Jij ook! Ik ben vrij vandaagquote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:26 schreef nii-chan het volgende:
In onzin word ik een beetje gehaat dus daarom hier in pub !!
ik wens iedereen eern gezellige werk en school dag toeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
vooral Mijn fok maatjskes Fvivif ,qo_ob ,Lisoh_ en weggeslet een gezellige en fijne dag toeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.u all !!!!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
behalve die noobs die altijd van die gare antwoordjes geven om iedereen af te kraken en in zich zelf snijden
wat 80 % van fok is maar daar gata het niet omom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
en ik jouw moeder lepraquote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:44 schreef Sjaak_P het volgende:
Ik wens jou kankerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja, en de zondvloed was een beetje wateroverlast.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:26 schreef nii-chan het volgende:
In onzin word ik een beetje gehaat
Je begrijpt het niet, nii-chan. Ik ben bloedserieus. Je bent een complete newbiequote:
Siieluug zou dat zijnquote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:01 schreef LudoSanders het volgende:
Ik denk dat het uiteindelijk zal uitlopen op een zelfmoordpoging van TSom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
RIP aan de nabestaandeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.!!!!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Boe fuckin' hoequote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:06 schreef danny130 het volgende:
het is al weer avond, dus ik wens iedereen een fijne avond en nacht toe met uizonderingen van de helft van de posters op dit topic omdat ze niet normaal kunnen doen
oh, sorryquote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:06 schreef danny130 het volgende:
het is al weer avond, dus ik wens iedereen een fijne avond en nacht toe met uizonderingen van de helft van de posters op dit topic omdat ze niet normaal kunnen doen
Ik jou ook alle goeds.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:26 schreef nii-chan het volgende:
In onzin word ik een beetje gehaat dus daarom hier in pub !!
ik wens iedereen eern gezellige werk en school dag toeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
vooral Mijn fok maatjskes Fvivif ,qo_ob ,Lisoh_ en weggeslet een gezellige en fijne dag toeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.u all !!!!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
behalve die noobs die altijd van die gare antwoordjes geven om iedereen af te kraken en in zich zelf snijden
wat 80 % van fok is maar daar gata het niet omom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
is goed maar dan wel een kus van je vrouw of vriendin hequote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:58 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
oh, sorryom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop