Sterren Dansen Op Het IJs, Dancing With The Stars, So You Wanna Be A Popstar zijn ook tv-programma's, HAAIBAAIKE.quote:
Goh helder licht, waarom denk je dat ik in dit topic postquote:Op woensdag 6 juni 2007 19:35 schreef Haaibaaike het volgende:
Daar heb jij wel gelijk in.
Maar daar moet je aan de modjes vragen waarom ze WIDM bij FTR toegevoegd hebben
Ik stuur geen PM naar jouquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:04 schreef Svensational het volgende:
Ik zie je PM wel weer verschijnen dan, hè.
Eigenlijk niet. Leg het me maar uit.quote:Op donderdag 7 juni 2007 20:51 schreef Remzz het volgende:
Jullie snappen het verschil toch wel tussen 'met de sterren programma's' en WIDM?
Sommige programma's bevinden zich inderdaad in een grijs gebied.quote:
Voor sommigen komt het wellicht niet helemaal logisch over.quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:18 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Bovendien weinig glamoureus en geen BN'ers, Henny telt al jaren niet meer
Maar; we hebben besloten de talentenjachten in SHO te houden.
Andere programma's met een strijdelement zitten nu in FTR.
Hoe bedoel je 'eerder verplaatst'?quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:51 schreef Ole het volgende:
OK.. maar dan had deze Dames in de dop. De Nederlandse 'Van Del tot Dame'. wel ietsje eerder verplaatst.
Maar beleid is beleid he![]()
Oquote:Op donderdag 7 juni 2007 21:53 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Hoe bedoel je 'eerder verplaatst'?
Het beleid is pas sinds eergister ingegaan en vanaf dat moment zijn we pas topics gaan kicken!
Duidelijk.quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:11 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Sommige programma's bevinden zich inderdaad in een grijs gebied.
De 'Dancing with the Stars' programma's blijven in SHO vanwege het show/glamourelement.
Het draait echt om de sterren.
WIDM is echt een spel. De bekendheid van de deelnemers is hier meer bijzaak en glamoureus is het zeker niet.
Doe normaalquote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:56 schreef Shadowcat het volgende:
Expeditie Robisnon is 100% een real life soap. Voor velen zelfs de oer-RLS, samen met Big Brother. Echt heel raar en stom dat dat nu naar FTR gaat. Daar zal die valse nicht Mike wel achter zitten.
Hou je bek, valse nicht.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:58 schreef Remzz het volgende:
[..]
Doe normaal
Als jij voor het eerst op FOK! komt en je ziet "Soaps, Showbizz & Sterren" en "Film, Tv & Radio" staan, waar zou jij ER onder verwachten?
Idd
Doe eens gewoon. Wat maakt het nou uit in welke forum die zit. Het gaat toch om het topic.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:56 schreef Shadowcat het volgende:
Expeditie Robisnon is 100% een real life soap. Voor velen zelfs de oer-RLS, samen met Big Brother. Echt heel raar en stom dat dat nu naar FTR gaat. Daar zal die valse nicht Mike wel achter zitten.
Nou dan kan alles toch gewoon in SHO blijvenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:13 schreef Dizer het volgende:
[..]
Doe eens gewoon. Wat maakt het nou uit in welke forum die zit. Het gaat toch om het topic.
Het heeft even geduurd, maar nu hebben we ook watquote:Op zaterdag 16 juni 2007 10:39 schreef Copycat het volgende:
Ik zie dit nu pas. Mooi dat er eindelijk duidelijkheid is in wat waar 'hoort'.
Dat jaquote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:44 schreef Elounda het volgende:
Handig en veel beter zo!
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 14:36 schreef Remzz het volgende:
Nu wil ik niet zeuren maar volgens de OP hoort het So you wanna be a popstar topic en de Idols topic's nu ook in FTR.... Daar zocht ik het ook eerst
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |