Er mee leren levenquote:Op zondag 24 juni 2007 21:58 schreef YPPY het volgende:
Nikky, heb jij nog iets gedaan met de hooikoorts en medicijnen? Ik heb het zo heftig te pakken en ik zal wel niks mogen combineren, maar hopen mag altijd, toch?
Dat is wel jammerquote:Op maandag 25 juni 2007 16:48 schreef YPPY het volgende:
Dat werkt niet genoeg Nijna, ik moet echt flink aan de pillen voor het werkt. Het hele jaar door ben ik namelijk al lichtelijk verkouden door de huismijtallergie. Door de hooikoorts daar nog bij, werken de standaard middeltjes niet genoeg. Gelukkig regent het nu weer meer, gaat het al een stuk beter.
Dat meldde ze ook al aan mij. Dat het voor flessenkindjes zijn. Men is nu wel bezig om een groei curve te maken voor kindjes die BV krijgen.quote:Op maandag 25 juni 2007 22:35 schreef E.T. het volgende:
Ze bestaan... Hulde aan mijn CB![]()
![]()
Hadden ze me vorige keer al gewezen op de 'vier maanden dip', deze keer werd ik weer positief verbaasd door de arts die toelichtte dat de curves in het dossier die voor flessenkindjes zijn en dat ik dus niet naar de lijntjes moest kijken, maar alleen maar naar het getekende lijntje..
Ze kende Stefan Kleintjes, laat me helemaal m'n gang gaan met bijvoeding (Rapley).
Lekker zo doorgaan was het advies
Dat Tijn voor Cassanova speelde en ze daardoor bijna zou vergeten dat ze 'm nog na moest kijken is even bijzaak. "o ja, ik moet hem nog nakijkenIk zou je bijna zo weer naar huis sturen
"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |