappe Hollanders met die kankerventjes in dialoog willen. Kapot moeten ze. Maar natuurlijk Sjaak. At your service. Tips kunnen naar redactie@geenstijl.nl.
Gewoon bij de H&M gaan winkelen !quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:03 schreef k_i_m het volgende:
Ja hallo. Kennelijk is het toch nog mogelijk om met een budget van 150 euro met een redelijke hoeveelheid kleren thuis te komen. Quantiteit voor kwaliteit, dat wel, maar het is toch alleen maar voor de vakantie
.
Hoor jij nu ook dat getik?quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:09 schreef k_i_m het volgende:
Wat is ze al groot!. Het lijkt nog maar zo kort geleden dat ze geboren werd
.
Nee, niet echtquote:
Wel 2!quote:
Jaja, en ze weet al precies hoe ze papa moet bewerken hoor.quote:
Zwakkelingquote:Op woensdag 6 juni 2007 14:14 schreef Jarno het volgende:
[..]
Jaja, en ze weet al precies hoe ze papa moet bewerken hoor..
Vrouwen hè!quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:14 schreef Jarno het volgende:
[..]
Een jaar na mijn geboorte was mijn vader zijn haar van pikzwart naar spierwit veranderdquote:Op woensdag 6 juni 2007 14:14 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik heb vanavond even helemaal niets te doen..quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:16 schreef k_i_m het volgende:
Gadverdamme ik moet die koffer voltrappen en nog een was opvouwen. En zin?. En dan hebben we vanavond ook nog een barbeknoei en een verjaardagsfeest.
Tijd is nooit mijn vriend geweest.
Ik geloof je meteenquote:Op woensdag 6 juni 2007 14:15 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Een jaar na mijn geboorte was mijn vader zijn haar van pikzwart naar spierwit veranderd.
quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:48 schreef Armageddon het volgende:
20 minuten?
Ik ben altijd in 1 minuut klaar.
Tja.. dan moet ik hard persen... Laat het liever rustig lopen.quote:
Tja, moet heel eerlijk zeggen, laatste tijd wat meer met techno en D&B bezig...quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:49 schreef boem-dikkie het volgende:
Owja beats. Je moet binnenkort maar weer wat sturen n00cie !
Och, daar loop ik al dagen mee rondquote:Op woensdag 6 juni 2007 14:17 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb vanavond even helemaal niets te doen..
En ben ik best blij om..
Ik heb het humeur: Alles en iedereen moet dood..
Lijkt me handig dat ik mezelf opsluit vanavond
Wordt pas gevaarlijk als ze gaan rammelen Tally.quote:
Check.quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:04 schreef Jarno het volgende:
Brechtje vind ik ook best een oldbie trouwens.
Ach nee.. Tegen mn man kan ik niet eens boos doen (op dit moment) als die me alleen al aankijkt begin ik te janken..quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:23 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Och, daar loop ik al dagen mee rond. Ik doe altijd alles op het laatste moment. Ik presteer het best onder grote druk. Maar mijn man is van het voorbereiden. En toevallig moest hij veel 's avonds werken de afgelopen week, dus ben ik het grootste gedeelte van de tijd de enige geweest om voorbereidingen te treffen
. Elke keer als hij zei "en, heb je nog wat gedaan?" (en dan bedoelde hij, ben je nog ergens geweest o.i.d.) dan was ik al LAAIEND, omdat ik dacht dat hij het over het huishouden had
.
Ze zitten vast geplakt.. Rammelen al een tijdje niet meer n00bquote:Op woensdag 6 juni 2007 14:27 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Wordt pas gevaarlijk als ze gaan rammelen Tally.
Ik ging in Berlijn met grof geld winkelen..quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:30 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb laatst een potje dure gezichtscreme gekocht. Dat hielp ook wel het leed te verzachten.
Kan jou het schelen?! Schoenen, tassen, verzorgingsspul, kleren, games, plantjes, zooi voor de huisdieren, iets voor je manquote:Op woensdag 6 juni 2007 14:32 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ging in Berlijn met grof geld winkelen..
Kwam met niets terug
Leuk zo'n pas.. Maar moet je nog wel iets vinden waar je het aan uit wil geven..
Gegrilled, met een lekkere chianti rosso?quote:
Mij kan het idd wel wat schelenquote:Op woensdag 6 juni 2007 14:34 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Kan jou het schelen?! Schoenen, tassen, verzorgingsspul, kleren, games, plantjes, zooi voor de huisdieren, iets voor je man. Koop iets!
Berlijn is net zo groot als de provincie Utrecht, en Tally kan NIETS vinden om het aan uit te geven?quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:32 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ging in Berlijn met grof geld winkelen..
Kwam met niets terug
Leuk zo'n pas.. Maar moet je nog wel iets vinden waar je het aan uit wil geven..
Tallyquote:Op woensdag 6 juni 2007 14:35 schreef Tally het volgende:
[..]
Mij kan het idd wel wat schelen
Ik koop zooi en als ik dan bij de kassa staat om het af te rekenen flikker ik er terug de schappen in..
Steen volgens mij.quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:36 schreef boem-dikkie het volgende:
Wat heeft ze in haar handen?
Jeetje, ook alweer zo grootquote:
Nee echt nietquote:Op woensdag 6 juni 2007 14:36 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Berlijn is net zo groot als de provincie Utrecht, en Tally kan NIETS vinden om het aan uit te geven?
Lekkere bolle toet!quote:
Ja wat dat betreft mis ik wat vrouwelijk chromosoompjes..quote:
HOOLIGAN!quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:39 schreef Jarno het volgende:
[..]
Lekkere bolle toet!.
(en nu al stenengooier!!!)
Dit is haar 'Im up to no good' blik. Dan weet je dat ze iets gaat uithalenquote:Op woensdag 6 juni 2007 14:38 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Hahaha, die smile![]()
Mooie bolle wangetjes hoor Havoc
En dat is nou een van de weinige dingen die ik in mijn leven nog nooit gebruikt heb (drugs) en ook nooit zal gebruiken.quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:39 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Lijkt meer op een blok hasj van pappa
quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:39 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Lijkt meer op een blok hasj van pappa
Vrij gevaarlijk dan met die steen in haar handenquote:Op woensdag 6 juni 2007 14:39 schreef Havoc het volgende:
[..]
Dit is haar 'Im up to no good' blik. Dan weet je dat ze iets gaat uithalen.
Och das jammer, over zo'n 9 weken zijn die planten van Arma klaar voor de oogstquote:Op woensdag 6 juni 2007 14:40 schreef Havoc het volgende:
[..]
En dat is nou een van de weinige dingen die ik in mijn leven nog nooit gebruikt heb (drugs) en ook nooit zal gebruiken.
*~kuch~* Forecast misschien ook een ideetje?quote:
Wa'n toetjequote:
Oei....quote:
quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:08 schreef Jarno het volgende:
Hier ook even patsen:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding].
quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:48 schreef Havoc het volgende:
Vooruit, nog eentje dan. J. had 3 foto's. Hou ik het er bij 2 in totaal voor deze maand.
[afbeelding]
Wanneer komt je pc ?quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:51 schreef HeatWave het volgende:
Wat een kut onderwerp, levensvernietigers.
Die staat er al sinds vrijdag hoorquote:
Hey Boem... Moet ik soms weten waarom Ladidadida zich zo uitlaat over jouw fallus?quote:
Owquote:Op woensdag 6 juni 2007 15:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die staat er al sinds vrijdag hoor.
NU chips en cola, later bier en tietenquote:
Laat ze zichzelf uit over mijn fallusquote:Op woensdag 6 juni 2007 15:53 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Hey Boem... Moet ik soms weten waarom Ladidadida zich zo uitlaat over jouw fallus?
Ow.. ik dacht dat ze je misschien daarom negert noemde?quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:54 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Laat ze zichzelf uit over mijn fallus?
!
Weet ik veel, ik zag haar bij een bushok, en ze dacht dat ik zo'n marrokaantje was !![]()
Nee, ze is christelijk hé.quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:59 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Ow.. ik dacht dat ze je misschien daarom negert noemde?
Hahahahaha... dat zijn de wildste!quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:00 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Nee, ze is christelijk hé.
In voetbaltermen komt dat neer.
Ze begeeft zich niet bij de paal tot dat het goal behaald is.![]()
Oh de hoer wil eerst zelf klaarkomen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:00 schreef boem-dikkie het volgende:
Ze begeeft zich niet bij de paal tot dat het goal behaald is.![]()
De tandjes...... lekkere service.quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:04 schreef Paxlie het volgende:
16 weken wachten tot mijn auto geleverd word
Kan de dealer niet echt wat aan doen, is meer dat ik er tig opties op heb dus ze dat ding echt moeten bestellen en meer van die onzinquote:
*duikt onder*quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:50 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Oei....
Armaaaaaaa... je mag aan de slag!
Barbeque fan?quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:20 schreef HeatWave het volgende:
Ben ik blij dat die van mij kinderen het liefst gevild aan een staak ziet.
Is ze vast nog geen 30quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:20 schreef HeatWave het volgende:
Ben ik blij dat die van mij kinderen het liefst gevild aan een staak ziet.
Ook, en fanatiek kinder hater. Eentje die net als ik lacht als er een kind op zijn bek gaat en janktquote:
Goed planquote:Op woensdag 6 juni 2007 16:28 schreef Havoc het volgende:
[..]
Daarna pleurt ze meteen haar eierstokken op de BBQ.
LOLz!quote:
quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:28 schreef Havoc het volgende:
[..]
Daarna pleurt ze meteen haar eierstokken op de BBQ.
Tja.. misschien noemen ze het wel dylsexie... Ik weet het niet.quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:47 schreef Jarno het volgende:
Geen idee wat jouw afwijking is, n00c.
Overreden is wat anders hoor, zo erg is het nou ook weer nietquote:Op woensdag 6 juni 2007 16:37 schreef Jarno het volgende:
Ik heb een hekel aan honden, maar lach niet als ik er één overreden zie worden.
Waar lag die?quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:47 schreef Merel het volgende:
Weten jullie nog die ring die ik kwijt was...? Die heb ik weer teruggevonden
Onder de gokkast, waar ik al 30x gekeken hadquote:
Nee.quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:47 schreef Merel het volgende:
Weten jullie nog die ring die ik kwijt was...?
Monno's spaarpot dusquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:43 schreef Merel het volgende:
[..]
Onder de gokkast, waar ik al 30x gekeken had![]()
Je bedoeld toch niet zo'n 'echte' waar je veel voor weinig betaald?quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:55 schreef Jarno het volgende:
Jaja, de hele dag achter een PC gezeten en dan vergeet je wel eens dat het op een echte machine appeltje-v is ipv ctrl-v.
Nee, ik heb het niet over IBM of HP nee.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:57 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Je bedoeld toch niet zo'n 'echte' waar je veel voor weinig betaald?
zijn die dingen nou echt lekkerder als ze vers uit dat tonnetje komen? Kan het me echt niet voorstellenquote:Op woensdag 6 juni 2007 21:37 schreef Joene het volgende:
Oja haringproeferij was okay !
J, ze waren mooi rood met een stevige bite ! Heeeeeeeeeeeerlijk zegmaar !quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:38 schreef Jarno het volgende:
Waren ze goed j?
We hebben het hier niet over Beffen A.quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:39 schreef Armageddon het volgende:
Ik hoorde laatst dat de oudere haring zelfs lekkerder is.
Ik heb het niet gelezen, want mijn userID is te hoog volgens mijquote:
Foto's , en fijne vakantie !quote:Op donderdag 7 juni 2007 00:59 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik heb het niet gelezen, want mijn userID is te hoog volgens mij.
Nou, los ballos, ongezien de tyfus met de automatisering en tot over een week of twee.
Dan kom ik mijn bruine reet hier wel posten, ofzo.
V&A?quote:Op donderdag 7 juni 2007 08:29 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik moet ook een oldbie account, ik vind jullie hartstikke aardig maar dat registratie-cijfertje belemmert mij om hier fatsoenlijk te posten!!
quote:Op donderdag 7 juni 2007 08:33 schreef Jarno het volgende:
Ik weet geeneens of ik misschien nog oldbie klonen heb ofzo.. Zal eens gaan spitten.
Dus JIJ bent viswijfje.quote:Op donderdag 7 juni 2007 08:51 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik heb alleen maar een paar kloons die volgens mij véél mensen kennen en ook tevens véél mensen een hekel aan hebben.
néé. Jezus wat een belediging, zelfs met een kloon zou ik niet zo diep zakkenquote:
Oh. Pfieuw.quote:Op donderdag 7 juni 2007 08:53 schreef boem-dikkie het volgende:
néé. Jezus wat een belediging, zelfs met een kloon zou ik niet zo diep zakken!
Vertel eensquote:Op donderdag 7 juni 2007 08:51 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik heb alleen maar een paar kloons die volgens mij véél mensen kennen en ook tevens véél mensen een hekel aan hebben.
Zal het even voor jullie visualiseren:
[afbeelding]
Ja Boem. Nu ben ik ook wel nieuwsgierig.quote:
Zegt me niets.quote:Op donderdag 7 juni 2007 09:03 schreef GI het volgende:
Ken iemand die user ? Ik niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |