Juist!! Met jou kan ik pratenquote:Op woensdag 6 juni 2007 22:36 schreef ikheetmartijn het volgende:
Had ik nog credits over dan?
Wel gaaf ja, zou het alleen niet snel gebruiken aangezien ik toch meer vuige rocknroll maak en geen ellenlange Satriani solo's speel zonder aan te slaan.
@ Martijn: geen idee, heb ze niet geteldquote:
heeft het een maatsoort?quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:09 schreef Aresdreams het volgende:
Nieuw bedachte rifje, misschien is het iets, misschien wel niet, commentaar is zeker welkom!
Op gebied van interessantheid vind ik het het wel cool, maar als luisteraar zou ik het zo geen leuke riff vinden. Ik ben zelf een groot fan van vreemde time signatures en andere ongein, maar ik hou het wel altijd zo dat je er nog grotendeels op kan headbangen/dansen/zuipen. Een compositie als geheel is het vlees, en dit soort 'uitschieters' zijn zo'n beetje de sterkste kruiden die je kan krijgen. Tenminste, zo zie ik het. Je kan ook het hele bord volplempen met alleen de kruiden, maar alleen gestoorde mensen (muzikanten) zullen dat te pruimen vinden. Of je moet zo'n goeie kok zijn (Dave Brubeck anyone?) dat je de kruiden en de sla op zo'n manier arrangeert dat zelfs de gewone man de maaltijd kan begrijpenquote:Op woensdag 6 juni 2007 23:09 schreef Aresdreams het volgende:
Nieuw bedachte rifje, misschien is het iets, misschien wel niet, commentaar is zeker welkom!
Als na dit riffje een (snelle) disbeat komt wel....quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:37 schreef NASDAQbastardo het volgende:
En ik ken denk ik geen een drummer die dit zou willen spelen
Topickiller!!quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:42 schreef ikheetmartijn het volgende:
Geen vuige rocknroll, geen metal.
Mijn digitale poging (mijn genadeslag op het gitaristentopic)
Vroeg me al af wat een disbeat wasquote:Op woensdag 6 juni 2007 23:45 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
Als na dit riffje een (snelle) disbeat komt wel....
Het probleem is niet de sustain uit m'n gitaar maar dat het pedaal gewoon niet meewerkt voor punkzooi en alles is het echt perfect maar solo's gaan te droog klinken daar mag wat meer achter zitten dan.quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:34 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
Hier een topic over sustainers. Hoef je ook geen extra zooi meer mee te nemen
Edit: Of zoiets (geen ervaring mee)
Nee het is echt een klote pedaal voor solo's nek element of brug maakt geen zak uitquote:Op donderdag 7 juni 2007 01:23 schreef ikheetmartijn het volgende:
Met solo's switchen naar neck element? (ideetje). Proberen zoveel mogelijk te halen uit je amp, ipv gekloot met pedaaltjes denk ik
Op je nieuwe amp zit hoef je toch helemaal geen buizenoverdrive pedaatjes te hebben? Dat ding klinkt toch al lekker genoeg?quote:Op donderdag 7 juni 2007 01:35 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nee het is echt een klote pedaal voor solo's nek element of brug maakt geen zak uit
heeft het met al mijn gitaren, maar wel alleen bij hoog volume ( duh ) dus ik ga wel wat verder weg staan met de volgende oefen sessie, kijken of het helpt, zo niet claim ik wel dat het helpt om die "Speciale Sound" te krijgenquote:Op woensdag 6 juni 2007 08:09 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
Goedkopere gitaar met stock elementen?
@Dean: geweldige foto's, mèn wat kijkt die jongen dankbaar
edit: Gibson SG dus, lijkt me niet echt een "goedkopere gitaar".
Met je rug er naar toe gaan staan?
Enkele cab? -> Verhogen met bijv. een stoel?
Misschien toch ietsjes zachter zetten (ja zonde he)?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |