en cynic en dinges van brianquote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:32 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Maak er dan het Fok! Festival van
Kunnen Kramtried [wij], Too Loud For Granny, Heaven Denies, die band van Under_Score en jullie ook meedoen![]()
Tof plan.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:32 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Maak er dan het Fok! Festival van
Kunnen Kramtried [wij], Too Loud For Granny, Heaven Denies, die band van Under_Score en jullie ook meedoen![]()
we zeggen gewoon een tent dat wij er een hele avond gaan spelen.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:38 schreef Deansensitized het volgende:
Ja? Doen we het onder het mom van een meet en zien we wel wat er meer binnen komt lopen
Waar is dit? ik herken het niet echtquote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:35 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Op Gitaarnet is het al een keer met succes gedaan: klikken!!
In oktober doen ze volgens mij weer wat in dezelfde tent.
Iesch goet, ff jammen erbij.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:01 schreef ikheetmartijn het volgende:
Ik vind het prima.
Nou nog een beetje een centraal liggende tent zoeken die zo gek is om ons te laten spelen
ja, maar dan beter.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:45 schreef Cynic het volgende:
Is dat net als die meet waar uiteindelijk niemand naartoe is gegaan?![]()
Dude! Dat is niet gek kerel!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:34 schreef Dribbel_ het volgende:
Net te horen gekregen dat we na de zomervakantie mee mogen als supportact met de tour van Mucho Maestro![]()
ben blij 2 betaalde optredens per week
![]()
dikke teringquote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:34 schreef Dribbel_ het volgende:
Net te horen gekregen dat we na de zomervakantie mee mogen als supportact met de tour van Mucho Maestro![]()
![]()
tof!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:34 schreef Dribbel_ het volgende:
![]()
en ik en ik en ik dan?.............................quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:44 schreef Deansensitized het volgende:
Ben ik die herrietrapperij van Ares en de Arson Rapist nog vergeten![]()
?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 11:50 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
en ik en ik en ik dan?.............................
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 11:50 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
en ik en ik en ik dan?.............................
Is hij datquote:Op zaterdag 9 juni 2007 12:59 schreef NASDAQbastardo het volgende:
http://www.heartagram.com/, je weet toch!
Ik weet nog niks erover, na het festival seizoen komt de cd uit. Dus hopelijk krijgen we binnekort een bevestiging van data en zalen enz.quote:
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 13:06 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
nee natuurlijk niet![]()
dat is HIM.
nee echt.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 13:26 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
![]()
Duh!
Oh, en Joe Bonamassa![]()
[thanx voor de tip Dribbel!]
I wish!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 12:59 schreef NASDAQbastardo het volgende:
http://www.heartagram.com/, je weet toch!
ouwe lulquote:Op zaterdag 9 juni 2007 13:59 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
we gaan wel met mn oude band vanaf oktober weer af en toe optreden uit nostalgie!
Dan ben ik zou oud als jou?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |