Ook Feedback he? Mijn basversterker is er eindelijkquote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:28 schreef Dribbel_ het volgende:
Half juni zou hij er moeten zijnmaar ik heb er niet veel vertrouwen in eerlijk gezegt
"we sturen een kaartje op als hij binnen is" ja fuck doe niet zo moeilijk bel of mail ff veel makkelijkerquote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:15 schreef NASDAQbastardo het volgende:
[..]
Ook Feedback he? Mijn basversterker is er eindelijk. Bljft 4 weken gereserveerd dus ik neem de tijd
Dan moeten die mensen na gaan denken, dat wil je nietquote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:20 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
"we sturen een kaartje op als hij binnen is" ja fuck doe niet zo moeilijk bel of mail ff veel makkelijker
Geupdate openingsposts zijn overschat.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:06 schreef ikheetmartijn het volgende:
Openingspost mag vielleicht eens worden geupdate?
Ja, die stickers zijn voor de sustain. Helpt echtquote:
Alle Deans? Is maar eentje hoorquote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:53 schreef Falcon4ever het volgende:
Achja dat ding pwnd natuurlijk alle dean gitaren op die zolderkamer
Heb ook geen stress daar over, wou alleen de doos daaronder hebbenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:29 schreef Deansensitized het volgende:
Haha, geen stress dude, alle tijd
En foto's van gisteravond. Wat was/is ie er blij mee!! Als die grijns nog groter werd splijtte zijn gezicht.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Goedkopere gitaar met stock elementen?quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:53 schreef Under_Score het volgende:
hmm, hoever moet je trouwens ongeveer van je versterker ( marshall JCM 2000 TSL 100 ) staan om feedback tegen te gaan? heb bij 2 meter nog steeds veel feedback en dat is soms best kut.
Zoals hierboven staat, of anders laat je de verkoper op een paar gitaren iets spelen en dan kan je zelf besluiten welke je het mooist vind klinken.quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:12 schreef chansadres het volgende:
Ik heb een vraag en ik zie hem nergens terug in een OP (misschien een klein hintje)
Ik ben nog een gitaarnozem maar ik wil graag de akoestische versie van dit instrument leren spelen (om eigen muziek te maken).
Eerste vraag is natuurlijk wat voor een soort gitaar is hiervoor het beste. Ik wil graag de akoestische versie bespelen. Ik heb geen intentie om door te gaan naar electrische gitaar. Wat voor soort nummers ik wil gaan spelen? Singer/Songwriter (Wainwright bijvoorbeeld) en Indie (Kooks).
Alvast bedankt [afbeelding]
Alhoewel je met de hierboven genoemde voorbeelden nylon vermoedelijk wel kan overslaanquote:Op woensdag 6 juni 2007 12:54 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Zoals hierboven staat, of anders laat je de verkoper op een paar gitaren iets spelen en dan kan je zelf besluiten welke je het mooist vind klinken.
De bovenstaande post heeft er totaal niks mee te maken dat....quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:55 schreef Litpho het volgende:
[..]
Alhoewel je met de hierboven genoemde voorbeelden nylon vermoedelijk wel kan overslaan.
Valt wel mee toch? nylon speelt wat makkelijker (op de lagere snaren) dan staal, vind ikquote:Op woensdag 6 juni 2007 12:55 schreef Litpho het volgende:
[..]
Alhoewel je met de hierboven genoemde voorbeelden nylon vermoedelijk wel kan overslaan.
Oh, ik mag graag op nylon spelen, maar ik denk dat de klank die chansadres in gedachten heeft veel beter tot zijn recht komt met staal (en zeker accoorden harken is op staal niet zoveel zwaarder dan op nylon).quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:11 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
Valt wel mee toch? nylon speelt wat makkelijker (op de lagere snaren) dan staal, vind ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |