abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 5 juni 2007 @ 16:15:47 #1
129784 tijnzz
Je moeder. Mét avatar
pi_50130725
Wat zijn die prijzen hier toch ontzettend duur als je het vergelijkt met België!

Daar kost een go pas 45 euro, voor tien ritten door heel belgië = dus 4.50 per rit!

Voorbeeld: Rotterdam - Zwolle = 19.80!

Tis toch niet normaal! waarom kan het daar wel goedkoop en hier niet
Hoi
  dinsdag 5 juni 2007 @ 16:17:11 #2
125915 Dribbel_
Who Needs Guitars Anyway?
pi_50130773
omdat je hier geen belgen ind e trein hebt
  dinsdag 5 juni 2007 @ 16:17:29 #3
125915 Dribbel_
Who Needs Guitars Anyway?
pi_50130783
de NS heeft wel een NSB-kaart
pi_50130807
Omdat hier alle schade door treinvertragingen moeten worden gecompenseerd.
  dinsdag 5 juni 2007 @ 16:18:08 #5
133629 Mauro
Powered by Apple ©
pi_50130808
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 16:17 schreef Dribbel_ het volgende:
omdat je hier geen belgen ind e trein hebt
En daar hebben ze veel moeite voor moeten doen bij de NS.
Daar mag best wel wat tegenoverstaan dan.
pi_50130819
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 16:17 schreef Dribbel_ het volgende:
de NS heeft wel een NSB-kaart
hoe duur?
  dinsdag 5 juni 2007 @ 16:20:06 #7
125915 Dribbel_
Who Needs Guitars Anyway?
pi_50130964
quote:
144000 km x Eur 0.28 40320
144000 km x -/- 14400 km = 129600 x Eur 0.28 36288

Besparing op autokilometervergoeding 4032
Kosten treinkilometers: 144.000 km x Eur 0.15 2160

Totale besparing op reiskosten 1872
oja, ik snap het
pi_50131723
NS is altijd duur, zo moeten toch op een manier aan geld komen
  dinsdag 5 juni 2007 @ 17:06:29 #10
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_50132270
Ga je daar wonen.
(Un)masking for the greater good.
  dinsdag 5 juni 2007 @ 17:28:36 #11
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_50133102
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 16:18 schreef manderveen het volgende:
Omdat hier alle schade door treinvertragingen moeten worden gecompenseerd.
Dat en niet meer dan dat.

Oftwel: Je hebt het te danken aan die zeikende krentenbaard van 104 die te laat op z'n afspraak kwam doordat de trein eerst een dooie van de voorruit moest schrapen.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
  dinsdag 5 juni 2007 @ 17:34:40 #12
125915 Dribbel_
Who Needs Guitars Anyway?
pi_50133197
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 17:28 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Dat en niet meer dan dat.

Oftwel: Je hebt het te danken aan die zeikende krentenbaard van 104 die te laat op z'n afspraak kwam doordat de trein eerst een dooie van de voorruit moest schrapen.
nou diegene die dood is is dus schuldig dus verdeel al zijn spullen maar over de mensen die er last van hadden
pi_50151818
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 17:28 schreef Biogarde het volgende:
doordat de trein eerst een dooie van de voorruit moest schrapen.
Daar hebben ze ruitenwissers voor.

Voor het politieonderzoek zal het allicht noodzakelijk zijn dat de trein even blijft wachten, maar dat schoonmaken kan ook prima als de trein eenmaal op het station is.
You are not a beautiful and unique snowflake. You are the same decaying organic material as everyone else.
Choose sitting on that couch watching mind-numbing sprit-crushing game shows, stuffing fucking junk food into your mouth.
  woensdag 6 juni 2007 @ 04:54:38 #14
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_50151827
Maybe omdat het in belgie nog in handen van de staat is en in nederland het treinvervoer geprivatiseerd is?

of zit ik er nu helemaal naast....
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
  woensdag 6 juni 2007 @ 14:29:30 #15
22002 MREn
Met de botte bijl meer plezier
pi_50163545
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 16:49 schreef andre347 het volgende:
NS is altijd duur, zo moeten toch op een manier aan geld komen
NS heeft kostendekkend reizigersvervoer, de NMBS krijgt per jaar iets van 2 miljard subsidie.
"Ik weet namelijk zo veel, dat ik me niet schaam voor de dingen die ik niet weet."
  woensdag 6 juni 2007 @ 14:30:59 #16
22002 MREn
Met de botte bijl meer plezier
pi_50163609
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 04:43 schreef 700MB het volgende:

Voor het politieonderzoek zal het allicht noodzakelijk zijn dat de trein even blijft wachten, maar dat schoonmaken kan ook prima als de trein eenmaal op het station is.
Dat is ook zo goed voor de uitstraling van je bedrijf, als je aan komt rijden met de resten van opa nog voor aan de buffers.
"Ik weet namelijk zo veel, dat ik me niet schaam voor de dingen die ik niet weet."
  woensdag 6 juni 2007 @ 14:34:04 #17
22002 MREn
Met de botte bijl meer plezier
pi_50163726
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 16:15 schreef tijnzz het volgende:
Wat zijn die prijzen hier toch ontzettend duur als je het vergelijkt met België!
Prijzen kunnen niet duur zijn...
quote:
Voorbeeld: Rotterdam - Zwolle = 19.80!

Tis toch niet normaal! waarom kan het daar wel goedkoop en hier niet
Als het te duur is blijf je toch thuis? Prima economische wetmatigheid.
"Ik weet namelijk zo veel, dat ik me niet schaam voor de dingen die ik niet weet."
  woensdag 6 juni 2007 @ 14:38:06 #18
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_50163909
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 04:54 schreef DeeCruise het volgende:
Maybe omdat het in belgie nog in handen van de staat is en in nederland het treinvervoer geprivatiseerd is?

of zit ik er nu helemaal naast....
De domste fout die we ooit gemaakt hebben is het privatiseren van zaken zoals de NS. In overheidshanden was er zelden of nooit wat mis mee, nu gaat het echt aan de lopende band mis. In de afgelopen week alleen al had ik 3 keer minimaal een kwartier vertraging door stroomstoringen, kapotte treinen en ik weet niet wat voor smoezen nog meer.

Ik snap ook niet waarom die dingen zo lang moeten duren allemaal. Er staat een kapotte trein op het spoor en daardoor hebben we allemaal vertraging. Onzin, sleep dat ding aan de kant en rij gewoon door. Of nog beter "Wegens logistieke problemen heeft de trein een vertraging" Wat zijn in vredesnaam logistieke problemen? Is dat iets anders voor we hebben geen machinist of ik heb mijn koffie nog niet op en dus wachten jullie maar?
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
  woensdag 6 juni 2007 @ 14:43:44 #19
22002 MREn
Met de botte bijl meer plezier
pi_50164150
Vroeger reden er niet zo veel treinen dus waren de gevolgen van een verstoring minder erg.

En hoe (en waarmee?) wou je een trein wegslepen als er nog vier achter staan bijvoobeeld?
"Ik weet namelijk zo veel, dat ik me niet schaam voor de dingen die ik niet weet."
pi_50164224
kapitalisme werkt gewoon nooit
  woensdag 6 juni 2007 @ 14:46:27 #21
22002 MREn
Met de botte bijl meer plezier
pi_50164286
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 14:45 schreef thedude0 het volgende:
kapitalisme werkt gewoon nooit
Nee, met zn allen het zelfde verdienen zodat zelfontplooiing zinloos is en allemaal van de gemeenschappelijk verbouwde voedselvoorraad eten zonder enige innovatie whatsoever is zo lekker ideaal...
"Ik weet namelijk zo veel, dat ik me niet schaam voor de dingen die ik niet weet."
pi_50164342
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 14:46 schreef MREn het volgende:

[..]

Nee, met zn allen het zelfde verdienen zodat zelfontplooiing zinloos is en allemaal van de gemeenschappelijk verbouwde voedselvoorraad eten zonder enige innovatie whatsoever is zo lekker ideaal...
zelfontplooiing heb ik helemaal geen zin in dus in dat opzicht zijn de andere systemen alleen maar handig
pi_50164352
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 14:45 schreef thedude0 het volgende:
kapitalisme werkt gewoon nooit
Zei de man met Marx op z'n vlag.
pi_50164396
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 14:47 schreef thedude0 het volgende:

[..]

zelfontplooiing heb ik helemaal geen zin in dus in dat opzicht zijn de andere systemen alleen maar handig
En laat de rest van de wereld nu net helemaal geen boodschap hebben aan jouw lui-zijn.
pi_50164457
MREn, heb jij btw een NS sensor in je FOK profiel?
  woensdag 6 juni 2007 @ 14:51:12 #26
27167 SuperWeber
Heeft de afslag gemist...
pi_50164500
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 14:38 schreef karr-1 het volgende:

[..]

De domste fout die we ooit gemaakt hebben is het privatiseren van zaken zoals de NS. In overheidshanden was er zelden of nooit wat mis mee, nu gaat het echt aan de lopende band mis. In de afgelopen week alleen al had ik 3 keer minimaal een kwartier vertraging door stroomstoringen, kapotte treinen en ik weet niet wat voor smoezen nog meer.

Ik snap ook niet waarom die dingen zo lang moeten duren allemaal. Er staat een kapotte trein op het spoor en daardoor hebben we allemaal vertraging. Onzin, sleep dat ding aan de kant en rij gewoon door. Of nog beter "Wegens logistieke problemen heeft de trein een vertraging" Wat zijn in vredesnaam logistieke problemen? Is dat iets anders voor we hebben geen machinist of ik heb mijn koffie nog niet op en dus wachten jullie maar?
Gelukkig is prorail verantwoordeliljk voor de meeste stroomstoringen. Een onderdeel van de overheid dus...
3,1415926535 8979323846 2643383279 5028841971 6939937510 5820974944 5923078164 0628620899
  woensdag 6 juni 2007 @ 14:51:56 #27
22002 MREn
Met de botte bijl meer plezier
pi_50164533
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 14:50 schreef en_door_slecht het volgende:
MREn, heb jij btw een NS sensor in je FOK profiel?
Nee, maar Klaagbaak is beste subforum om onterechte jankers te vinden
"Ik weet namelijk zo veel, dat ik me niet schaam voor de dingen die ik niet weet."
pi_50164611
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 14:48 schreef en_door_slecht het volgende:

[..]

Zei de man met Marx op z'n vlag.
geen enkel systeem werkt zolang er mensen zijn die het proberen uit te buiten
ns talpa amerika
  woensdag 6 juni 2007 @ 14:54:32 #29
22002 MREn
Met de botte bijl meer plezier
pi_50164651
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 14:51 schreef SuperWeber het volgende:

[..]

Gelukkig is prorail verantwoordeliljk voor de meeste stroomstoringen. Een onderdeel van de overheid dus...
Niet alleen voor stroomstroringen, ook wisselstoringen, verkeersleidingsgeklungel en omroepen op het station is ProRail... al met al ongeveer 60% van de verstoringen
"Ik weet namelijk zo veel, dat ik me niet schaam voor de dingen die ik niet weet."
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 6 juni 2007 @ 14:55:00 #30
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_50164673
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 14:47 schreef thedude0 het volgende:

[..]

zelfontplooiing heb ik helemaal geen zin in dus in dat opzicht zijn de andere systemen alleen maar handig
Ga toch lekker op een onbewoond eiland zonder geld zitten luieren. Dan hebben we ook geen last van jou.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_50164703
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 14:51 schreef SuperWeber het volgende:

[..]

Gelukkig is prorail verantwoordeliljk voor de meeste stroomstoringen. Een onderdeel van de overheid dus...
Nu kun je ProRail van veel betichten, maar het echte probleem ligt in de politiek. Daar bestaat een discrepantie tussen wat redelijkshalve verwacht mag worden van de spoorsector en dat wat verwacht wordt.
pi_50164740
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 14:55 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Ga toch lekker op een onbewoond eiland zonder geld zitten luieren. Dan hebben we ook geen last van jou.
als je geen last van mij wilt hebben dan donder je zelf maar op, zo simpel is het
  woensdag 6 juni 2007 @ 14:57:34 #33
22002 MREn
Met de botte bijl meer plezier
pi_50164774
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 14:53 schreef thedude0 het volgende:

[..]

geen enkel systeem werkt zolang er mensen zijn die het proberen uit te buiten
ns talpa amerika
NS buit niemand uit. Als ze minder vragen voor een kaartje, hebben ze niet genoeg geld voor nieuwe treinen en personeel. Blijft er uiteindelijk niets over en kun je met de fiets.

Talpa buit ook niemand uit, die maken alleen handig gebruik van het feit dat schijnbaar 10% van de Nederlanders graag dom gehouden wordt met totaal inhoudsloze zielige jank- en realityprogramma's. Commercieel ingesteld begrijf speelt daar op in.
Daarom is de meest inhoudsloze krant ook de grootste van het land.
"Ik weet namelijk zo veel, dat ik me niet schaam voor de dingen die ik niet weet."
  woensdag 6 juni 2007 @ 14:58:13 #34
22002 MREn
Met de botte bijl meer plezier
pi_50164801
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 14:55 schreef en_door_slecht het volgende:

[..]

Nu kun je ProRail van veel betichten, maar het echte probleem ligt in de politiek. Daar bestaat een discrepantie tussen wat redelijkshalve verwacht mag worden van de spoorsector en dat wat verwacht wordt.
Ah, al een beetje ingeburgerd bij de nieuwe baas?
"Ik weet namelijk zo veel, dat ik me niet schaam voor de dingen die ik niet weet."
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 6 juni 2007 @ 14:59:15 #35
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_50164840
Als er geen privatisering was geweest, dan had het de gemeenschap jaarlijks bakken met geld gekost. Nu werkt NS kostendekkend. De overheid investeert nu alleen maar in de infrastructuur en geeft subsidie voor onrendabele lijnen. Maar ook bij de onrendabele lijnen wordt er goed op de kosten gelet, zodat het mede door de subsidie winstgevend wordt.
Altijd onderweg naar het avontuur
  woensdag 6 juni 2007 @ 15:00:41 #36
22002 MREn
Met de botte bijl meer plezier
pi_50164880
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 14:56 schreef thedude0 het volgende:

[..]

als je geen last van mij wilt hebben dan donder je zelf maar op, zo simpel is het
Dan ken jij de Nederlandse wet nog niet. Jij mag doen wat je wilt, maar je mag anderen niet tot last zijn. Ben je dat wel, worden er sancties opgelegd.
"Ik weet namelijk zo veel, dat ik me niet schaam voor de dingen die ik niet weet."
pi_50164902
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 14:58 schreef MREn het volgende:

[..]

Ah, al een beetje ingeburgerd bij de nieuwe baas?
Nee, dat is mijn nieuwe baas niet. Van Maarseveen gaf nog geen toestemming, toe zei ProRail: maar we hebben haast. Helaas Pindakaas dus. Nu bezig met Arcadis en Nedrailways/Nedbahnen.
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 6 juni 2007 @ 15:02:09 #38
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_50164923
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 14:56 schreef thedude0 het volgende:

[..]

als je geen last van mij wilt hebben dan donder je zelf maar op, zo simpel is het
Huilie
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_50165054
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 15:02 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Huilie
...zegt iemand die gaat janken over mijn luiheid
  woensdag 6 juni 2007 @ 15:08:27 #40
22002 MREn
Met de botte bijl meer plezier
pi_50165140
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 15:05 schreef thedude0 het volgende:

[..]

...zegt iemand die gaat janken over mijn luiheid
En terecht, want als jij te lui bent om te werken, draaien wij -de werkende mens- daar voor op. En dat willen we niet.
"Ik weet namelijk zo veel, dat ik me niet schaam voor de dingen die ik niet weet."
pi_50165144
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 15:05 schreef thedude0 het volgende:

[..]

...zegt iemand die gaat janken over mijn luiheid
Nee, jij vraagt van de rest van de wereld om voor jouw luiheid op te draaien. En dat idee kun je mooi vergeten, want we zijn hier geen groep Malle Henkies.
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 6 juni 2007 @ 15:09:05 #42
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_50165173
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 15:05 schreef thedude0 het volgende:

[..]

...zegt iemand die gaat janken over mijn luiheid
Blijf maar lekker in je ideale droomwereld
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_50165565
Ik vind de prijzen wel goed eigenlijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')