Idd, het stikt van dit soort topics hierquote:Op woensdag 6 juni 2007 01:43 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik zou niet bepaald zeggen dat je uniek bent in je 'liefdes'probleem hoor, je bent de 5e in 2 weken met zo'n topic.
Whehe, ik ben van '83 mijn vriendin van '86 en ik kan soms al zeggen over dingen 'ja ík weet dat nog goed, maar ja, dat was van voor jouw tijd hèquote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:08 schreef toma het volgende:
[offtopic]WTF! ZE HAD DE WINST VAN AJAX IN DE CL NIET EENS MEEGEMAAKT![/offtopic]
jezus, moeten we die discussie nou telkens weer voeren? TS is technisch gezien geen pedoquote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:08 schreef RemcoDelft het volgende:
Frappant dat je zelf al de pedo-term aanhaalt... Je weet best dat het zo zit, en ik zou zeggen: GET HELP! Je valt op kleine meisjes, doe normaal!
Wellus.quote:Op woensdag 6 juni 2007 10:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
jezus, moeten we die discussie nou telkens weer voeren? TS is technisch gezien geen pedo
Dat lichamelijk ben ik niet helemaal met je eens. Mijn zusje had op d'r 12e dikkere tieten en een vrouwelijker lijf dan ik, en ik was toen 20.quote:Op woensdag 6 juni 2007 01:43 schreef clumsy_clown het volgende:
Enniehoe, meisjes van 12 zijn bezig met wachten op hun eerste ongesteldheid en hun eerste BH. Tenzij men dat meisje groeihormonen gevoerd heeft door de Danoontjes kan ze écht niet volwassen genoeg zijn voor een relatie met een 18-jarige. Lichamelijk niet, geestelijk niet.
maar jij hebt dan ook een stuk meer levens ervaring dan een 12 jarigequote:Op woensdag 6 juni 2007 10:34 schreef quincy het volgende:
Mijn vriend en ik schelen trouwens ook 6 jaar alleen ben ik 23 en hij 29 en dat werkt super.
Ik mag toch hopen van wel jaquote:Op woensdag 6 juni 2007 10:36 schreef ook_gek het volgende:
[..]
maar jij hebt dan ook een stuk meer levens ervaring dan een 12 jarige![]()
Trouwens toen dat meisje van 12 werd geboren kon de TS al fietsen zonder zijwieltjes en zonder handen en ging hij al boodschappen doen voor z'n moeder.
Toen dat meisje eindelijk 6 jaar is geworden lag de TS zich al kapot te rukken op de lingerie gedeelte van de Wehkamp![]()
Verder nog antwoorden of misschien zelfs inzichten, of blijft het hierbij?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:28 schreef kloon_in_dilemma het volgende:
Nou om sommige reacties kan ik niet anders dan lachen
Maargoed, alle reacties met onderbouwing neem ik mee in mijn achterhoofd.!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |