Nou zeg, als dat geen spannende aflevering wordtquote:Een professor leert zijn studenten dat er mensen zijn met superkrachten.
Zo'n omschrijving trekt vast ook erg veel mensen aan. Wie wil er nu niet kijken naar een show waarin het lijkt te gaan om een Professor die college geeft?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 13:51 schreef Symer het volgende:
Die beschrijving van de eerste aflevering in de Veronica-gids![]()
[..]
Nou zeg, als dat geen spannende aflevering wordt![]()
Inderdaad zeer matige omschrijving van een zeer spannende en aantrekkelijke serie.quote:Op maandag 18 juni 2007 08:23 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Zo'n omschrijving trekt vast ook erg veel mensen aan. Wie wil er nu niet kijken naar een show waarin het lijkt te gaan om een Professor die college geeft?
Moet toegeven dat RTL5 toch het voorbeeld is van hoe het wel moet met de Nederlandse televisie. Topseries, breedbeeld, goede uitzendtijden (kan niet altijd even gunstig zijn, maar dat is altijd en overal wel het geval), mooie promo's (ook voor films) en zelfs herhalingen. Als Net5 en Veronica dit voorbeeld eens even netjes doen volgen, gaat Nederland misschien ook wat minder via internet kijken.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 13:54 schreef drGoeroe het volgende:
Ook goed dat er zoveel promotie is op de RTL zenders, heb het eerste seizoen al gezien maar ben blij dat het nou ook hier is
Dan moeten ze toch wel eerder met sommige series beginnen... Ik bedoel, Heroes is toch een maand of 10 geleden al begonnen in de VS. Het lukt mij (en vele anderen) dan denk ik niet om te wachten :pquote:Op maandag 18 juni 2007 09:56 schreef DT-PiSanG het volgende:
[..]
Moet toegeven dat RTL5 toch het voorbeeld is van hoe het wel moet met de Nederlandse televisie. Topseries, breedbeeld, goede uitzendtijden (kan niet altijd even gunstig zijn, maar dat is altijd en overal wel het geval), mooie promo's (ook voor films) en zelfs herhalingen. Als Net5 en Veronica dit voorbeeld eens even netjes doen volgen, gaat Nederland misschien ook wat minder via internet kijken.![]()
Je houdt duidelijk geen rekening met de kosten van de rechten.quote:Op maandag 18 juni 2007 15:10 schreef RandomReader het volgende:
[..]
Dan moeten ze toch wel eerder met sommige series beginnen... Ik bedoel, Heroes is toch een maand of 10 geleden al begonnen in de VS. Het lukt mij (en vele anderen) dan denk ik niet om te wachten :p
Maar ik ben het verder helemaal met je eens wat betreft de verdeling tussen veronica/net5 en RTL
Net5 doet het af en toe wel beter. Grey's Anatomy is bijvoorbeeld al bijna klaar met het seizoen, een maand nadat het in de USA is afgelopen.quote:Op maandag 18 juni 2007 15:39 schreef Gremen het volgende:
Ja dat vind ik ook altijd wel jammer. In zweden bijv lopen ze nog geen maand achter met series als lost en heroes, soms zelfs maar een paar weken
Hier begint altijd alles pas een half tot een jaar later. Nederland heeft meer inwoners, dus meer kijkers, dus zal die rechten toch ook wel moeten kunnen betalen.
Ja precies. Ik heb alle afleveringen van Heroes tot nu toe al gezien, maar ik ga het nog steeds kijken als het op tv komt hier hoor. En ik beloof bij deze plechtig dat ik niet in dit topic zal spoileren.quote:Op maandag 18 juni 2007 15:39 schreef Gremen het volgende:
Ja dat vind ik ook altijd wel jammer. In zweden bijv lopen ze nog geen maand achter met series als lost en heroes, soms zelfs maar een paar weken
Hier begint altijd alles pas een half tot een jaar later. Nederland heeft meer inwoners, dus meer kijkers, dus zal die rechten toch ook wel moeten kunnen betalen.
Inderdaad ik ook , dus is het proberen waardquote:Op zondag 10 juni 2007 11:36 schreef shiNinG_staR het volgende:
Veel goeds over gehoord, ga het dus zeker kijken.
quote:Op donderdag 21 juni 2007 09:05 schreef Harmen1984 het volgende:
Wordt het eigenlijk nog herhaald, in het weekend ofzo?
quote:
Zo braaf.quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:56 schreef alwaysthebest het volgende:
Gezien LeBeau en Zhenar zo enthousiast zijn ga ik het ook even kijken. Klinkt wel aardig op zich dit.
De reclame?quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:52 schreef Aventura het volgende:
Ik heb die cheerleaderscene met die brug al een keer gezien, zeker weten! Maar waar?!
Dat idee had ik ook. Ik blijf gewoon kijkenquote:Op donderdag 21 juni 2007 22:16 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik snap er nog geen bal van, maar het ziet eruit alsof het gaaf gaat worden.![]()
Series met veel actie moet je meteen snappen.. series met fantasie moeten mysterieus en magisch zijn en dus niet meteen te snappen.quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:16 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik snap er nog geen bal van, maar het ziet eruit alsof het gaaf gaat worden.![]()
Same here.quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:22 schreef nieky het volgende:
[..]
Dat idee had ik ook. Ik blijf gewoon kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |