hoe was het?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:05 schreef yosander het volgende:
Even wat gesprekjes gehad met Klaas, morgen het echte werk.
Die heeft ook al een paar screens in het vorig topic.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:05 schreef HeavenShallBurn het volgende:
Ik ga het over de breezah boeg gooien bij deze:
[afbeelding]
EMO ALERT!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:08 schreef Ravii het volgende:
Zei valt onder de catagorie :
BrezAhSletZJez
[afbeelding]
Niet echt interessant, hij kraakte volgens hem telkens.quote:
de spanning! de spanning!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:10 schreef yosander het volgende:
[..]
Niet echt interessant, hij kraakte volgens hem telkens.
Morgen(ochtend) upload ik alles + msngesprek.
En hij heeft al een foto van 'mij'.
Ja ik ook wel, word geregeld direct gebanned en ga ik over naar Shade(z) of Sanita bij pedo's.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:16 schreef Don_Antoin het volgende:
[..]
Ik Sjaak Trekhaak en ik denk dat ik onderhand wel bekend ben daaro![]()
ik boem-batsquote:
Het is henri, je weet hoe hij eruit ziet, dus zoek maarquote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:20 schreef HeavenShallBurn het volgende:
[..]
heb je een linkje om met opa frans te chatten?
Die moet in de OP van #7 hequote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:21 schreef mrbomb het volgende:
[..]
en hij was zo onschuldig en aandoenlijk
volgens mij gaat het te snel voor hemquote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:22 schreef Don_Antoin het volgende:
[..]
Het is henri, je weet hoe hij eruit ziet, dus zoek maar![]()
inderdaad, wat was jou naam?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:24 schreef HeavenShallBurn het volgende:
[..]
volgens mij gaat het te snel voor hem![]()
doe een gokquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij trok wel voor mij z'n onderbroek naar beneden.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:26 schreef Chau het volgende:
Iemand nog door de pedo al gebeld?
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:28 schreef Lienzz het volgende:
[afbeelding]
ik ben bij hakke harrie en rave neef
wat is de link van klaas??quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:29 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Dit is Klaas. Klaas is op zoek naar jonge dames.
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |