De goed bedeelde wat?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:11 schreef doeperke het volgende:
Dus mijn klacht: Studeren is tegenwoordig alleen weggelegd voor de goed bedeelde
het is maar goed dat TS niet kan gaan studeren.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
De goed bedeelde wat?
Negers?
Bejaarden?
Postduiven?
Prima is anders. Maar het mag wel hoger. Misschien een nieuw systeem: hoogte van je stufi afhankelijk van je prestaties (hoogte cijfers, aantal behaalde ECTS binnen bepaalde tijd). Dan loont het om meer tijd in je studie te steken ipv daarnaast te gaan werken waardoor je minder tijd heb je voor je studie.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:58 schreef Schuifpui het volgende:
Oh en de hoogte van de stufi is prima. Mocht je het echt niet redden kan je gewoon een lening nemen (of werken natuurlijk). Oftewel: Iedereen in Nederland die het aan kan, kan studeren.
ik denk dat je daar z'n punt te pakken hebtquote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:58 schreef Schuifpui het volgende:
Als je die 135 euro meer krijgt, kan ik je verzekeren dat je nog veel meer dan die 135 euro kwijt bent aan huur e.d. Zo raar is het dus niet dat uitwonenden meer krijgen. En zal ik je eens wat vertellen: Dat hebben ze gedaan zodat iedereen kan studeren, dus niet alleen de mensen die toevallig dit bij de universiteit wonen.
Oh en de hoogte van de stufi is prima. Mocht je het echt niet redden kan je gewoon een lening nemen (of werken natuurlijk). Oftewel: Iedereen in Nederland die het aan kan, kan studeren.
Opgelost slotje!
Bullshit, al die mensen die pretstudies doen, waar je met twee vingers in je neus negens en tienen haalt, zouden dan meer stufi krijgen dan mensen die een echt moeilijke studie doen.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:04 schreef Space-Chinees het volgende:
[..]
Prima is anders. Maar het mag wel hoger. Misschien een nieuw systeem: hoogte van je stufi afhankelijk van je prestaties (hoogte cijfers, aantal behaalde ECTS binnen bepaalde tijd). Dan loont het om meer tijd in je studie te steken ipv daarnaast te gaan werken waardoor je minder tijd heb je voor je studie.
Nou, en?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:06 schreef Schuifpui het volgende:
[..]
Bullshit, al die mensen die pretstudies doen, waar je met twee vingers in je neus negens en tienen haalt, zouden dan meer stufi krijgen dan mensen die een echt moeilijke studie doen.
quote:
Njah het is een beetje onlogisch dat de basis studiefinanciering niet minimaal het bedrag is wat je collegegeld kost. En dan het verschil met uitwonend daarbovenop. Ook blijft het raar dat voor de aanvullende beurs je altijd afhankelijk bent van het inkomen van je ouders, ookal ben je achter in de 20. Dan zeg je, als je zo oud bent heb je genoeg verdiend met werken, maar dan zou die aanvullende beurs daarvan afhankelijk moeten zijn.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:58 schreef Schuifpui het volgende:
Als je die 135 euro meer krijgt, kan ik je verzekeren dat je nog veel meer dan die 135 euro kwijt bent aan huur e.d. Zo raar is het dus niet dat uitwonenden meer krijgen. En zal ik je eens wat vertellen: Dat hebben ze gedaan zodat iedereen kan studeren, dus niet alleen de mensen die toevallig dit bij de universiteit wonen.
Opgelost slotje!
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:58 schreef Schuifpui het volgende:
Opgelost slotje!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |