Als na dit riffje een (snelle) disbeat komt wel....quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:37 schreef NASDAQbastardo het volgende:
En ik ken denk ik geen een drummer die dit zou willen spelen
Topickiller!!quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:42 schreef ikheetmartijn het volgende:
Geen vuige rocknroll, geen metal.
Mijn digitale poging (mijn genadeslag op het gitaristentopic)
Vroeg me al af wat een disbeat wasquote:Op woensdag 6 juni 2007 23:45 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
Als na dit riffje een (snelle) disbeat komt wel....
Het probleem is niet de sustain uit m'n gitaar maar dat het pedaal gewoon niet meewerkt voor punkzooi en alles is het echt perfect maar solo's gaan te droog klinken daar mag wat meer achter zitten dan.quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:34 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
Hier een topic over sustainers. Hoef je ook geen extra zooi meer mee te nemen
Edit: Of zoiets (geen ervaring mee)
Nee het is echt een klote pedaal voor solo's nek element of brug maakt geen zak uitquote:Op donderdag 7 juni 2007 01:23 schreef ikheetmartijn het volgende:
Met solo's switchen naar neck element? (ideetje). Proberen zoveel mogelijk te halen uit je amp, ipv gekloot met pedaaltjes denk ik
Op je nieuwe amp zit hoef je toch helemaal geen buizenoverdrive pedaatjes te hebben? Dat ding klinkt toch al lekker genoeg?quote:Op donderdag 7 juni 2007 01:35 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nee het is echt een klote pedaal voor solo's nek element of brug maakt geen zak uit
heeft het met al mijn gitaren, maar wel alleen bij hoog volume ( duh ) dus ik ga wel wat verder weg staan met de volgende oefen sessie, kijken of het helpt, zo niet claim ik wel dat het helpt om die "Speciale Sound" te krijgenquote:Op woensdag 6 juni 2007 08:09 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
Goedkopere gitaar met stock elementen?
@Dean: geweldige foto's, mèn wat kijkt die jongen dankbaar
edit: Gibson SG dus, lijkt me niet echt een "goedkopere gitaar".
Met je rug er naar toe gaan staan?
Enkele cab? -> Verhogen met bijv. een stoel?
Misschien toch ietsjes zachter zetten (ja zonde he)?
haha, jawel hoorquote:Op woensdag 6 juni 2007 23:37 schreef NASDAQbastardo het volgende:
[..]
En ik ken denk ik geen een drummer die dit zou willen spelen
Ares mag je zeggen, aresdreams wordt door mij vooral gebruikt omdat ares zo vaak al gebruikt wordtquote:Op donderdag 7 juni 2007 00:31 schreef ikheetmartijn het volgende:
De "disbeat" komt natuurlijk van de ouwe punkband Discharge:
Discharge - Does This System Work? ('83)
En om wat metal credits terug te scoren van AresDreams (mag ik zeggen Ares?), even een Carcass nummertje:
Carcass - Heartwork
edit: een d-beat, ofwel disbeat inderdaad
*Meld* fijne dingenquote:Op donderdag 7 juni 2007 08:16 schreef ikheetmartijn het volgende:
"Wat zeg je?"
"Hè?"
Wie gebruikt er trouwens ook deze?
[afbeelding]
Yep.quote:Op donderdag 7 juni 2007 08:16 schreef ikheetmartijn het volgende:
"Wat zeg je?"
"Hè?"
[afbeelding]
Ik heb op maat gemaaktequote:Op donderdag 7 juni 2007 08:16 schreef ikheetmartijn het volgende:
"Wat zeg je?"
"Hè?"
[afbeelding]
Netjes, heb je dan waarschijnlijk ook zeer grof voor moeten betalen of niet?quote:
Ja dat zei ik dus al maar niet bij elk optreden heb ik de mogelijkheid m'n eigen amp mee te nemenquote:Op donderdag 7 juni 2007 07:07 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Op je nieuwe amp zit hoef je toch helemaal geen buizenoverdrive pedaatjes te hebben? Dat ding klinkt toch al lekker genoeg?
checkquote:Op donderdag 7 juni 2007 08:16 schreef ikheetmartijn het volgende:
"Wat zeg je?"
"Hè?"
[afbeelding]
Ja, dat is inderdaad wel ideaalquote:Op donderdag 7 juni 2007 12:33 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Een vriend van me heeft ook van die op maat gemaakte dingen. Wel cool. Je kan er zelfs verschillende filters indoen.
Godver de godver. Ik belde hem net. En ik vroeg over mn gitaar. zegtie." Je hebt de vekeerde nummer hoor. Luister is ik zit nu in China ik ga effe ophangen"quote:Op woensdag 6 juni 2007 17:03 schreef Rijstbal het volgende:
Mijn gitaarleraar zou mijn Strat reparen. Maar ik kan hem niet meer bereiken. Ook is hij nooit thuis als ik aanbel. In t verleden was hij ook opeens een halfjaar zoek.
Son of a bitch
pwndquote:Op donderdag 7 juni 2007 16:45 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Godver de godver. Ik belde hem net. En ik vroeg over mn gitaar. zegtie." Je hebt de vekeerde nummer hoor. Luister is ik zit nu in China ik ga effe ophangen"
![]()
![]()
die gitaar heeft ie nu dus niet meer hequote:Op donderdag 7 juni 2007 16:51 schreef NiteSpeed het volgende:
Laat je gitaar door een ander repareren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |