Zeg Moderator: Hoor jij niet je verantwoordelijkheid te nemen en dit soort topics op slot te knallen, ook al is dit niet je forumgedeelte ?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:47 schreef boem-dikkie het volgende:
DJ's, mergelhoofden en slechte tandarts plaatjes.
en een nieuwe reeks is geborenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:47 schreef boem-dikkie het volgende:
DJ's, mergelhoofden en slechte tandarts plaatjes.
Make up your mind!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:45 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Die Yvonne ! Humor zeg ik je !11!!111111!!!1111
Zeg Yvonne: I.p.v. je tijd te verspillen op Fok: Ga eens langs een plastisch chirurg om dat ingevallen mergelhoofd van je te laten reconstrueren !
heb je je eigen jaarmix trouwens als ringtone?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:47 schreef -Sandstorm- het volgende:
Serieuze discussie. Yeah RIGHT
SLOTJE. (ik probeer het over een uurtje wel opnieuw met hetzelfde topic, andere stilo. Je weetz.)
Dude, je scheld een FA uit en dan moet ik er maar mee stoppen? Misschien wil ze nog wel op je reageren?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:48 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Zeg Moderator: Hoor jij niet je verantwoordelijkheid te nemen en dit soort topics op slot te knallen, ook al is dit niet je forumgedeelte ?
Ik ook. Ik zal het doorgeven aan m'n managerquote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:49 schreef yvonne het volgende:
P.s, ik vond de jaarmix van verleden jaar erg magertjes hoor.
Krijg nou watquote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:46 schreef freak1 het volgende:
[..]
dat vind ik nou jammer.
er begint een serieuse discussie op gang te komen, krijgen we dat scheldgedoe weer.
p.s. ik vond je jaarmix bagger.
En je manager is blind en doof?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:50 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Ik ook. Ik zal het doorgeven aan m'n manager![]()
Je laat een topic uit de hand lopen.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:49 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Dude, je scheld een FA uit en dan moet ik er maar mee stoppen? Misschien wil ze nog wel op je reageren?
Ik wacht wel.
En bovendien: Een homosexuele, seropositieve joodse neger in een rolstoel.quote:
Het gaat niet eens over mij? Je hebt een discussie met Yvon. Als zij het genoeg vindt kapt ze er wel mee.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:51 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Je laat een topic uit de hand lopen.
Als je reacties uitlokt kan je reacties terugverwachten. Ook een FA.
Ik heb alleen nog geen FA gezien hier.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:51 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Je laat een topic uit de hand lopen.
Als je reacties uitlokt kan je reacties terugverwachten. Ook een FA.
Dat zou het wel verklaren ja.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:51 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
En bovendien: Een homosexuele, seropositieve joodse neger in een rolstoel.
Zonder handjes en beentjes, zielig toch?!quote:
Ik hoop echt dat Lucille dit niet leest.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:52 schreef Jarno het volgende:
Geef mij Ben Liebrand maar.
this topic is worthless without pics:quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:49 schreef hamkaastosti het volgende:
[..]
heb je je eigen jaarmix trouwens als ringtone?
en luister je die ook helemaal af voordat je oppakt?
Nee.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:52 schreef yvonne het volgende:
Maarre "topic uit de hand lopen" man! gebeurt dat niet met ieder topic van jou?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |