daarom neem ik altijd flink wat vodka mee naar de camping, in spa blauw flessenquote:Op woensdag 6 juni 2007 16:42 schreef Loveless85 het volgende:
Hmm ik heb wel weer zin in het beugelcafe, tenminste echt bier uit een fles met gewoon lekker 5% alcohol. Ben niet zo'n Grolsch fan eigenlijk, maar het moet maar.
Altijd wel hatelijk hoeveel bier je kan zuipen op festivals voordat je er wat van voelt, en dat ligt vast niet aan de frisse buitenlucht
Een avondje dnb is altijd goed!quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:47 schreef Debsterr het volgende:
Ik wil dit jaar wel eens een avondje drum 'n bass mee maken op LL. Vind ik.
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:12 schreef tomttt het volgende:
[..]
Zijn daar wel eens echt mensen ingegaan?![]()
mijne ookquote:Op woensdag 6 juni 2007 02:54 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Dit jaa gaat het mijn 11e Lowlands alweer worden!![]()
Ik ben het helemaal met je eens. Lekker boeiend, het gaat maar om een fotoquote:Op woensdag 6 juni 2007 16:33 schreef Grobbel het volgende:
Dan is die compleet kansloze foto eindelijk eens verdwenen uit de OP, dan nog wordt er over doorgezeverd?
Wat mij betreft mag die foto verder de archieven in, en als ik zo de reacties op de eerste bladzijde terugzie, zijn er aardig wat mensen die het met me eens zijn.
Traditiequote:Op woensdag 6 juni 2007 17:08 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je eens. Lekker boeiend, het gaat maar om een fotoIk snap ook niet zo goed waarom Sack per se die foto wil behouden terwijl bijna iedereen aangeeft dat ze het niks vinden
Nou ja mij zal het aan mijn reet roesten
Stel je niet aan, zeikerd. Ik ga pas voor de 2e keerquote:Op woensdag 6 juni 2007 17:07 schreef Orbeatle het volgende:
En ik dacht dat ik al een fervent lowlandsganger was.. Dit jaar is "pas" mijn 5e keer.
Omdat je toen nog geen muzieksmaak hadquote:Op woensdag 6 juni 2007 17:11 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Stel je niet aan, zeikerd. Ik ga pas voor de 2e keer. Waarom heeft niemand mij hier eerder toe gezet!
quote:Op woensdag 6 juni 2007 17:14 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Omdat je toen nog geen muzieksmaak had.
Ja die zaten natuurlijk liever in de skihutquote:Op woensdag 6 juni 2007 17:34 schreef Debsterr het volgende:
Oh, en muffe vrienden die niet geschikt zijn voor LL.
Mjah wij slepen altijd flink wat (lekker) bier mee naar de camping, das ook wel genieten...quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:50 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
daarom neem ik altijd flink wat vodka mee naar de camping, in spa blauw flessen
ter compensatie, zeg maar.
quote:Op woensdag 6 juni 2007 17:36 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Ja die zaten natuurlijk liever in de skihut. De dorks..
Nee, het worden die tietenquote:Op woensdag 6 juni 2007 17:48 schreef mberg86 het volgende:
Is het niet een idee om een stemming te houden over welke foto er in de nieuwe OP moet?
Discussie geslotenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |