Scott +1quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:36 schreef ScottTracy het volgende:
Whisky in the Jar.
En door de Dublinersquote:Op woensdag 6 juni 2007 00:36 schreef Wickedangel het volgende:
DRANK!![]()
Welke traditional, ooit een hit voor Thin Lizzy, werd ook gecoverd door Metallica?
quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:43 schreef wyccie het volgende:
The hours
Kan ook (wéér) aan FOK! liggenquote:Op woensdag 6 juni 2007 00:43 schreef ScottTracy het volgende:
Sorry mijn computer werkt niet echt mee
En ik F5 nog even verder, totdat iemand het goede antwoord heeft gegeven, een puntje heeft gekregen en een nieuwe vraag heeft gesteld. Ik ben echt redelijk slecht in filmvragen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:42 schreef Cootz het volgende:
Vol spanning F5-en wij tot Scott zijn vraag stelt...
Staat genoteerdquote:Op woensdag 6 juni 2007 00:45 schreef Cootz het volgende:
En ik F5 nog even verder, totdat iemand het goede antwoord heeft gegeven, een puntje heeft gekregen en een nieuwe vraag heeft gesteld. Ik ben echt redelijk slecht in filmvragen.
Geen filmliefhebber?quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:45 schreef Cootz het volgende:
[..]
En ik F5 nog even verder, totdat iemand het goede antwoord heeft gegeven, een puntje heeft gekregen en een nieuwe vraag heeft gesteld. Ik ben echt redelijk slecht in filmvragen.
Ach, ik kijk wel graag een filmpje, maar om mezelf nou liefhebber of kenner te noemen, nee. En als je de film dan niet gezien hebt, kan je ook heel weinig met een plaatje...quote:
Ik ook (nog) niet. Ligt hier wel te wachen. Maar een vermomde Nicole Kidman herken je zo uit duizenden.quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:47 schreef Wickedangel het volgende:
Ik heb The Hours ook niet gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |