neeh hoor de moderne auto is bij 160K nog goed te rijden kijk tis geen nieuwe meer hij zal her en der een rammeltje hebben en je versnellingsbak zal iets minder strak zijn als een gloed nieuwe maarquote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:28 schreef BaDaZz het volgende:
Ik vraag me nu al een tijdje af waarom men soms zo huiverig is voor een hoge kilometer stand.
Ik heb zelf een volvo s40 gezien uit '96 met 160.000 op de teller.
Is de auto dan gelijk afgeragd? Of hangt het van de fabrikant af?
jipsquote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:14 schreef BaDaZz het volgende:
dus een onderhoud die goed onderhouden is kan veel kilometers lopen als ik het zo goed lees
Ik heb zo ook een paar vrienden die willen een andere auto kopen van +- 8 jaar oud maar met minder dan een ton op de teller....quote:Op woensdag 6 juni 2007 08:45 schreef Draganta het volgende:
Een te lage kilometerstand is pas slecht. Mijn pa heeft een Kia Sportage uit 1998 gekocht, en die had maar 130.000 gelopen(diesel). Liep een beetje slecht in het begin en verbruikte wat olie, maar nu hebben we er zoiets van 5000 km mee gereden, is he weer in orde.
De hoogte van de km stand wil niet veel zegen over een auto. Ik heb een Vectra benzine met 196.000 gehad, liep 100% perfect. De nieuwe eigenaar heeft hem pas weer verkocht (RDW site nagecheckt), dat ding rijd vrolijk verder.
is er niet ergens een foutje in de s40? dacht dat ooit ergens gehoord te hebben.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:01 schreef Vlaflip het volgende:
Een Volvo waar al na 150.000 een nieuwe motor in moet?? Dat klinkt niet echt best moet ik zeggen.. als er een merk is dat makkelijk hoge tellerstanden kan hebben...
(...)
Veel langer man, volvo's zijn kwalitatief gewoon sterk.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:43 schreef chemistone het volgende:
Ik heb zelf een 440 gehad. Die heb ik gekocht met 308.000 km op de teller. In drie jaar tot 368000 km gereden en toen was er nog steeds niets mee aan de hand, behalve dat ik een grotere nodig had. Mits goed onderhouden kan zo'n S40 minstens 250000+ KM mee.
En ter aanvulling: Een auto met 10K is niet per definitie goed.quote:Op donderdag 7 juni 2007 08:56 schreef Robar het volgende:
Het hangt allemaal af hoe ermee gereden is, zoals velen hier zeggen.
Snelwegkilometers, stadskilometers, zware rechtervoet, rustige rijder, merk, type motor, bouwjaar, dat heeft er allemaal mee te maken.
Een auto met 160K is niet per definitie slecht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |