Hoeveel moet 'ie kosten?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:06 schreef _Etter_ het volgende:
ik heb nog een marshall valvestate versterker te koop staan, zal binnenkort even een bij tekoop zetten maar alvast de vraag of mensen er interesse in zouden hebben?
edit:
http://ultimate-guitar.co(...)all/vs265/index.html
(dit is het type)
ATD ATD ofzoiets nu weet ik het niet meerquote:Op woensdag 6 juni 2007 13:46 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Hoeveel moet 'ie kosten?
Enneh, Dribbel_, hoe is 't met je Fender?
quote:Op woensdag 6 juni 2007 08:09 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
Goedkopere gitaar met stock elementen?
@Dean: geweldige foto's, mèn wat kijkt die jongen dankbaar
edit: Gibson SG dus, lijkt me niet echt een "goedkopere gitaar".
Met je rug er naar toe gaan staan?
Enkele cab? -> Verhogen met bijv. een stoel?
Misschien toch ietsjes zachter zetten (ja zonde he)?
LOL hoezo wouden ze dan extra geld hebben? omdat ze zo goeden service leveren?quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:53 schreef VaderJacob het volgende:
Bestellen en Feedback![]()
Na 3 maanden eindelijk mijn bas binnen, nadat ze er eerst nog probeerde meer geld voor te vangen.
Foto's komen nog wel![]()
Hier een topic over sustainers. Hoef je ook geen extra zooi meer mee te nemenquote:Op woensdag 6 juni 2007 16:30 schreef Dribbel_ het volgende:
Wie weet er nog een echt goed overdrive pedaal waar je ook een fatsoenlijke sustain uit kan halen, voor optredens kan ik niet altijd m'n amp meenemen en m'n boss superoverdrive is wel okee maar geen sustain help!
wie is die leraar?quote:Op woensdag 6 juni 2007 17:03 schreef Rijstbal het volgende:
Mijn gitaarleraar zou mijn Strat reparen. Maar ik kan hem niet meer bereiken. Ook is hij nooit thuis als ik aanbel. In t verleden was hij ook opeens een halfjaar zoek.
Son of a bitch
Ik weet alleen niet wat het zijnquote:Op woensdag 6 juni 2007 17:14 schreef imported_sphinx het volgende:
Boh sustainers zijn tof.
is een stukje plastic wat je op je snaren legtquote:Op woensdag 6 juni 2007 17:17 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
Ik weet alleen niet wat het zijn![]()
bouw je ze in je gitaar?
ik bedoel die van Fernandes enzo, die zijn best wel tof.quote:Op woensdag 6 juni 2007 17:54 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
is een stukje plastic wat je op je snaren legt
of misschien iets anders
ik had ooit nog eens het idee er eentje te gaan bouwen, maar gaat nog wel ff op zich laten wachten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |