Neequote:Op woensdag 6 juni 2007 10:59 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Yuan?
zoiets ja...quote:Op woensdag 6 juni 2007 10:58 schreef Robbiev85 het volgende:
iets met rend? ofzo
Maar dat is inderdaad wel de eerste hit op Google.quote:Op woensdag 6 juni 2007 10:59 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Yuan?
Daar twijfel ik dan ook niet aan. Ik wilde alleen even aangeven dat googlen dus verboden is.quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:04 schreef MREn het volgende:
En als je dan een paar linkjes naar onderen lijkt, zie je dat Yuan niet de officiële naam is
een beetje flauw en achterdochtig. De naam van de munt Yuan is veel bekender dan de officiële naam.quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:02 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Maar dat is inderdaad wel de eerste hit op Google.
En wel zo veel dat we dat goed rekenen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:15 schreef PhysicsRules het volgende:
Het lijkt op Rimimbi
Dat klopt. Maar dat men in China met yuan en in Japan met yens betaalt, is te gemakkelijkquote:Op woensdag 6 juni 2007 11:17 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
een beetje flauw en achterdochtig. De naam van de munt Yuan is veel bekender dan de officiële naam.
Vond ik ookquote:Op woensdag 6 juni 2007 11:17 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
een beetje flauw en achterdochtig. De naam van de munt Yuan is veel bekender dan de officiële naam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |