hoho, ze is al supervetsuperdeluxe populair op YouTube he, miljoenen fans daarquote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:10 schreef KinkyGiraf het volgende:
ze heeft een paar programmaatjes op tv gedaan Grow up man.
Dat feit maakt haar arrogantquote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:12 schreef SunChaser het volgende:
[..]
hoho, ze is al supervetsuperdeluxe populair op YouTube he, miljoenen fans daar
Misschien moet je eens wat linkjes in de OP aanklikken en dan je eigen conclusie trekkenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:15 schreef _laytsskylighter_ het volgende:
[..]
Dat feit maakt haar arrogant![]()
Las je de post wel op wie je reageerde?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:15 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Misschien moet je eens wat linkjes in de OP aanklikken en dan je eigen conclusie trekken
Het gaat me meer om het feit dat er door veel mensen op haar meteen een stempel wordt gedrukt m.b.t. haar persoonlijkheid, arrogantie en zelfs het woord snol. Hoezo respectloos? Dat je de muziek niks vindt, of haar stem, okee. Maar de manier waarop er hier over haar (en sowieso over veel meisjes/ vrouwen op FOK) gesproken wordt vind ik steeds irritanter worden.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:12 schreef SunChaser het volgende:
[..]
hoho, ze is al supervetsuperdeluxe populair op YouTube he, miljoenen fans daar
Ik vind haar hele voorkomen niks, ze irriteert me.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:17 schreef KinkyGiraf het volgende:
? Dat je de muziek niks vindt, of haar stem, okee.
Dan laat je iemand anders toch mooi de OP maken.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:20 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ik vind haar hele voorkomen niks, ze irriteert me.
Ook prima, maar zoals je kunt lezen gaat het miij om die kwalificaties.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:20 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ik vind haar hele voorkomen niks, ze irriteert me.
Nee waarom? Heb ik geen recht op een Esmeetopic soms?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:22 schreef _laytsskylighter_ het volgende:
[..]
Dan laat je iemand anders toch mooi de OP maken.![]()
Dat kan. In dat geval is ze dus een 13 in dozijn R&B zangeresje. Lopen er honderdduizenden van rond.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:22 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Ook prima, maar zoals je kunt lezen gaat het miij om die kwalificaties.
Ik ga toch ook geen Rap slowchat topic openen waar ik de complete genre afzeik. beetje doelloos niet? Mooie link voor je:quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:22 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Nee waarom? Heb ik geen recht op een Esmeetopic soms?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |