Sterren Dansen Op Het IJs, Dancing With The Stars, So You Wanna Be A Popstar zijn ook tv-programma's, HAAIBAAIKE.quote:
Goh helder licht, waarom denk je dat ik in dit topic postquote:Op woensdag 6 juni 2007 19:35 schreef Haaibaaike het volgende:
Daar heb jij wel gelijk in.
Maar daar moet je aan de modjes vragen waarom ze WIDM bij FTR toegevoegd hebben
Ik stuur geen PM naar jouquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:04 schreef Svensational het volgende:
Ik zie je PM wel weer verschijnen dan, hè.
Eigenlijk niet. Leg het me maar uit.quote:Op donderdag 7 juni 2007 20:51 schreef Remzz het volgende:
Jullie snappen het verschil toch wel tussen 'met de sterren programma's' en WIDM?
Sommige programma's bevinden zich inderdaad in een grijs gebied.quote:
Voor sommigen komt het wellicht niet helemaal logisch over.quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:18 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Bovendien weinig glamoureus en geen BN'ers, Henny telt al jaren niet meer
Maar; we hebben besloten de talentenjachten in SHO te houden.
Andere programma's met een strijdelement zitten nu in FTR.
Hoe bedoel je 'eerder verplaatst'?quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:51 schreef Ole het volgende:
OK.. maar dan had deze Dames in de dop. De Nederlandse 'Van Del tot Dame'. wel ietsje eerder verplaatst.
Maar beleid is beleid he![]()
Oquote:Op donderdag 7 juni 2007 21:53 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Hoe bedoel je 'eerder verplaatst'?
Het beleid is pas sinds eergister ingegaan en vanaf dat moment zijn we pas topics gaan kicken!
Duidelijk.quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:11 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Sommige programma's bevinden zich inderdaad in een grijs gebied.
De 'Dancing with the Stars' programma's blijven in SHO vanwege het show/glamourelement.
Het draait echt om de sterren.
WIDM is echt een spel. De bekendheid van de deelnemers is hier meer bijzaak en glamoureus is het zeker niet.
Doe normaalquote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:56 schreef Shadowcat het volgende:
Expeditie Robisnon is 100% een real life soap. Voor velen zelfs de oer-RLS, samen met Big Brother. Echt heel raar en stom dat dat nu naar FTR gaat. Daar zal die valse nicht Mike wel achter zitten.
Hou je bek, valse nicht.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:58 schreef Remzz het volgende:
[..]
Doe normaal
Als jij voor het eerst op FOK! komt en je ziet "Soaps, Showbizz & Sterren" en "Film, Tv & Radio" staan, waar zou jij ER onder verwachten?
Idd
Doe eens gewoon. Wat maakt het nou uit in welke forum die zit. Het gaat toch om het topic.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:56 schreef Shadowcat het volgende:
Expeditie Robisnon is 100% een real life soap. Voor velen zelfs de oer-RLS, samen met Big Brother. Echt heel raar en stom dat dat nu naar FTR gaat. Daar zal die valse nicht Mike wel achter zitten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |