Toch wel apart met de verfkleren hoop ik he?quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:54 schreef -Willempie- het volgende:
Ach, een vriend van mijhad vroeger een "fap-handdoek" die ze 1x in de maand waste.
ja ja een vriend van jou hehquote:Op woensdag 6 juni 2007 00:54 schreef -Willempie- het volgende:
Ach, een vriend van mijhad vroeger een "fap-handdoek" die ze 1x in de maand waste.
1 keer vergiste z'n moeder zich met douchen en zo is z'n gehandicapte broertje ontstaan.quote:
quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:57 schreef chromosoompje het volgende:
[..]_! jij zegt het, ik dacht het
_!
quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:57 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
1 keer vergiste z'n moeder zich met douchen en zo is z'n gehandicapte broertje ontstaan.
Dus toch!quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:57 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
1 keer vergiste z'n moeder zich met douchen en zo is z'n gehandicapte broertje ontstaan.
Nee, dat overkwam dus mijn zijn zus.quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:57 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 6 juni 2007 01:06 schreef Junkie het volgende:
The internet is for p0rn!
http://homepage.mac.com/gpl83/DSCF0490.JPG
quote:
Jah, wel twee zelfsquote:Op woensdag 6 juni 2007 01:37 schreef Scarface2004 het volgende:
Nachtvermaak remlof...jij hebt natuurlijk veel gelezen hier.
zeg eerlijk, kon er een glimlach vanaf?
Klaag klaag , in hoevelaken is er 1 gozer betrapt toen hij zeg maar zo`n vergrote barbie pop liep te neuken ... iedereen noemt hem nu poppeneukerquote:Op woensdag 6 juni 2007 07:47 schreef yvonne het volgende:
Ach gos, Electro-worms topics in SEX gelezen zeker.
De originaliteit is weer ver te zoeken gekson
quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:31 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Klaag klaag , in hoevelaken is er 1 gozer betrapt toen hij zeg maar zo`n vergrote barbie pop liep te neuken ... iedereen noemt hem nu poppeneuker![]()
Waar in Nederland komen zulke zieke gezinnen voor?quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:54 schreef -Willempie- het volgende:
quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:49 schreef Dragoljub het volgende:
Geen zorgen Bobbie, tegen de tijd dat jij ontdekt waar jij de tissues voor nodig hebt is de wereld allang vergaan.
Ik heb 100 bruggen gebouwd...en noemt iemand me een bruggenbouwer?quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:31 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Klaag klaag , in hoevelaken is er 1 gozer betrapt toen hij zeg maar zo`n vergrote barbie pop liep te neuken ... iedereen noemt hem nu poppeneuker![]()
en jij heet nu cker DaFan de verschrikkelijke SchapenNeukerquote:Op woensdag 6 juni 2007 12:30 schreef DaFan het volgende:
[..]
Ik heb 100 bruggen gebouwd...en noemt iemand me een bruggenbouwer?
Ik heb 1000 huizen gebouwd, maar noemt iemand me een huizenbouwer?
En nou neuk ik 1x een schaap....
Hoezo verschrikkelijk?quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:30 schreef Fire-Maker het volgende:
[..]
en jij heet nu cker DaFan de verschrikkelijke SchapenNeuker![]()
netjes naast het potje 'anal lube'quote:Op woensdag 6 juni 2007 01:38 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Wat attent van je moeder.
Zo makkelijk komt ze er niet van afquote:Op woensdag 6 juni 2007 00:57 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
WBahahaha ziehieekkkquote:Op woensdag 6 juni 2007 00:57 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:08 schreef SpecialK het volgende:
Beter dan wanneer je moeder haar lingerie naast je bed neerlegt
Ik snap em nie :S?quote:Op woensdag 6 juni 2007 01:06 schreef Junkie het volgende:
The internet is for p0rn!
http://homepage.mac.com/gpl83/DSCF0490.JPG
Ik had de avond van mijn leven!quote:Op woensdag 6 juni 2007 01:29 schreef Scarface2004 het volgende:
Ben een keer betrapt op mn lul in een gat van een schutting te steken.
Dus ik die bewoners roepen van wie die schutting was.
Lul zat gewoon keihard vast....schutting weghalen lukte niet omdat die man een hernia had en geen zin om zn schutting weer opnieuw te plaatsen.
Brandweer erbij gehaald en die kwamen op de oplossing op mn lul los te wrikken.
Dus hun aan mn lul sjorren en insmeren met vasoline om hem los te krijgen.
En spugen en likken enz.
Uiteindelijk ben ik schokkend klaargekomen op de brandweer...hij werd slapper en kon hem eruit halen.
Achter stonden 40 buurtbewoners te kijken en te lachen.
ik schaam me kapot...waarom ik dit vertel weet ik niet
nee wtf, en wth 1x per maandquote:Op woensdag 6 juni 2007 00:54 schreef -Willempie- het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |