abonnement Unibet Coolblue
pi_50142760
En hier weer verder...

De laatste paar foto's:

Glossy




Beaker




Kleintje






Doshi






pi_50144756
Leuke kinderwagen hoor

haha weet uit ervaring dattie ook prettig rijdt
Let wel op met inklappen van de duwstang, bij ons was het spul wat erom zit binnen de kortste keren stuk. We hebben inmiddels een nieuwe duwstang
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_50155436
tvp
Mama van Isa en Ties
  woensdag 6 juni 2007 @ 10:41:34 #4
28034 jellyrose
BoggleMeister
pi_50155599
Groen en blauwe kamertjes
Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
pi_50155963
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 22:21 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Leuke kinderwagen hoor

haha weet uit ervaring dattie ook prettig rijdt
Let wel op met inklappen van de duwstang, bij ons was het spul wat erom zit binnen de kortste keren stuk. We hebben inmiddels een nieuwe duwstang
Heel vaak zullen wij hem niet inklappen omdat wij zelf geen auto hebben en hij dus niet vaak kleingemaakt hoeft te worden, maar ik zal er voorzichtig mee zijn. Een vervangende stand zal wel enige tijd op zich laten wachten (de levertijd voor deze kleur was alleen al 12 weken) en dat is natuurlijk niks als je hem nodig hebt.
  zaterdag 9 juni 2007 @ 22:21:00 #6
11682 Moonah
Jolie femme
pi_50282846
Zo. Foto's gemaakt van Thies' kamer(tje).
Deze week krijgt hij een ander bed, want dit bed is niet meer veilig. Hij trekt zich eraan op en ik vrees dat hij lelijk zijn bol kan bezeren. Dus eea maar even vereeuwigd vanavond voor we het gaan veranderen....

Zijn bedje. Frans 19e eeuws gietijzer. Gescoord bij de plaatselijke rommelboer en opgeknapt.


Antieke commode. Eigenlijk een onding (want klein en laag), maar mooi familiestuk.


Opgeknapte oude kast die ergens op zolder stond. Mooi reliefbehangetje erachter. Stoeltje van Belgische antiekmarkt.


Onlangs in elkaar geknutselde Ikeakast, want ik kreeg al zijn kleren niet meer opgeruimd.


Tja, je moet toch wat met die spuuglelijke verwarmingsbuizen...


Apencollectie. De meest rechtse hebben we van BE gekregen.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  zaterdag 9 juni 2007 @ 22:27:04 #7
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_50282996
Dat bedje van Thies!!!
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
pi_50283056
Echt een supermooi bedje van Thies! En die aapjes zijn cute
Mama van 2 stengeltjes!
..YANA..
..JAMIE..
  zaterdag 9 juni 2007 @ 22:40:11 #9
11682 Moonah
Jolie femme
pi_50283405
Ja, het is een prachtig bedje. Ik was ook op slag verliefd.
Maar ik zou het nu nooit meer kopen. Met 'moederogen' kijk ik toch heel anders naar de veiligheid ervan...
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  zaterdag 9 juni 2007 @ 22:42:21 #10
119783 JacMar
Marije dus ;-)
pi_50283474
Ik lees normaal alleen maar mee...
maar wat heeft Thies een mooie meubeltjes in zijn kamertje! Vooral het bedje!
Dat wilde ik even zeggen
  zaterdag 9 juni 2007 @ 22:42:51 #11
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_50283486
Ik zou het denk ik ook niet al te lang durven gebruiken idd. Zodra ze de neiging krijgen tot zitten gaat ie er uit Maar hijs wel schitterend zeg!
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
pi_50283982
Nog geen foto's, maar we hebben vandaag wel verf gekocht... Batterij van het fototoestel is opgeladen, dus ik kan plaatjes maken als we binnenkort ook daarwerkelijk gaan beginnen (we hebben vandaag geprobeerd een stukje muur af te plakken, maar het ging niet recht genoeg naar onze zin, wellicht morgen nog eens op herhaling).
Mama van 2 lieve meiden :)
  zondag 10 juni 2007 @ 09:23:45 #13
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_50291000
De Zuid-Afrikaanse BE aap! Die is hier ineens ook "herontdekt" door Dean

Idd erg mooi bedje en sfeervol kamertje Moon
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  zondag 10 juni 2007 @ 09:27:14 #14
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_50291024
Moonah, wat is het mooi! Echt prachtige meubels. Ik zoek nog ziets als je blauwe kastje, ik wil een groene maken. En dat stoeltje... Om zulke meubeltjes zou ik in een oud huis met hoge plafonds willen wonen. En dan lekker vanalles bij elkaar zoeken. Mooi, mooi!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_50291648
Moonah wat een leuke kamer! Dat bed
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_50291768
Leuk moonah!
pi_50291773
Dat bedje is inderdaad super
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zondag 10 juni 2007 @ 11:46:44 #18
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_50292773
Wat leuk om Thies zijn kamertje te zien! Erg mooi gedaan Moonah. Komt er nu ook een Ikea-bedje, of een ander klassiek knutselwerk?
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  zondag 10 juni 2007 @ 19:43:36 #19
11682 Moonah
Jolie femme
pi_50306439
Tnx voor de complimentjes.
Lishe, wij wonen dus in zo'n oud huis.
Alleen zijn de plafonds tijdens de renovatie in de jaren '80 verlaagd, en hebben ze veel glas-in-lood eruit gesloopt. Gelukkig hebben we nog wél paneeldeuren!
En het opsnorren van mooie spullen is van mij een hobby en van J een verslaving. Dus de hele kiet staat hier vol met dat soort spul!
PM, ja, er komt nu zo'n eenvoudig saai standaard bedje met spijltjes. Spijtig, maar wel verstandiger.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  zondag 10 juni 2007 @ 20:00:00 #20
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_50307000
Wat een prachtig bedje
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  zondag 10 juni 2007 @ 21:22:16 #21
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_50310465
Wow! Mooi bedje, Moonah
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  maandag 11 juni 2007 @ 07:53:20 #22
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_50320259
Die commode is misschien een onding, maar waarom maak je er geen eenvoudig plateau (met bijv. een lade op wielen voor extra spullen) onder? Want hij is echt gaaf!!!

Net als de andere meubels.
pi_50327292
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 22:56 schreef Nijna het volgende:
Nog geen foto's, maar we hebben vandaag wel verf gekocht... Batterij van het fototoestel is opgeladen, dus ik kan plaatjes maken als we binnenkort ook daarwerkelijk gaan beginnen (we hebben vandaag geprobeerd een stukje muur af te plakken, maar het ging niet recht genoeg naar onze zin, wellicht morgen nog eens op herhaling).
Tip van een schilder die bij mij gewerkt heeft: pak een schaar, maak aan het oog van de schaar (waarin je de vinger stopt bij het knippen) een touw van 2 meter lang en pat het uiteinde van het touw en druk dit bovenaan tegen de muur. Het touw gaat goed recht hangen door het gewicht van de schaar. Paar puntjes zetten op de muur, aftapen en klaar ben je.
pi_50344018
quote:
Op maandag 11 juni 2007 12:32 schreef doshi het volgende:

[..]

Tip van een schilder die bij mij gewerkt heeft: pak een schaar, maak aan het oog van de schaar (waarin je de vinger stopt bij het knippen) een touw van 2 meter lang en pat het uiteinde van het touw en druk dit bovenaan tegen de muur. Het touw gaat goed recht hangen door het gewicht van de schaar. Paar puntjes zetten op de muur, aftapen en klaar ben je.
Dat zou een goeie tip zijn, ware het niet dat de banen horizontaal worden . Maar de tape zit erop, is er ook gedeeltelijk alweer af, want ik heb al 2 kleuren gedaan, misschien zometeen de laatste nog.
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_50451435
Als het goed is (wordt straks nog even gebeld of het doorgaat of niet...) dan komen volgende week de meubeltjes... Maar hij had nog mogelijk een afspraak met iemand anders staan, dus dat moest hij nog even afwachten...
Mama van 2 lieve meiden :)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')